Marek Pujanek marketing, strategie
Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!
Grzegorz Wszelaczyński:Oczywiście nie każdego jesteśmy w stanie zadowolić :)
bardzo sympatyczny pomysł ale
Marek Pujanek:
Pieczywo jest kupowane codziennie przez większość Polaków, kupują je zarówno prezesi, właściciele, pracownicy kadr zarządzających, jak i szeregowi pracownicy czy emeryci i renciście, o studentach i dzieciach też trzeba wspomnieć.
Ale ja nie chcę reklamowac mojego produktu szeregowym pracownikom,emerytom czy nie daj Boże studentom. Więc poszukam medium, które precyzyjnie dotrze do mojej grupy docelowej i pozwoli mi łudzić się, że grupa ta faktycznie przyswaja przekaz tego medium.
Szczerze życzę powodze4nia, ale pomoglibyście mu gdybyście nie kazali potencjalnemu reklamodawcy samemu wymyślać kto też może być odbiorcą takiego pisma.Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 10.02.09 o godzinie 18:34
Gazetos Apetitos jest nowym medium reklamowym o zupełnie nowym potencjale.
Jak już wcześniej pisałem zasięg reklamy jest lokalny, tak więc targetowanie jest na mieszkańców Poznania, Warszawy czy innych potencjalnych miast.
Tak więc jasno mówimy do kogo potencjalnie trafiamy - mieszkańców danego miasta - taki właśnie jest charakter tego medium :)
Sama forma reklamy nie ogranicza targetowania na wiek, czy wykształcenie, wręcz przeciwnie jest łatwo przyswajalna dla każdego odbiorcy.
Zasada jest bardzo prosta i nie trzeba dorabiać do tego szczególnej ideologii - dajemy reklamodawcy szansę trafić z lokalną reklamą do mieszkańców danego miasta :)
Dajemy Klientowi nowy kanał, duży zasięg, nieinwazyjną formę reklamy, charakter, rozpoznawalność i potencjał - myślę, że każdy znajdzie sposób na wykorzystanie tych kilku cech Gazetos Apetitos :)
Cieszę się, że pojawiają się znaki zapytania i wątpliwości, bo to pozwoli nam udoskonalić nasze czasopismo :)
serdecznie pozdrawiam