Marta
B.
Specjalista ds.
Promocji
Temat: Gnioty tego sezonu.
Dziękuję za poparcie :)A co o reklam proszków i samochodów... Pojawiają się już reklamy samochodów dla kobiet. Tylko, że one też są inne niż te dla mężczyzn. Kobiety kierują się innymi rzeczami przy wyborze samochodu. Grupa docelowa i tak jest inna niż ta, do której są skierowane reklamy szybkich aut. Grupa docelowa to nie są wszyscy, którzy kupują samochód! A reklamy proszków... Rzeczywiście są kiepskie. Ale uważam, że mężczyzna robiący karierę kieruje się innymi względami przy wyborze proszku. Albo przypadkiem, ceną lub zwyczajnie tym, które opakowanie wpadnie mu w oko. To gospodyni szuka proszku, który spierze palmę z obrusu czy dopiorą skarpetki ich dzieci. I dokładnie to pokazuje reklama.
Ps. Co do reklamy plusa jeszcze kilka słów. Rzeczywiście bazuje na emocjach i to jest złe. Ale nie wiem czy ktoś zauważył nie są to reklamy sprzedażowe. Plus prowadzi kampanie na wpół społeczną na wpół wizerunkową. Chłopiec dzielący się z bratem krówką to jej ciąg dalszy... Zastanówcie się im ją źle ocenicie.