Artur Pszczółkowski

Artur Pszczółkowski Web & Mobile
Application Group
Manager, Sanitec
Corp

Temat: Gnioty tego sezonu.

kampania multibanku jest chyba bardziej lojalnosciową kampanią dla połechtania inteligencji wlasnych klientów wiec nie podpisujcie tego pod kampanie sprzedażową bo nie taki był target.

mi sie wydaje ze cel osiganeli.

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Nivea - Goodby Cellulite - okropna reklama, beznadziejne hasło!

"Wskocz na byka" - hehe nie pamiętam nazwy produktu ;)

Reklama szczepionki przeciw pneumokokom - nieetyczna i wpływająca na ludzi, którzy nie mają wiedzy na temat zdrowia i szczepień

Margaryna - ten gościu smarujący kanapki i wyskakujący z szafy, reklama przypomina mi nieudolną kopie reklam Plusa (które moim zdaniem są całkiem zabawne)Joanna Ptaszek edytował(a) ten post dnia 07.08.07 o godzinie 17:20

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

zzKonrad Sekuła edytował(a) ten post dnia 21.04.08 o godzinie 00:30
Paulina Grzesiak

Paulina Grzesiak arvato services
Polska Bertelsmann
Media

Temat: Gnioty tego sezonu.

Wojciech K.:
Paulina G.:
Słuszna uwaga :-)

A to kolejny argument świadczący o ich nieskuteczności...

Albo o tym, że nie są grupą celową dla komunikatu


:-))
Tomasz Kita

Tomasz Kita Agencja interaktywna
& reklamowa -
Studio72

Temat: Gnioty tego sezonu.

z estetyczno-aktorskiego pkt widzenia, fatalnie zrobiona jest telewizyjna reklamówka "nie piję"
aczkolwiek, po obejrzeniu x razy tego kiczu ,
to dziwne, ale nabrałem hehe, jakiegoś uczucia do niej
(sprawa dla psychoanalityka)

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

zzKonrad Sekuła edytował(a) ten post dnia 21.04.08 o godzinie 00:30

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Joanna P.:
Nivea - Goodby Cellulite - okropna reklama, beznadziejne hasło!

"Wskocz na byka" - hehe nie pamiętam nazwy produktu ;)

Reklama szczepionki przeciw pneumokokom - nieetyczna i wpływająca na ludzi, którzy nie mają wiedzy na temat zdrowia i szczepień

Margaryna - ten gościu smarujący kanapki i wyskakujący z szafy, reklama przypomina mi nieudolną kopie reklam Plusa (które moim zdaniem są całkiem zabawne)Joanna Ptaszek edytował(a) ten post dnia 07.08.07 o godzinie 17:20


"Wskocz na byka" rzeczywiście jest koszmarna...to chyba coś na potencję..ale nie jestem pewna

jeśli chodzi o pneumokoki...to wydaje mi się że to raczej kampania informacyjna, a nie reklama szczepionki (chyba,że tak kiepska że nie kojarzę :] )

a inne koszmarne reklamy to:

1. reklama proszku z Hajzerem - wręcz irytująca
2. "ja pragnę...ty pragniesz" - żałosna - ale niestety zapamiętywalna
3. reklama leku na biegunkę - "mnie też pogoniło"
4. reklama nowego napoju energetycznego...nazwy nie pamiętam...
5. "4 na 10 Polaków czyta książki"

za to najlepsze wg mnie:
1. oczywiście PLUS :))
2. oliwa z oliwek Monini (delikatnie i ze smakiem...i nareszcie promowanie czegoś zdrowego :))
3."ludzie pieniądze wam się należą"
4. "mnie ino nie pytaj...ja tu ino gram" :))
5. "zanim będzie za późno" - Plus - ja wieeeeem, że to tandetne trochę....ale jak pierwszy raz zobaczyłam tę reklamę to miałam łzy w oczach...taki wrażliwiec ze mnie :P (i muszę powiedzieć, że większość moich koleżanek tez lubi tę reklamę)

no to tyle mojego wywodu :D

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Witam
mistrzostwem świata w są reklamy PIS i PO, reklama jednej i drugiej partii miała obnażyć marnotrawstwo pieniędzy państwowych. A pokazała tak naprawdę kreatywność jednej i drugiej partii "papugowanie" PO uderzyło w PiS, PiS w PO - żenada. Dla mnie to marnotrawstwo pieniędzy na reklamę.
Piotr Łupiński

Piotr Łupiński CEO RocketLuncher

Temat: Gnioty tego sezonu.

Jakoś wam Simplus uciekł!
prze-koszmar, niby Blues Brothers...
Jakaś nuta z wiejskiego przytupu, z jakimś tekstem, którego nie słychać (przysłuchałem się i stwierdzam, że to jednak lepiej)
Krew mnie zalewa jak to widzę. Już mi się nie chce nic więcej o tym pisać.
Dla mnie to rzeźnia w najczystszym wydaniu...
Tomasz Szatański

Tomasz Szatański Profesjonalne
zarządzanie
projektami

Temat: Gnioty tego sezonu.

Jedna opinia odnosnie "wskocz na byka" - moze sie myle, ale kobiety nie sa chyba grupa docelowa tej reklamy? Wiec wyrazy oburzenia plci pieknej sa nie na miejscu...:)
Oczywiscie zartuje, ale przyznam, ze z przyjemnoscia patrzylem na cycata brunetke na tej reklamie. I nie wstydze sie do tego przyznac:) Ale poki co ja rowniez nie jestem target group, wiec koniec o tym.

Musze zgodzic sie z przedmowca... Ta reklamka simplusa z quasi-BB jest zenujaca. Tyle o tym. Szkoda slow:)
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: Gnioty tego sezonu.

SIM+ - zenada /kto to zaakceptowal???/

Multib. - uwazam, ze pewne wyznaczniki standardu zycia i klasy spolecznej sa mimo wszystko odbierane podswiadomie.

Nie trzeba wykonywac zadnych badan, by intuicyjnie nawet stwierdzic, ze to zamozni czytaja, pijaja wino do obiadu, sluchaja jazzu i-co-tam-jeszcze...

Chodzi o to, ze pewne zachowania sa mimo wszystko skorelowane ze statusem spolecznym i inteligencja, a te z kolei z zasobnoscia portfela

To wszystko z jednej strony lechce obecnych klientow, a z drugiej jest elementem pokusy dla aspirujacych - to moja klasa spoleczna, to moi znajomi, sasiedzi, koledzy z pracy... Taki chce byc - taki jestem.

To moj bank.

Co do kiepskich - wylapalem ostatnio jakas wode z cytryna czy innym dodatkiem.
Tekst "niedlugo wszyscy beziemy swiecic" czy cos w okolicy.
Na Boga - po co oni bazuja na tak negatywnych emocjach, na tak zlych skojarzeniach?

r.
Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk MTG World, Head of
ad-sales and
marketing

Temat: Gnioty tego sezonu.

Konrad S.:
Wracając jeszcze do braku skuteczności przekazu Multibank'u:

· Były około 4 wersje reklamy, na każdej z nich było coś w stylu "16% naszych klientów bla bla bla". Znaczy to że około 1/6 klientów cechuje się tym czymś. Przy rzucie kostką prawdopodobieństwo wyrzucenia określonej liczby np. '6' wynosi '1:6'. Mieliśmy 4 wersje reklamy, bierzemy więc 4 kostki i chcemy wyrzucić na wszystkich '6-kę' na jednym rzutem : prawdopodobieństwo to : 1:1296, znaczy to że na 100 Odbiorców reklamy, przekaz Multibanku trafia pozytywnie do 0,077 Odbiorcy.

· Załóżmy więc że Przekaz widziało 100000 Osób. Pozytywnie został odebrany przez 77 z nich. To mówi samo za siebie...


Chyba zapominasz o czymś takim jak:
- media waste
- grupa celowa komunikatu

Co z tego, że reklamę zobaczyły miliony osób, które nie są grupą celową? Ja widzę reklamy podpasek i tamponów średnio raz tygodniowo, a jeszcze nie zdarzyło mi się ich kupić. Nie jestem też obrażony na reklamodawców z tego tytułu, że nie rozumiem, dlaczego podpaska powinna mieć skrzydełka... A każdy producent podpasek, czy tamponów (nie mówiąc już o wkładkach higienicznych) reklamując się w TV naraża się na to, że przynajmniej 47% odbiorców reklamy zobaczy ją a nigdy nie kupi produktu.

HOUGH! :)

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Tak, właśnie - "niedługo wszyscy będziemy świecić" i A.Przybylska - koszmarek :/ A "wskocz na byka"... Może nie było przezabawne i hiperkreatywne, ale było na czym zawiesić oko i mnie tam się podobało :D
Karolina S.

Karolina S. "Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...

Temat: Gnioty tego sezonu.

jeśli chodzi o reklamę wody po której wszyscy nie świecimy - jest prawdą. Napoje słodkie sprzedawane pod hasłem "woda smakowa" zawierają konserwanty. Woda mineralna nie zawiera konserwantów. W związku z tym sprzedaż pod hasłe woda smakowa, naturalna - to jak ktoś ładnie określił "rzeźnia" kłamstwo w żywe oczy.

Woda Veroni Mineral z tego co wiem jest słodka, ale faktycznie nie zawiera konserwantó w - z resztą wszystko widać w składzie.

Reklama ta wzbudza negatywne emocje, ale z drugiej strony pokazuje pewien problem prawny: "woda smakowa" nie ma takiej kategorii. Albo mamy oranżadę albo wodę...a nie jakieś bliżej nieokreśloe stany pośrednie...Karolina A. edytował(a) ten post dnia 07.08.07 o godzinie 23:54

Temat: Gnioty tego sezonu.

Joanna P.:
Margaryna - ten gościu smarujący kanapki i wyskakujący z szafy, reklama przypomina mi nieudolną kopie reklam Plusa (które moim zdaniem są całkiem zabawne)

Jeśli chodzi o 'Manuel! - smaruje kanapkę' to on był przed Plusem i to sporo czasu. Zresztą dlatego go kupiłem. Niedobry, ale reklama bardzo ok.

Porażką jest Simplus ze swoim "Chcecie mieć hit?", na co moja odpowiedź za każdym razem oscyluje wokół 'A w d*pe se go wsadź'. Bardzo bardzo bardzo mnie wkurza.

No i Plus sam w sobie ze swoim 'Kup telefon, bo ci umrze ojciec'.

Większość kampanii leków to tragedia.

Jest jeszcze taka kampania społeczna 'Prowadzę trzeźwy' z hasłem 'Jest nas już ileśtam tysięcy' i otyłym księdzem na plakacie i podobna na ten sam temat z Tomaszem Stockinegerem. Nie wiem do kogo to niby miałoby trafić.
Paweł Kobryński

Paweł Kobryński Marketing Manager,
Viacom International
Media Networks

Temat: Gnioty tego sezonu.

Simplus zdecydowanie prowadzi :)) do tego Veroni Mineral, soki Costa (z Hiszpanem zachwycającym się polskimi sokami - strasznie mnie irytuje), reklama z rozwolnieniem :) - niestety nie pamiętam czego, do tego wszechobecne spoty z Tymem i Kondratem, Tyskie z z przemytem,

Play już mnie nie denerwuje - jak widać przeszli do drugiego, bardziej stonowanego etapu i wyszło im to na dobre. - spot z baletem jest nawet fajny.

więcej nie pamiętam, ale na pewno jest ich jeszcze cała masa...;)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Gnioty tego sezonu.

Poczytałem typy i opinie i zastanawiam się pod jakim kątem właściwie wszyscy oceniają, bo nie skuteczności, więc jakim? estetycznym, kreacji, merytoryczności czy subiektywnego podobania się?

Moim zdaniem knot to takie cuś co wszystkich drażni i nikt nie reaguje kupując, więc ciekaw jestem jak się do Waszych opinii, i po części moich, ma sprzedaż po tych reklamach.
Przemysław O.

Przemysław O. Sprzedaż i
zarządzanie

Temat: Gnioty tego sezonu.

BTW - a kto pamięta kampanię o wolniejszej jeżdzie autem?..gość w subaru zasuwa przy muzie i w pewnym momencie zaczyna pukac w trumnie... Na mnie robiło to ogromne wrażenie - świetna robota to była.
Co do gniotów, to zdecydowanie "pieniądze wam sie należą" i wszystkie reklamy stylizowane na "zle zmontowany materiał" filmowy/radiowy...
Pozdr.

Temat: Gnioty tego sezonu.

A nikt nie wspomniał o reklamach AXE. Wczoraj zobaczyłam reklamę, w której niewiasta spsikała manekina tym AXE, po czym chcąc się do niego przytulić wyrwała mu jego rękę i zaczęła się tą ręką bić po tyłku krzycząc niedobra dziewczynka. Przyznam szczerze, że oczy w słup stanęły. Ciężko sprecyzować też grupę docelową. Dramat.

Do tego dorzucę jeszcze przewijającego się Hajzera, ING (ludzie pieniądze się Wam należą i Kondrat z Tymem, dowcip bezsensu jak lokata, analogicznie reklama bezsensu jak dwocip i lokata razem wzięte), Plus z Blues Brothers.
Artur Pszczółkowski

Artur Pszczółkowski Web & Mobile
Application Group
Manager, Sanitec
Corp

Temat: Gnioty tego sezonu.

axe działa, widzialem ostatnio w jakims mallu kupe chlopaczkow ktorzy to kupowali.

to chyba jedyny lowcostowy brand w perfumerii...



Wyślij zaproszenie do