konto usunięte
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
to może jakaś przeróbka 'Tu się żyje na maxa'?ale 'reason to buy' to nie ludki biegnące plażą, plizzz
konto usunięte
Tomasz Zdybel CEO, Mediafocus
Mirek MIRPO Połyniak:
to może jakaś przeróbka 'Tu się żyje na maxa'?
ale 'reason to buy' to nie ludki biegnące plażą, plizzz
macie przecież w portfolio wiele b. dobrych realizacji (gratuluję)..... :)DZIĘKI :)
Wrocław ma bardzo proste USP: Miasto Spotkań
konto usunięte
Krzysztof
Z.
SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...
Tomasz Zdybel:proszę bardzo - masz na talerzu
niech będzie - ludki na plaży nie pasują; szybkie skojarzenia z Gdanskiem?
konto usunięte
Krzysztof Rymko ...
Tomek
Banasik
NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy
Szymon N. Sieciorozwijacz
konto usunięte
Krzysztof Rymko:
odniosę się teraz do spotu Wrocławia.
Boże skąd biorą się takie szmirowate pomysły ?
Tomek
Banasik
NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy
Tomasz Zdybel:
niech będzie - ludki na plaży nie pasują; szybkie skojarzenia z Gdanskiem?
Krzysztof Rymko ...
Krzysztof
Z.
SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...
Aleksander
Bąk
aleksanderbak.pl —
projektuję, bo
lubię.
Tomasz Zdybel:
Łukasz + Alek - jeżeli chodzi o USP, to głos z offu wyraźnie mówi o co chodzi. Badania na próbie ponad 12 000 Polaków wykazało, że w porównaniu z innymi miastami jakość życia w Gdańsku jest najwyższa. Uważam, że to bardzo konkretne USP.
konto usunięte
Aleksander Bąk:
Większe zyski przyniesie inwestowanie w istniejące środowisko żyjących mieszkańców, w rozwój dzielnic miast niż odgórne „pompowanie marki”. To mieszkańcy swoim życiem stworzą autentyczny magnes przyciągający nie tylko turystów, ale i kolejnych chcących żyć właśnie tak, jak ci już tam zamieszkujący. Nie ma lepszej promocji jak osobiste świadectwo ludzi cieszących się życiem w pięknym miejscu. Nie trzeba wtedy wielkich słów ani wydumanych kampanii reklamowych — ściemniających, że… „Tu się żyje!” lub że „Tu warto żyć.”
Szymon N. Sieciorozwijacz
konto usunięte
Tomasz Zdybel:Miasto morza, zieleni i historii.
niech będzie - ludki na plaży nie pasują; szybkie skojarzenia z Gdanskiem?
Tomasz Zdybel CEO, Mediafocus
Tomek Banasik:
Tomasz Zdybel:
niech będzie - ludki na plaży nie pasują; szybkie skojarzenia z Gdanskiem?
Trzy moje pierwsze skojarzenia:
- Ożywiony Neptun z pomnika nabijający Stalina na trójząb
- Parada żaglowców w porcie/nabrzeżu
- Kusznierewicz na fali w tle miasto
konto usunięte
konto usunięte
Tomasz Zdybel CEO, Mediafocus
Większe zyski przyniesie inwestowanie w istniejące środowisko żyjących mieszkańców, w rozwój dzielnic miast niż odgórne „pompowanie marki”. To mieszkańcy swoim życiem stworzą autentyczny magnes przyciągający nie tylko turystów, ale i kolejnych chcących żyć właśnie tak, jak ci już tam zamieszkujący. Nie ma lepszej promocji jak osobiste świadectwo ludzi cieszących się życiem w pięknym miejscu. Nie trzeba wtedy wielkich słów ani wydumanych kampanii reklamowych — ściemniających, że… „Tu się żyje!” lub że „Tu warto żyć.”Powyższe uważam za kwintesencję dyskusji o promowaniu miast czy budowaniu ich marek
:)
Następna dyskusja: