Paweł Kowalczuk

Paweł Kowalczuk Mass Spectrometry
Lab - IF UMCS

Temat: Gnioty tego sezonu.

Rafał N.:

Komercjalizacja pochodzi od słowa komercja;)

taaak, jasne:) a nie od przymiotnika "komercyjny"?
(zakładam że w takim razie "topielec" pochodzi od słowa "wtopa", "ciąć" od słowa "obciach", a plastikowe okna od stwiedzenia "bez kitu" :) )
Rafał N.

Rafał N. CEO - iFleet

Temat: Gnioty tego sezonu.

Paweł K.:
Rafał N.:

Komercjalizacja pochodzi od słowa komercja;)

taaak, jasne:) a nie od przymiotnika "komercyjny"?
(zakładam że w takim razie "topielec" pochodzi od słowa "wtopa", "ciąć" od słowa "obciach", a plastikowe okna od stwiedzenia "bez kitu" :) )

Wiesz co?W OGÓLE nie wiem o co Ci chodzi. Jeśli nie rozumiesz tego, że komercjalizacja pochodzi od słowa komercja, to Twoja sprawa.
Proponuje postudiować gramatykę.
a Twoje przykłady tylu topielec-wtopa albo ciąć-obciach są po prostu bez sensu, a jeszcze większym bezsensem jest porównywanie tego do komercja-komercjalizacja, co jest oczywiste.
Paweł Kowalczuk

Paweł Kowalczuk Mass Spectrometry
Lab - IF UMCS

Temat: Gnioty tego sezonu.

spoko, zażartować tylko chciałem:) (jak zaznaczyłem wcześniej)
koniec dygresji, ok? bo nie wpasowuje się w temat
Rafał N.

Rafał N. CEO - iFleet

Temat: Gnioty tego sezonu.

nie no spoko;)
Elżbieta P.

Elżbieta P. badania rynku

Temat: Gnioty tego sezonu.

Anna P.:
Zupełnie nietrafioną kampanią jest kampania jednego z banków pod hasłem np.: "4 na 10 Polaków czyta książki. Wielu z nich ma u nas konto" - tylko jaki to ma wpływ na jakość banku i jego usług - nieodgadnione.

a jedna osoba na 10 słucha jazzu. trafili na mnie. słucham jazzu, mam u nich konto. a sama reklama w zabawnej formie. jak dla mnie super. a reklama niekoniecznie ma mówić wprost o jakości czy usługach. najgorsze są reklamy typu wchodzi facet na szczyt góry i wymachuje tablicą z 5%. oczywiście reklamując oprocentowanie konta. cóż - niektórzy zachwalają zalety produktu pokazując je wprost, inni kreują wizerunek samej marki. a produkty obronią się same.

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Jacek K.:
Kochani
potrzebuje propozycji 3 NAJGORSZYCH (Waszym zdaniem :) kampanii/akcji reklamowych w tym sezonie.
Wiem, wiem - wiele osób chętnie napisałoby o HITACH :))) Ale poszukuje kiksów :)))
Będę wdzięczny za wszelkie propozycje w tym wątku.

getin... z funflem ;) nienawidzę tego ;) - tandeta

play - '9' i grube babsko - odrzuca mnie od tej sieci przez jej reklamy

pis - dbamy o polskę, dbamy o polaków - tak sztuczne, że aż żal d.... ściska
Bogusława Połeć

Bogusława Połeć Project Manager

Temat: Gnioty tego sezonu.

PiS - no comment. Zwłaszcza w świetle rosnącej emigracji młodych ludzi :)

Play - ciągle mam wrażenie że firma sama się jeszcze zastanawia jaka to ma byc marka i co che komunikować. Ogólnie - przynajmniej dla mnie - komunikacyjny chaos.

Plus - generalnie za dużo tego dobrego :) Tzn. w kampaniach widzę wyraźna dwukierunkowość - z jednej strony kabaret Mumio, z drugiej strony społeczne zaangażowanie, a właściwie jego chęć. Pomijam etykę w chwili obecnej :)

Zbyszko - chyba wszyscy wiedzą o co chodzi.
Klaudia S.

Klaudia S. Business Development

Temat: Gnioty tego sezonu.

Jak dla mnie seria reklam AXE. Największy gniot sezonu.
Kąpanie i wąchanie manekinów - kto to wymyślił.
Jak widzę te reklamy od razu przełączam kanał. Nie ma nic gorszego niż AXE.
Rafał N.

Rafał N. CEO - iFleet

Temat: Gnioty tego sezonu.

Bogusława P.:
PiS - no comment. Zwłaszcza w świetle rosnącej emigracji młodych ludzi :)

Primo,ludzie zaczęli emigrować w trakcie wygranej PiSu, nie jest to ich wina, a ogólnej sytuacji gospodarczej Polski.
Po drugie Primo, emigacja ludzi aktualnie maleje.

Temat: Gnioty tego sezonu.

W Gdańsku pojawiła się reklama Luxmed-u przedstawiająca Stańczyka Matejki z wplecioną ni w 5 ni w 10 ręką lekarza trzymającego stetoskop (że niby bada Stańczyka)i podpis "Medycyna jest sztuką"
...a milczenie jest złotem więc przemilczę:-(
Marta B.

Marta B. Specjalista ds.
Promocji

Temat: Gnioty tego sezonu.

Część z Was już zauważyła, ze tak naprawdę nie istnieje coś takiego jak gniot w reklamie. Tak naprawdę nim się oceni reklamę trzeba sie zastanowić czy oby nie jest ona skierowana do kogoś innego. Ja osobiście nie znoszę reklam większości proszków - w proszku A się nie spało a proszek B wyprał tak że jest bielsze niż było. Ale nigdy się nie wściekam bo dobrze wiem, że to nie jest reklama dla mnie. Zresztą takie reklamy są podobno najskuteczniejsze w swojej grupie docelowej.

Czytając Wasze opinie widać, że wszystkie reklamy mają swoich zwolenników i przeciwników. A cel jest jeden najważniejszy - macie zapamiętać. I nie każda reklama musi być piękna - jedna z form reklamy to właśnie wzbudzenie kontrowersji (jak media markt) czy nawet niechęci (reklamy play). Grunt zeby zapadło w pamięć! Zgadzam się trochę z negatywnymi opiniami o reklamie plusa czy szczepionek - nie powinny bazować na aż takich uczuciach. Kwestia tylko tego czy dobrze się ją odczyta. Ja po obejzeniu reklamy plusa nie pomyślałam o zakupie telefonu tylko o mojej rodzinie. Reklama nieskuteczna pod kontem sprzedażowym ale dla mnie świetna pod kątem społecznym.

A teraz - odpowiadając na zadany temat - mnie osobiście wkurzała reklama z wydłużającymi się sutkami - obrzydzenie mnie brało (ale mam kumpla który ją uwielbiał). Nie znoszę reklam ING z lokatami jak ten dowcip - zwłaszcza że te dowcipy to klasyka pokroju idą dwie agrafki przez pustynię... Chwilowo więcej nie pamiętam :)
Katarzyna Wójtowicz (Tataj)

Katarzyna Wójtowicz
(Tataj)
Właściciel
EAGLEauditors

Temat: Gnioty tego sezonu.

.Katarzyna Wójtowicz (Tataj) edytował(a) ten post dnia 01.08.08 o godzinie 11:52

Temat: Gnioty tego sezonu.

Podobno nie można liczyć na to że reklama proszku do prania będzie tak dobra (dobra??pojecie względne) jak reklama samochodów lub napojów. Po prostu jest skierowana do innego odbiorcy. Pytanie tylko czy nabywcy samochodów i amatorzy różnych napojów nie używają proszków do prania?
Olgierd Langer

Olgierd Langer Dyrektor ds. rozwoju

Temat: Gnioty tego sezonu.

Maria K.:
Podobno nie można liczyć na to że reklama proszku do prania będzie tak dobra (dobra??pojecie względne) jak reklama samochodów lub napojów. Po prostu jest skierowana do innego odbiorcy. Pytanie tylko czy nabywcy samochodów i amatorzy różnych napojów nie używają proszków do prania?

hmmm... stosunek kobiet kierowcow do facetow kierowcow 24/100. jesli chodzi o osoby decyzyjne jakie auto kupic mysle, ze jest jeszcze mniejszy udzial kobiet. a ilu facetow wie co sie robi z proszkiem do prania? ;) wiec jakby inne grupy docelowe. to w kwestii reklam samochodow, ktore bywaja calkiem niezle...

pozdrawiam
olgierd
Katarzyna Wójtowicz (Tataj)

Katarzyna Wójtowicz
(Tataj)
Właściciel
EAGLEauditors

Temat: Gnioty tego sezonu.

.Katarzyna Wójtowicz (Tataj) edytował(a) ten post dnia 01.08.08 o godzinie 11:52

Temat: Gnioty tego sezonu.

JAKI NARóD TAKA REKLAMA ;)

Temat: Gnioty tego sezonu.

Marcin Joachim M.:
JAKI NARóD TAKA REKLAMA;)

...chyba w większości krajów reklamy proszków do prania są podobne:-)

"
>hmmm... stosunek kobiet kierowcow do facetow kierowcow 24/100. >jesli chodzi o osoby decyzyjne jakie auto kupic mysle, ze jest >jeszcze mniejszy udzial kobiet. a ilu facetow wie co sie robi z >proszkiem do prania? ;) wiec jakby inne grupy docelowe. to w >kwestii reklam samochodow, ktore bywaja calkiem niezle...

>pozdrawiam
>olgierd
"
kobiety coraz częściej same podejmują decyzję jakim samochodem będą jeździć.
mężczyźni coraz częściej muszą wiedzieć co sie robi z proszkiem do prania ...żyjemy w czasach singli, którym nie ma kto prać skarpetek;-)
Może faktycznie reklamy proszków do prania bazują na utartych stereotypach.Moze warto byłoby zrobić eksperyment i na 10 tradycyjnych reklam z przepracowanymi gospodyniami domowymi, zrobić jedna skierowana do innego odbiorcy. Tylko kto zaryzykuje? Jaka by reklama nie była prać trzeba;-)Maria Kołodziejczyk edytował(a) ten post dnia 05.09.07 o godzinie 13:29
Olgierd Langer

Olgierd Langer Dyrektor ds. rozwoju

Temat: Gnioty tego sezonu.

Maria K.:
kobiety coraz częściej same podejmują decyzję jakim samochodem będą jeździć.

dlatego pojawiaja sie kobiece reklamy kobiecych samochodow w kobiecych mediach ;)
mężczyźni coraz częściej muszą wiedzieć co sie robi z proszkiem do prania ...żyjemy w czasach singli, którym nie ma kto prać skarpetek;-)
Może faktycznie reklamy proszków do prania bazują na utartych stereotypach.Moze warto byłoby zrobić eksperyment i na 10 tradycyjnych reklam z przepracowanymi gospodyniami domowymi, zrobić jedna skierowana do innego odbiorcy. Tylko kto zaryzykuje? Jaka by reklama nie była prać trzeba;-)Maria Kołodziejczyk edytował(a) ten post dnia 05.09.07 o godzinie 13:29

nie przesadzalbym z tymi czasami singli, sila nabywcza proszkow do prania to nie samotny gosc robiacy kariere, bo on moze skarpety ubierac codziennie nowe ;) tylko wlasnie gospodyni domowa, ktora musi "oprac" trojke dzieci i meza ;)

pozdrowienia
olgierd

konto usunięte

Temat: Gnioty tego sezonu.

Zdecydowany gniot tego sezonu to dla mnie reklama żelu pod prysznic Luksja. Beznadziejny gniot w pełnym tego słowa znaczeniu.

Widziałam ją kilka razy (2 wersje - jedna dla kobiet, druga dla mężczyzn - obie równie kiepskie) i do tej pory się zastanawiam, co to właściwie było. Zaskoczyło mnie również, że ktoś w ogóle zdecydował się pokazać to światu.
Magdalena Lesisz

Magdalena Lesisz PR Manager, Nepentes

Temat: Gnioty tego sezonu.

Marta B.:
Część z Was już zauważyła, ze tak naprawdę nie istnieje coś takiego jak gniot w reklamie. Tak naprawdę nim się oceni reklamę trzeba sie zastanowić czy oby nie jest ona skierowana do kogoś innego. Ja osobiście nie znoszę reklam większości proszków - w proszku A się nie spało a proszek B wyprał tak że jest bielsze niż było. Ale nigdy się nie wściekam bo dobrze wiem, że to nie jest reklama dla mnie. Zresztą takie reklamy są podobno najskuteczniejsze w swojej grupie docelowej.

dokładnie tak! Od razu przypominają mi się słowa mojego wykładowcy: "Jeżeli uważasz, że reklama jest głupia, to znaczy że nie jest ona skierowana do Ciebie."Magdalena Fuglewicz edytował(a) ten post dnia 06.09.07 o godzinie 10:06



Wyślij zaproszenie do