Tomek S.

Tomek S. www.icon.biz.pl

Temat: Gnioty tego sezonu.

Mnie najbardziej bawi reklama, nie pamiętam czego- ale na 90% jakiejś IKEI albo Castoramy, billboardy "Wnętrza mówią same za siebie".
Życzę powodzenia z dotarciem do targetu. Kimkolwiek on jest.

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Anna P.:
Wracacając do tematu AXE: miałam okazję spotkać patrol AXE na mieście (dla mniej zorientowanych: partol AXE to grupa lasek ubranych w "ologowane" krótkie kurteczki, plisowane przepaski na biodra, wysokie kozaczki oraz, co najważniejsze, "mundurową" czapkę i okulary muszki. Jedna z nich była uzbrojona w "szczekaczkę" a stadko w sumie liczyło około 10 pań).
Początkowo współczułam laskom, że taki ziąb a one tak skąpo umundurowane, ale w momencie kiedy wezwały do subordynacji jakiegoś przechodzącego obok, nieczemu winnemu chłopaka, obezwładniły go i na siłę spryskały AXE, zdecydowanie zaczęłam współczuć chłopakowi. Zwłaszcza, że ten genialny "parfum" dotarł również do moich nosdrzy...

ŻENADA!!!

Załóż się, że pierwsze co zrobił to zadzwonił do kumpli i się pochwalił :)

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

... a jeżeli dodatkowo udało mu się zrobić zdjęcie z całego zajścia ... :-)

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Dla mnie wątek byłby pełny, gdyby wypowiedziom towarzyszyły udane kampanie wykreowane przez krytyków. Mieliby szansę pochwalić się czymś więcej niż znajomością terminu "grupa celowa".

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Na mojej liście gniotów 3 pierwsze miejsca zajmują:
1. reklamy Urinalu (szczególnie ta starsza - na lotnisku)
2. reklama z paniami wychodzacymi z ubikacji i ze smutkiem oznajmiającymi że "nie", by w kolejnych odsłonach, po zażyciu reklamowanego specyfiku na zaparcia (nie pamiętam nazwy), oznajmić z radością, że "tak"
3. reklamy cin cin za hasło "nie ma cin cin bez cin cin"

zaszczytne podiumowe miejsca zmieniają się w zależności od tego, które reklamy niemiłosiernie przypomni mi właśnie telewizja lub jakaś sytuacja.

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Sławomir O.:
Dla mnie wątek byłby pełny, gdyby wypowiedziom towarzyszyły udane kampanie wykreowane przez krytyków. Mieliby szansę pochwalić się czymś więcej niż znajomością terminu "grupa celowa".

Dla mnie post byłby pełny gdybyś w swojej wypowiedzi podał cel takich uzupełnień, który nie byłby sprzeczny z jakimkolwiek odniesieniem do wolności wypowiedzi lub zasad forum dyskusyjnego.
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: Gnioty tego sezonu.

Jacek K.:
Kochani
potrzebuje propozycji 3 NAJGORSZYCH (Waszym zdaniem :) kampanii/akcji reklamowych w tym sezonie.
Wiem, wiem - wiele osób chętnie napisałoby o HITACH :))) Ale poszukuje kiksów :)))
Będę wdzięczny za wszelkie propozycje w tym wątku.

Kiks? Proszę bardzo. Reklama płyty Norah Jones (mid'2007). Polski dystrybutor postawił na ilość a nie na jakość. Efekt był taki, że przez kilka tygodni, w porze wyjścia do pracy, nerwowo przełączałem tvn24 w chwili, kiedy nastawała przerwa reklamowa.

W rozmowach ze znajomymi często Jones, a raczej jej polski menago, byli przedmiotem kpin. I proszę, nie piszcie: "mówcie, byle jak, ale mówcie".

Wtopę zaliczyła pewna duża szkoła językowa, która w wysłanych ulokach reklamowych walnęła taaaaaaaakiego byka, że hej. Nazwym pechowców nie pomny.

Co jeszcze?... Hmm, aktualna (10'2007) reklama golfa (albo polo). Zabawa zapałkami. "Tak mało za tak dużo", albo "tak dużo za tak mało". Nie kojarzę, ale wiem, że z moją lepszą połową zachodzimy w głowę, co autor reklamuy miał na myśli.

Dalej. Reklama TFI Skarbca. Wykonanie i realizacja na poziomie filmów reklamowych lat '80tych. Hehe.

I na koniec: pręgi dla autorów reklam proszków do prania. Jedyny sukces to "skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać". Jeżeli wiesz, o jakim proszku mowa - plus dla twórców.
Tomasz Cisłowski

Tomasz Cisłowski Copywriter
konkretnie kreatywny

Temat: Gnioty tego sezonu.

Play. Wszystko.

Na dziesiątki zapytanych znajomych, jedna znała jedną osobę, która podobno ma pleja.
Agata F.

Agata F. CEO Dekoeko.com

Temat: Gnioty tego sezonu.

Tomasz C.:
Play. Wszystko.

Na dziesiątki zapytanych znajomych, jedna znała jedną osobę, która podobno ma pleja.


A ja sie z toba nie zgodze jezeli chodzi o Playa - juz teraz ich sprzedaz osiagnela 3/4 zakladanych planow na koniec roku co daje im praktycznie 100% pewnosci ze swoje cele sprzedazowe osiagna...

jezeli chodzi o zbudowanie swiadomosci marki i jej wizerunku to trzeba przyznac ze byli genialni - zadnej innej marce dawno juz nie udalo sie osiagnac takiego word of mouth - o reklamie Play dyskutuja wszyscy... nie wspomne juz o charakterystycznych kolorkach, ktore rozpozna w tym momencie kazdy...

Temat: Gnioty tego sezonu.

co do Play to nie jest wielkim sukcesem, osiągnąc dobry efekt przy takim budżecie.
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: Gnioty tego sezonu.

Agata K.:
Tomasz C.:
Play. Wszystko.

Na dziesiątki zapytanych znajomych, jedna znała jedną osobę, która podobno ma pleja.
jezeli chodzi o zbudowanie swiadomosci marki i jej wizerunku to trzeba przyznac ze byli genialni - zadnej innej marce dawno juz nie udalo sie osiagnac takiego word of mouth - o reklamie Play

Zdefiniuj pojęcie "dawno".
Tomek S.

Tomek S. www.icon.biz.pl

Temat: Gnioty tego sezonu.

Łukasz O.:
co do Play to nie jest wielkim sukcesem, osiągnąc dobry efekt przy takim budżecie.

Nie znam budżetu, ale jeśli faktycznie był duży, można osiągnąć dużo lepsze wyniki w mniej niesmaczny sposób.
Agata F.

Agata F. CEO Dekoeko.com

Temat: Gnioty tego sezonu.

Agata K.:
>
jezeli chodzi o zbudowanie swiadomosci marki i jej wizerunku to trzeba przyznac ze byli genialni - zadnej innej marce dawno juz nie udalo sie osiagnac takiego word of mouth - o reklamie Play

Zdefiniuj pojęcie "dawno".


"dawno" np od czasu pojawienia sie wielkiej czerwonej lapki Heyah - i od razu uprzedze nie porownuje obu kampanii a jedynie efekt word of mouth jaki osiagnely

dodam jeszcze ze jezeli o mnie chodzi to podabala mi sie kampania wizerunkowa - produktowa jest wyjatkowo kiepska
Tomasz Cisłowski

Tomasz Cisłowski Copywriter
konkretnie kreatywny

Temat: Gnioty tego sezonu.

Agata K.:
Tomasz C.:
Play. Wszystko.

Na dziesiątki zapytanych znajomych, jedna znała jedną osobę, która podobno ma pleja.


A ja sie z toba nie zgodze jezeli chodzi o Playa - juz teraz ich sprzedaz osiagnela 3/4 zakladanych planow na koniec roku co daje im praktycznie 100% pewnosci ze swoje cele sprzedazowe osiagna...

jezeli chodzi o zbudowanie swiadomosci marki i jej wizerunku to trzeba przyznac ze byli genialni - zadnej innej marce dawno juz nie udalo sie osiagnac takiego word of mouth - o reklamie Play dyskutuja wszyscy... nie wspomne juz o charakterystycznych kolorkach, ktore rozpozna w tym momencie kazdy...

Z tym "wszystko" przesadziłem.
Pomysł z plastelinką w barwach milki był OK.
Reszta?
Mam wrażenie, że targetem tej kampanii jesteśmy... my - ludzie reklamy, bowiem reklamy Play z premedytacją łamią zasady tej branży.

I TU WCHODZI SPISKOWA TEORIA DZIEJÓW :)

... więc może celem agencji było zaistnieć jako prowokator w branży, zareklamować samą siebie za pieniądze tego nieszczęsnego operatora?

PYTANIE do MIŁYCH ROZMÓWCÓW

Kto wie, kto robił te reklamy i czy temu komuś ktoś jeszcze potem zlecił jakąś kampanię?
(nie liczymy znajomych i kuzynów królika :) )

__________________________________
pozdrawiam, Tomasz Cisłowski
Ententa - Strategia Twoich Zysków
Tomek S.

Tomek S. www.icon.biz.pl

Temat: Gnioty tego sezonu.

No właśnie, kto to zrobił? Strzelam w BBDO.
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: Gnioty tego sezonu.

Mam kolejnego gniota, który uniemożliwia mi spokojne zjedzenie śniadania podczas oglądania prognozy pogody.

GAAAAAAAARRRRRDLOOOOOX!

Taka reklama to może była dobra we własnym kanale małej telewizji kablowej ;)

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Anna P.:
Wracacając do tematu AXE: miałam okazję spotkać patrol AXE na mieście (dla mniej zorientowanych: partol AXE to grupa lasek ubranych w "ologowane" krótkie kurteczki, plisowane przepaski na biodra, wysokie kozaczki oraz, co najważniejsze, "mundurową" czapkę i okulary muszki. Jedna z nich była uzbrojona w "szczekaczkę" a stadko w sumie liczyło około 10 pań).
Początkowo współczułam laskom, że taki ziąb a one tak skąpo umundurowane, ale w momencie kiedy wezwały do subordynacji jakiegoś przechodzącego obok, nieczemu winnemu chłopaka, obezwładniły go i na siłę spryskały AXE, zdecydowanie zaczęłam współczuć chłopakowi. Zwłaszcza, że ten genialny "parfum" dotarł również do moich nosdrzy...

ŻENADA!!!
AXE to jeden z najbardziej oryginalnych pomyslow na reklame perfum w ostatnich 10 latach

pomijam zapach produktu...
pomysl jest best co byscie nie mowili

Temat: Gnioty tego sezonu.

Tomek S.:
No właśnie, kto to zrobił? Strzelam w BBDO.


zły strzał :D Brain
Tomek S.

Tomek S. www.icon.biz.pl

Temat: Gnioty tego sezonu.

A to bym się nie spodziewał.
Marek Żołnowski

Marek Żołnowski Zarządzanie i
sprzedaż B2B, B2G

Temat: Gnioty tego sezonu.

Wojciech K.:
Anna P.:
Zupełnie nietrafioną kampanią jest kampania jednego z banków pod hasłem np.: "4 na 10 Polaków czyta książki. Wielu z nich ma u nas konto" - tylko jaki to ma wpływ na jakość banku i jego usług - nieodgadnione.

No i zdecydowanie reklama wizerunkowa Plusa z ojcem i synem. Żałosna!

Hej, a wg mnie są trafione. Budują przekonanie, że warto być w gronie osób korzystających z usług Multibanku, bo inni ludzie o wysokich wymaganiach z niego korzystają.


to pokazuje że bank, zna swoich klientów i się nimi interesuje
czyli to więcej niż bank ;-)



Wyślij zaproszenie do