Marek Pujanek

Marek Pujanek marketing, strategie

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

Grzegorz Wszelaczyński:
bardzo sympatyczny pomysł ale
Marek Pujanek:
Pieczywo jest kupowane codziennie przez większość Polaków, kupują je zarówno prezesi, właściciele, pracownicy kadr zarządzających, jak i szeregowi pracownicy czy emeryci i renciście, o studentach i dzieciach też trzeba wspomnieć.

Ale ja nie chcę reklamowac mojego produktu szeregowym pracownikom,emerytom czy nie daj Boże studentom. Więc poszukam medium, które precyzyjnie dotrze do mojej grupy docelowej i pozwoli mi łudzić się, że grupa ta faktycznie przyswaja przekaz tego medium.

Szczerze życzę powodze4nia, ale pomoglibyście mu gdybyście nie kazali potencjalnemu reklamodawcy samemu wymyślać kto też może być odbiorcą takiego pisma.Grzegorz Wszelaczyński edytował(a) ten post dnia 10.02.09 o godzinie 18:34
Oczywiście nie każdego jesteśmy w stanie zadowolić :)
Gazetos Apetitos jest nowym medium reklamowym o zupełnie nowym potencjale.
Jak już wcześniej pisałem zasięg reklamy jest lokalny, tak więc targetowanie jest na mieszkańców Poznania, Warszawy czy innych potencjalnych miast.
Tak więc jasno mówimy do kogo potencjalnie trafiamy - mieszkańców danego miasta - taki właśnie jest charakter tego medium :)
Sama forma reklamy nie ogranicza targetowania na wiek, czy wykształcenie, wręcz przeciwnie jest łatwo przyswajalna dla każdego odbiorcy.
Zasada jest bardzo prosta i nie trzeba dorabiać do tego szczególnej ideologii - dajemy reklamodawcy szansę trafić z lokalną reklamą do mieszkańców danego miasta :)

Dajemy Klientowi nowy kanał, duży zasięg, nieinwazyjną formę reklamy, charakter, rozpoznawalność i potencjał - myślę, że każdy znajdzie sposób na wykorzystanie tych kilku cech Gazetos Apetitos :)

Cieszę się, że pojawiają się znaki zapytania i wątpliwości, bo to pozwoli nam udoskonalić nasze czasopismo :)

serdecznie pozdrawiam
Joanna Grzesiuk

Joanna Grzesiuk Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

ciekawe jak bardzo tego rodzaju druk będzie brudził ręce - czy przypadkiem nie zostanie ogłoszenie/sudoku or whatever na moich dłoniach?? Wiesz, to może denerwować ludzi i przy kolejnym zakupie pieczywa poproszą o inną torebkę albo po prostu woreczek.

konto usunięte

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

Joanna Włodarczyk:
ciekawe jak bardzo tego rodzaju druk będzie brudził ręce - czy przypadkiem nie zostanie ogłoszenie/sudoku or whatever na moich dłoniach?? Wiesz, to może denerwować ludzi i przy kolejnym zakupie pieczywa poproszą o inną torebkę albo po prostu woreczek.


dokładnie o to samo pytałam...
też jestem tego ciekawa
Przemysław Szczepaniak

Przemysław Szczepaniak PR & Marketing
Manager (social
media,
społeczności,
gry...

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

dorota morawska:
Joanna Włodarczyk:
ciekawe jak bardzo tego rodzaju druk będzie brudził ręce - czy przypadkiem nie zostanie ogłoszenie/sudoku or whatever na moich dłoniach?? Wiesz, to może denerwować ludzi i przy kolejnym zakupie pieczywa poproszą o inną torebkę albo po prostu woreczek.


dokładnie o to samo pytałam...
też jestem tego ciekawa

Jakoś słabo mi się widzi czytanie tego po kupieniu ryby, kiełbas lub hot - doga ;)
Marek Pujanek

Marek Pujanek marketing, strategie

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

Przemysław Szczepaniak:
dorota morawska:
Joanna Włodarczyk:
ciekawe jak bardzo tego rodzaju druk będzie brudził ręce - czy przypadkiem nie zostanie ogłoszenie/sudoku or whatever na moich dłoniach?? Wiesz, to może denerwować ludzi i przy kolejnym zakupie pieczywa poproszą o inną torebkę albo po prostu woreczek.


dokładnie o to samo pytałam...
też jestem tego ciekawa
Witam, torebka jest przystosowana do artykułów spożywczych i posiada wszelkie atesty związane z kontaktem z żywnością, stąd chciałbym rozwiać wasze watpliwosci z tym związane :)
Nic sie nie rozpuści ani nie pobrudzi :)
Pozdrawiam
Jakoś słabo mi się widzi czytanie tego po kupieniu ryby, kiełbas lub hot - doga ;)

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

Każdy pomysł zrealizowany to już 70% sukcesu ;) Życzę powodzenia i trzymam kciuki.
Robert P.

Robert P. MULTIAGENT

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

co do druku nie miałabym obaw, zobaczcie standardowe płatki dla zapiekanek lub hot-dog'ow maja nadruk a temperatura, soki z surówek i sosy nie dają im rady :) druk jest specyficzny a zarazem drogi stad rozumiem wybór 2+0, za 4+0 cena modułu była by zbyt wysoka

natomiast na warsztat wziąłbym kwestie kosztu, moduł w fałdzie jest tylko 50zł tańszy a jego skuteczność (dla mnie osobiście) spada o polowe,

dodam, ze ja jako potencjalny klient nie zwróciłbym uwagi na taka formę reklamy, zazwyczaj zakupy robie większe, nie tylko chleb, a w domu, pieczywo trafi do pojemnika próżniowego, a siateczka - kosz
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

Jestem ciekaw, jak projekt rozwija się obecnie?
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

http://www.apetitos.pl/

To znalazłem, wygląda na to, że coś tam bangla. :)
Witek Kurdziel

Witek Kurdziel MOCNYSKLEP.PL,
MOCNYTRENER.PL,
MOCNYBLOG.PL

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

no wlasnie, bangla czy nie ?

w opisie oferty na stronie www tez jest uzyty czasy przyszly :

"Emitowana co 2 tygodnie gazetka reklamowa dystrybuowana będzie do blisko 100 sklepów spożywczych na terenie miasta Poznania."

dobra nazwa, ma potencjał
Magda Zwaroń

Magda Zwaroń Student, Uniwersytet
Wrocławski

Temat: Gazetos Apetitos - rewolucja na polskim rynku marketingowym!

Chyba nie bangla...

Nawet na stronie jeszcze stara kwota podatku w cennikach, do tego żadnych aktualności.

Widziałam ostatnio na naszym forum ogłoszenie w franczyze firmy BK Solutions ze śląska, co sądzicie? Słyszałam że oni działają na licencji Apetitosa , dali mu bardzo dużo kasy żeby odszedł z rynku bo oni chcą stworzyć inną markę - BK Solutions, i jak tak oglądam to wszystko to myślę że tak mogło być.

U Pana Apetitosa nie ma rozwoju nic się nie zmienia, a BK Solutions od pewnego czasu jest wszędzie w sieci i w gazetach, a na ich stronie tylko przybywa kolejnych miast w ich sieci...

Następna dyskusja:

Ambient na polskim rynku




Wyślij zaproszenie do