Szymon N. Sieciorozwijacz
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
chyba najlepszy spot miasta jaki widziałam - ale zdania jeszcze nie mam takie to - letnie ...Szymon N. Sieciorozwijacz
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Marta Zawiła - Piłat:
chyba najlepszy spot miasta jaki widziałam [...]
A co w nim takie najlepsze?
Szy.Szymon N. edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:04
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Raczej co w innych najgorsze ....konto usunięte
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Ten spot jest strasznie nudny,nie powinien chyba skupiać sie na "ludzkich twarzach-pseudo szczęśliwych" tylko na mieście.Agnieszka Poleszak edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:07konto usunięte
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Ale dlaczego oni idą plażą? Że morze? Gdyby nie gość w garniturze można by podpisać Nike!
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Chyba jestem w zaczepnym nastroju... Ale właśnie skoncentrowanie się na konkrecie jest siłą tego spotu - jak rozumiem w założeniu spot ma pokazać gdańsk jako miejsce, w którym żyje się dobrze i właśnie to mówi - a spoty w których pokazywane są miasta, miejsca cóż nie widziałam jeszcze dobrego przynajmniej w polskim wydaniuA tak na marginesie - TO JEST SPOT
http://pl.youtube.com/watch?v=W31mr2wonosMarta Zawiła - Piłat edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:14
Szymon N. Sieciorozwijacz
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Marta Zawiła - Piłat:
Chyba jestem w zaczepnym nastroju...
... proszę, to dobrze trafiłaś ;)
Ale właśnie skoncentrowanie się na konkrecie jest siłą tego spotu - jak rozumiem w założeniu spot ma pokazać gdańsk jako miejsce, w którym żyje się dobrze i właśnie to mówi
Konkret - w ludziach pędzących do Gdańska?
Skoro pędzą *do* Gdańska to albo są tymi, których przekonała
ta reklama - nijak więc za standard życia w Gdańsku nie mogą
ręczyć, albo wracają do Gdańska z Sopotu i Gdyni, bo:
- dziewczyna biega po plaży w Sopocie i wraca do domu,
- gość w gajerze wraca do Gdańska po pracy w Sopo lub Gdyni,
- inni młodzi wracają nad ranem z sopockich imprez.
... czyli jednak w Gdańsku nie żyją.
Strasznie to płytkie i w ogóle nie jednoznaczne. Na gdańskiej
grupie ktoś widzi w tym tłumie ludzi biegnących do Biedronki.
Dlaczego nie? :]
Może konkretem ma być tekst wygłoszony przez lektora?
Szy.Szymon N. edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:30
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Chyba chcesz zbytniej dosłowności - problemem spotów które dotychczas widziałam np. Krakowa, Łodzi , Gdańska (morze możliwości) była próba sprzedania mglistej idei - na takie zabiegi mogą sobie pozwolić miejsca o silnej marce - Paryż - Nowy Jork, a nie polskie miasta , które na swoją markę dopiero pracują i których dotychczasowym sukcesem jest to , że wogóle są rozpoznawalneTutaj przynajmniej jest jasny przekaz - i to jest największa zaleta tego spotu
PS. Uważam, że ten spot jest najlepszy z tych które dotychczas widziałam - nie uważam że jest znakomity, jest poprawny nawet nie dobry
Szymon N. Sieciorozwijacz
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Marta Zawiła - Piłat:
A tak na marginesie - TO JEST SPOT
http://pl.youtube.com/watch?v=W31mr2wonos
Sympatyczny. Ten sam NYC, ale inny - ciepły, wesoły, kolorowy,
a jednocześnie nadal bardzo amerykański, nowoczesny, tętniący
życiem...
Tak mam go widzieć? :]
I bezpośrednie porównanie z gdańskim spotem: na nowojorskim
miasto pełne kolorowych, ciepłych animacji. W gdańskim
- na horyzoncie sztuczna, martwa, szara i smutna panorama.
Szy.
Szymon N. Sieciorozwijacz
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Marta Zawiła - Piłat:
Chyba chcesz zbytniej dosłowności [...]
Być może, być może źle na to patrzę.
... choć jednocześnie Nowy Jork bardzo mi się podoba.
Tutaj przynajmniej jest jasny przekaz - i to jest największa zaleta tego spotu
Marta, ale jeszcze raz, jasno i wprost proszę: co jest tym
jasnym przekazem? Oświeć mnie - w czym mam widzieć co?
Szy.
konto usunięte
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
hmm, przez pewien czas nawet się zastanawiałem nad przeprowadzką do 3city - a ten "spot" mnie chyba bardziej zniechęca. Co z tego, że hasło jest jakie jest, jeśli obraz nie generuje żadnych pozytywnych emocji?
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Szymon N.:
Marta Zawiła - Piłat:
A tak na marginesie - TO JEST SPOT
http://pl.youtube.com/watch?v=W31mr2wonos
Sympatyczny. Ten sam NYC, ale inny - ciepły, wesoły, kolorowy,
a jednocześnie nadal bardzo amerykański, nowoczesny, tętniący
życiem...
Tak mam go widzieć? :]
Nie wiem jak powinieneś go widzieć ale mimo zaczepnego nastroju - widze go podobnie
I bezpośrednie porównanie z gdańskim spotem: na nowojorskim
miasto pełne kolorowych, ciepłych animacji. W gdańskim
- na horyzoncie sztuczna, martwa, szara i smutna panorama.
To prawda, że kolory są mocno takie sobie jak na miasto ludzi szczęśliwych - co nie zmienia faktu, że podtrzymuje co powiedziałam wcześniej .
Szymon N. Sieciorozwijacz
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
A mi się w dalszym ciągu najbardziej podoba ten:-> http://pl.youtube.com/watch?v=XiHMyBZ2qsI
Żywy, kolorowy Gdańsk jako miasto i historii, i kultury, sportu,
tradycji, nowoczesności... itp.
Prosty czytelny przekaz zamiast przekombinowania prostej idei
jak 'na plaży'.
Szy.
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Marta, ale jeszcze raz, jasno i wprost proszę: co jest tym
jasnym przekazem? Oświeć mnie - w czym mam widzieć co?
Szy.
W gdańsku dobrze się żyje jest dużo bardziej konkretne niż Gdańsk morze możliwości
Czyż nie????
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Szymon N.:
A mi się w dalszym ciągu najbardziej podoba ten:
-> http://pl.youtube.com/watch?v=XiHMyBZ2qsI
Żywy, kolorowy Gdańsk jako miasto i historii, i kultury, sportu,
tradycji, nowoczesności... itp.
Prosty czytelny przekaz zamiast przekombinowania prostej idei
jak 'na plaży'.
Szy.
Napewno lepiej zrobione bo dynamiczne, ale znowu za dużo tu wszystkiego , aprzez to za mało konkretnie.
Szymon N. Sieciorozwijacz
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Marta Zawiła - Piłat:
W gdańsku dobrze się żyje jest dużo bardziej konkretne niż Gdańsk morze możliwości
Czyż nie????
... czyli masz na myśli to, że największym konkretem tej kampanii
jest jej hasło? :]
Tak, tak, z tym się zgadzam.
:]
Szy.
Marta
Z.
Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Z przykrością potwierdzam - z przykrością gdyż nastrój zaczepny nie miną :(
Krzysztof
Z.
SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
cholera kto te gówna robi ???konto usunięte
Temat: Gdańsk. Tu się żyje.
Wolę już "a city of freedom"Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Gdańsk: odważ się, zobacz sam -
-
Reklama, marketing, marka » Jak się rodzą Accounci w agencjach? -
-
Reklama, marketing, marka » Kampanie reklamowe - jak sprzedać i nie dać się wyrolować? -
-
Reklama, marketing, marka » Na co nabiera się google? -
-
Reklama, marketing, marka » Rozwijać się, czy zwijać? /pączkujący foto-reklamo-blog/ -
-
Reklama, marketing, marka » Reklama Hi: "I like this"/Podoba mi się -
-
Reklama, marketing, marka » Dostaniemy się na festiwal? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy wzorować się na najlepszych to nic złego??? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy Facebook się wypala? -
-
Reklama, marketing, marka » Jakim wiekiem może chwalić się firma? -
Następna dyskusja: