Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Hejho,

Nowa kampania Gdańska. I co, chce Wam się żyć w Gdańsku?

Spot:


Obrazek


Bilbord:


Obrazek


:]

Szy.Szymon N. edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 14:30
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

chyba najlepszy spot miasta jaki widziałam - ale zdania jeszcze nie mam takie to - letnie ...
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Marta Zawiła - Piłat:
chyba najlepszy spot miasta jaki widziałam [...]

A co w nim takie najlepsze?

Szy.Szymon N. edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:04
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Raczej co w innych najgorsze ....

konto usunięte

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Ten spot jest strasznie nudny,nie powinien chyba skupiać sie na "ludzkich twarzach-pseudo szczęśliwych" tylko na mieście.Agnieszka Poleszak edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:07

konto usunięte

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Ale dlaczego oni idą plażą? Że morze? Gdyby nie gość w garniturze można by podpisać Nike!
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Chyba jestem w zaczepnym nastroju... Ale właśnie skoncentrowanie się na konkrecie jest siłą tego spotu - jak rozumiem w założeniu spot ma pokazać gdańsk jako miejsce, w którym żyje się dobrze i właśnie to mówi - a spoty w których pokazywane są miasta, miejsca cóż nie widziałam jeszcze dobrego przynajmniej w polskim wydaniu

A tak na marginesie - TO JEST SPOT

http://pl.youtube.com/watch?v=W31mr2wonosMarta Zawiła - Piłat edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:14
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Marta Zawiła - Piłat:
Chyba jestem w zaczepnym nastroju...


... proszę, to dobrze trafiłaś ;)

Ale właśnie skoncentrowanie się na konkrecie jest siłą tego spotu - jak rozumiem w założeniu spot ma pokazać gdańsk jako miejsce, w którym żyje się dobrze i właśnie to mówi


Konkret - w ludziach pędzących do Gdańska?

Skoro pędzą *do* Gdańska to albo są tymi, których przekonała
ta reklama - nijak więc za standard życia w Gdańsku nie mogą
ręczyć, albo wracają do Gdańska z Sopotu i Gdyni, bo:

- dziewczyna biega po plaży w Sopocie i wraca do domu,
- gość w gajerze wraca do Gdańska po pracy w Sopo lub Gdyni,
- inni młodzi wracają nad ranem z sopockich imprez.

... czyli jednak w Gdańsku nie żyją.

Strasznie to płytkie i w ogóle nie jednoznaczne. Na gdańskiej
grupie ktoś widzi w tym tłumie ludzi biegnących do Biedronki.
Dlaczego nie? :]

Może konkretem ma być tekst wygłoszony przez lektora?

Szy.Szymon N. edytował(a) ten post dnia 15.04.08 o godzinie 11:30
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Chyba chcesz zbytniej dosłowności - problemem spotów które dotychczas widziałam np. Krakowa, Łodzi , Gdańska (morze możliwości) była próba sprzedania mglistej idei - na takie zabiegi mogą sobie pozwolić miejsca o silnej marce - Paryż - Nowy Jork, a nie polskie miasta , które na swoją markę dopiero pracują i których dotychczasowym sukcesem jest to , że wogóle są rozpoznawalne
Tutaj przynajmniej jest jasny przekaz - i to jest największa zaleta tego spotu
PS. Uważam, że ten spot jest najlepszy z tych które dotychczas widziałam - nie uważam że jest znakomity, jest poprawny nawet nie dobry
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Marta Zawiła - Piłat:
A tak na marginesie - TO JEST SPOT
http://pl.youtube.com/watch?v=W31mr2wonos

Sympatyczny. Ten sam NYC, ale inny - ciepły, wesoły, kolorowy,
a jednocześnie nadal bardzo amerykański, nowoczesny, tętniący
życiem...

Tak mam go widzieć? :]

I bezpośrednie porównanie z gdańskim spotem: na nowojorskim
miasto pełne kolorowych, ciepłych animacji. W gdańskim
- na horyzoncie sztuczna, martwa, szara i smutna panorama.

Szy.
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Marta Zawiła - Piłat:
Chyba chcesz zbytniej dosłowności [...]

Być może, być może źle na to patrzę.

... choć jednocześnie Nowy Jork bardzo mi się podoba.

Tutaj przynajmniej jest jasny przekaz - i to jest największa zaleta tego spotu

Marta, ale jeszcze raz, jasno i wprost proszę: co jest tym
jasnym przekazem? Oświeć mnie - w czym mam widzieć co?

Szy.

konto usunięte

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

hmm, przez pewien czas nawet się zastanawiałem nad przeprowadzką do 3city - a ten "spot" mnie chyba bardziej zniechęca. Co z tego, że hasło jest jakie jest, jeśli obraz nie generuje żadnych pozytywnych emocji?
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Szymon N.:
Marta Zawiła - Piłat:
A tak na marginesie - TO JEST SPOT
http://pl.youtube.com/watch?v=W31mr2wonos

Sympatyczny. Ten sam NYC, ale inny - ciepły, wesoły, kolorowy,
a jednocześnie nadal bardzo amerykański, nowoczesny, tętniący
życiem...

Tak mam go widzieć? :]

Nie wiem jak powinieneś go widzieć ale mimo zaczepnego nastroju - widze go podobnie


I bezpośrednie porównanie z gdańskim spotem: na nowojorskim
miasto pełne kolorowych, ciepłych animacji. W gdańskim
- na horyzoncie sztuczna, martwa, szara i smutna panorama.

To prawda, że kolory są mocno takie sobie jak na miasto ludzi szczęśliwych - co nie zmienia faktu, że podtrzymuje co powiedziałam wcześniej .
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

A mi się w dalszym ciągu najbardziej podoba ten:

-> http://pl.youtube.com/watch?v=XiHMyBZ2qsI

Żywy, kolorowy Gdańsk jako miasto i historii, i kultury, sportu,
tradycji, nowoczesności... itp.

Prosty czytelny przekaz zamiast przekombinowania prostej idei
jak 'na plaży'.

Szy.
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.


Marta, ale jeszcze raz, jasno i wprost proszę: co jest tym
jasnym przekazem? Oświeć mnie - w czym mam widzieć co?

Szy.

W gdańsku dobrze się żyje jest dużo bardziej konkretne niż Gdańsk morze możliwości
Czyż nie????
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Szymon N.:
A mi się w dalszym ciągu najbardziej podoba ten:

-> http://pl.youtube.com/watch?v=XiHMyBZ2qsI

Żywy, kolorowy Gdańsk jako miasto i historii, i kultury, sportu,
tradycji, nowoczesności... itp.

Prosty czytelny przekaz zamiast przekombinowania prostej idei
jak 'na plaży'.

Szy.

Napewno lepiej zrobione bo dynamiczne, ale znowu za dużo tu wszystkiego , aprzez to za mało konkretnie.
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Marta Zawiła - Piłat:
W gdańsku dobrze się żyje jest dużo bardziej konkretne niż Gdańsk morze możliwości
Czyż nie????

... czyli masz na myśli to, że największym konkretem tej kampanii
jest jej hasło? :]

Tak, tak, z tym się zgadzam.

:]

Szy.
Marta Z.

Marta Z. Kierownik ds
projektów
marketingowych i
convention bureau

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Z przykrością potwierdzam - z przykrością gdyż nastrój zaczepny nie miną :(
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

cholera kto te gówna robi ???

konto usunięte

Temat: Gdańsk. Tu się żyje.

Wolę już "a city of freedom"



Wyślij zaproszenie do