Tomek S. www.icon.biz.pl
Temat: Gnioty tego sezonu.
Mnie najbardziej bawi reklama, nie pamiętam czego- ale na 90% jakiejś IKEI albo Castoramy, billboardy "Wnętrza mówią same za siebie".Życzę powodzenia z dotarciem do targetu. Kimkolwiek on jest.
Tomek S. www.icon.biz.pl
konto usunięte
Anna P.:
Wracacając do tematu AXE: miałam okazję spotkać patrol AXE na mieście (dla mniej zorientowanych: partol AXE to grupa lasek ubranych w "ologowane" krótkie kurteczki, plisowane przepaski na biodra, wysokie kozaczki oraz, co najważniejsze, "mundurową" czapkę i okulary muszki. Jedna z nich była uzbrojona w "szczekaczkę" a stadko w sumie liczyło około 10 pań).
Początkowo współczułam laskom, że taki ziąb a one tak skąpo umundurowane, ale w momencie kiedy wezwały do subordynacji jakiegoś przechodzącego obok, nieczemu winnemu chłopaka, obezwładniły go i na siłę spryskały AXE, zdecydowanie zaczęłam współczuć chłopakowi. Zwłaszcza, że ten genialny "parfum" dotarł również do moich nosdrzy...
ŻENADA!!!
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Sławomir O.:
Dla mnie wątek byłby pełny, gdyby wypowiedziom towarzyszyły udane kampanie wykreowane przez krytyków. Mieliby szansę pochwalić się czymś więcej niż znajomością terminu "grupa celowa".
Piotr
W.
Sales & Marketing
Director
Jacek K.:
Kochani
potrzebuje propozycji 3 NAJGORSZYCH (Waszym zdaniem :) kampanii/akcji reklamowych w tym sezonie.
Wiem, wiem - wiele osób chętnie napisałoby o HITACH :))) Ale poszukuje kiksów :)))
Będę wdzięczny za wszelkie propozycje w tym wątku.
Tomasz
Cisłowski
Copywriter
konkretnie kreatywny
Agata F. CEO Dekoeko.com
Tomasz C.:
Play. Wszystko.
Na dziesiątki zapytanych znajomych, jedna znała jedną osobę, która podobno ma pleja.
Piotr
W.
Sales & Marketing
Director
Agata K.:
Tomasz C.:
Play. Wszystko.
Na dziesiątki zapytanych znajomych, jedna znała jedną osobę, która podobno ma pleja.
jezeli chodzi o zbudowanie swiadomosci marki i jej wizerunku to trzeba przyznac ze byli genialni - zadnej innej marce dawno juz nie udalo sie osiagnac takiego word of mouth - o reklamie Play
Tomek S. www.icon.biz.pl
Łukasz O.:
co do Play to nie jest wielkim sukcesem, osiągnąc dobry efekt przy takim budżecie.
Agata F. CEO Dekoeko.com
Agata K.:>
jezeli chodzi o zbudowanie swiadomosci marki i jej wizerunku to trzeba przyznac ze byli genialni - zadnej innej marce dawno juz nie udalo sie osiagnac takiego word of mouth - o reklamie Play
Zdefiniuj pojęcie "dawno".
Tomasz
Cisłowski
Copywriter
konkretnie kreatywny
Agata K.:
Tomasz C.:
Play. Wszystko.
Na dziesiątki zapytanych znajomych, jedna znała jedną osobę, która podobno ma pleja.
A ja sie z toba nie zgodze jezeli chodzi o Playa - juz teraz ich sprzedaz osiagnela 3/4 zakladanych planow na koniec roku co daje im praktycznie 100% pewnosci ze swoje cele sprzedazowe osiagna...
jezeli chodzi o zbudowanie swiadomosci marki i jej wizerunku to trzeba przyznac ze byli genialni - zadnej innej marce dawno juz nie udalo sie osiagnac takiego word of mouth - o reklamie Play dyskutuja wszyscy... nie wspomne juz o charakterystycznych kolorkach, ktore rozpozna w tym momencie kazdy...
Tomek S. www.icon.biz.pl
Piotr A. Solution provider
konto usunięte
Anna P.:AXE to jeden z najbardziej oryginalnych pomyslow na reklame perfum w ostatnich 10 latach
Wracacając do tematu AXE: miałam okazję spotkać patrol AXE na mieście (dla mniej zorientowanych: partol AXE to grupa lasek ubranych w "ologowane" krótkie kurteczki, plisowane przepaski na biodra, wysokie kozaczki oraz, co najważniejsze, "mundurową" czapkę i okulary muszki. Jedna z nich była uzbrojona w "szczekaczkę" a stadko w sumie liczyło około 10 pań).
Początkowo współczułam laskom, że taki ziąb a one tak skąpo umundurowane, ale w momencie kiedy wezwały do subordynacji jakiegoś przechodzącego obok, nieczemu winnemu chłopaka, obezwładniły go i na siłę spryskały AXE, zdecydowanie zaczęłam współczuć chłopakowi. Zwłaszcza, że ten genialny "parfum" dotarł również do moich nosdrzy...
ŻENADA!!!
Paweł T. Account
Tomek S.:
No właśnie, kto to zrobił? Strzelam w BBDO.
Tomek S. www.icon.biz.pl
Marek
Żołnowski
Zarządzanie i
sprzedaż B2B, B2G
Wojciech K.:
Anna P.:
Zupełnie nietrafioną kampanią jest kampania jednego z banków pod hasłem np.: "4 na 10 Polaków czyta książki. Wielu z nich ma u nas konto" - tylko jaki to ma wpływ na jakość banku i jego usług - nieodgadnione.
No i zdecydowanie reklama wizerunkowa Plusa z ojcem i synem. Żałosna!
Hej, a wg mnie są trafione. Budują przekonanie, że warto być w gronie osób korzystających z usług Multibanku, bo inni ludzie o wysokich wymaganiach z niego korzystają.
Następna dyskusja: