konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

poszukuje gadżetu dla dziennikarzy, ale sprawa nie jest aż tak prosta fajnie gdyby gażet w jakiś sposób nawiązywał do produktu (chamia gospodarcza-środki do czyszcenia) czyli poruszamy się po przestrzeni kuchni, łazienke i toalet. Możemy wejśc też na obszar biura ale tutaj będzie trudno znaleźć coś orginalnego czego dziennikarz nie wyrzuci w mig to kosza. Kaska do wydania to do 50 zł sztuka. Ja już parę opcji mam, ale do czego ma się w końcu specjalistów :)

konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Aleksandra N.:
Ja już parę opcji mam, ale do czego ma się w końcu specjalistów :)

Znaczy co? Szukasz frajerów co dadzą pomysł za friko, czy jak?
Chyba nieco opacznie niektórzy rozumieją sens istnienia grupy.
A może to ja opacznie go rozumiem....
Anna Szulwińska

Anna Szulwińska Konsultant i
Specjalista Ds.
Marketingu i PR,
Project & B...

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Krzysztof B.:
Aleksandra N.:
Ja już parę opcji mam, ale do czego ma się w końcu specjalistów :)

Znaczy co? Szukasz frajerów co dadzą pomysł za friko, czy jak?
Chyba nieco opacznie niektórzy rozumieją sens istnienia grupy.
A może to ja opacznie go rozumiem....

Oj, Panie Krzysztofie - a Pan znowu w roli "brutala" :)

Częściowo się z Panem zgodze - i ma Pan rację.
Przykre to, zwłaszcza że jako zawodowcy takie rzeczy robimy, porad udzielamy - a często zasługi przywłaszczają sobie osoby z działów danych Firm ;) a do tego niektóre Osoby-Firmy jakoś podejrzanie szybko przyzwyczajają się do takich działań :)
(obserwowałam kilka takich konfronacji ;) - spodobałoby się Panu)

Pojawia sie tez pewna tendencja - która działa w obie strony:
- tak samo jak cieżko (choć można) - trafić na Firmę-Osobę, która za darmo jest w stanie faktycznie wykonać kawał dobrej roboty za darmo - tak jak powinno to wyglądać <zaznaczam> (np. doradztwo, projekt, własnie pomysł, etc.)
- tak samo cieżko trafić na Osoby-Firmy, które takie darmowo wykonane działania, tak naprawde są w stanie docenić, czy uszanować (choć oczywiście także się zdarzają) :)

Jednak mysle, że mimo wszystko troche Pan przesadza.

Powiem za siebie. Jeśli mam czas lub taką możliwość - też czasem udzielam się za darmo w zakresie działań jaki wykonuję w firmie-pracy (począwszy od wskazywania nowych mozliwosci rozwoju Firmy, konceptów na jej promocje, rozwiazań kryzysowych sytuacji, projektów, czy pomysłów na gadzety, etc., etc.).

Ja patrze na to w ten sposób, że Pani Aleksandra, jak i inni - podają pewną informacje-propozycję:

np.: "Mam pewne zadanie gdzie chciałabym się wykazać albo podeprzeć pomysłami innych Osób. Czy jest ktoś (niekoniecznie frajer ;) - kto moze mi podać pomysł za darmo, bo jestem w grupie poswieconej marketingowi - i dzieki wczesniejszym wypowiedziom jestem przekonana, że są Osoby które mogłyby mi pomóc.
Byc moze (a byc moze na pewno) okaże sie że są lepsze niż moje dotychczasowe.".
(prosze mnie poprawic Pani Agnieszko jesli sie mylę)

Jeśli ktoś nie może, nie akceptuje takiej formy pomocy
- bo przecież nikt nikogo nie zmusza. :)

Oboje (i oby nie tylko) - wiemy przecież, że gdyby Pani Agnieszka i Firma którą reprezentuje chciała za to płacić, to podałaby ofertę współpracy albo juz mielibysmy wiadomosci na PW, czy skrzynkach mailowych :)

Oboje wiemy tez, że czasem Firmy muszą się przyzwyczaić-przekonać do pewnych działań, a zadania próbne sa w stanie je - lub inne do Firmy-Osoby-Projektanta - przekonać.
Być moze dzieki temu kolejne zadanie bedzie juz płatne i zmieni podejście samego Zainteresowanego, czy własnie wczesniej nie-zainteresowanego <zwł. usługą płatną, bądź "poczuje różnice">.

Nie wiem wiec czy jest potrzeba by aż tak negować,
bo są różne zamiary i jest to indywidualne zachowanie-wybór każdego kto taką Ofertę składa - i każdego kto się w nią angażuje :)

Tym bardziej, że tak się znowu powtórzę - oboje wiemy (i znowu oby nie tylko :) )
- że trafiając faktycznie na Specjalistów, jakich wiele z Firm i
Osób wśród nas jest reprezentantem - bedzie to faktyczna i profesjonalna usługa, która gdy jest Zleceniem - zobowiazuje - także m.in. do trafności-skuteczności podawanych działań.

Jest dużo Firm-Osób, które niestety poczucia tego obowiązku i konsekwencji swoich propozycji niestety nie mają,
a wielu Zainteresowanych którzy niestety nie odróżniają tych dobrych - pośród darmowych porad, propozycji, etc. - w tym wybierajac czestoi takie, które w ogóle nie powinny sie znalezc.

Widać to chocby w poprzednim podobnym wątku <zdaje sie maskotka
dla Firmy od szkoleń> czy na przykładzie wskazywania darmowych projektów, logotypów, etc. :)

Dlatego ja życzę Pani Agnieszce powodzenia,
a decydentom mądrości w odróżnianiu i dobrych wyborów :)
- bo pewnie dzisiaj już na ten wątek czasu mieć nie bede :)

Przepraszam ze znowu sie rozgadałam,
dlatego pozdrawiam serdecznie, a sama wracam do kubków - też związanych z pomysłem na gadzet i kampanię :)))
- a zaangażowanym życze wielu ciekawych i skutecznych pomysłów
<z tytułowym "ruszaniem główką" - włącznie ;) > :)Anna Szulwińska edytował(a) ten post dnia 29.03.07 o godzinie 14:30

konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Słowa i słowa.... i żadnych propozycji:)
Jako osoba obdarowywana wiem, że gadżety z wyposażenia domu są zwykle mało przydatne. Bo albo tandetne, albo nie pasują do wystroju.
Dostałam kiedyś taki prezent, z którego jestem zadowolona i którego do dziś używam - mini wentylator. Taki mały, mieszczący się w torebce, na jedną baterię paluszek. Mam go od trzech lat i bardzo się przydaje, przy czym jest na tyle neutralny, że może reklamować dowolną branżę. Mój jest chyba od którejś z firm foto.

Poza tym przychodzą mi do głowy jedynie komplety ręczników, jeśli nie łazienkowych to plażowych.

A ponieważ nie czuję się tu specjalistą, proszę moje propozycje traktować jak głos potencjalnego odbiorcy;)

konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Anna S.:
Oj, Panie Krzysztofie - a Pan znowu w roli "brutala" :)
Ktoś musi.
Przykre to, zwłaszcza że jako zawodowcy takie rzeczy robimy, porad udzielamy
Czym innym jest udzielanie porad, tak przynajmniej ja to widzę, czymś zaś zupełnie innym oddawanie za darmo konkretnych rozwiązań.
np.: "Mam pewne zadanie gdzie chciałabym się wykazać albo podeprzeć pomysłami innych Osób. Czy jest ktoś (niekoniecznie frajer ;) - kto moze mi podać pomysł za darmo, bo jestem w grupie poswieconej marketingowi - i dzieki wczesniejszym wypowiedziom jestem przekonana, że są Osoby które mogłyby mi pomóc.
Byc moze (a byc moze na pewno) okaże sie że są lepsze niż moje dotychczasowe.".
Być może się mylę, ale z tego co widzę, to 90% ludzi bywających na tej grupie to ludzie żyjący z tego typu doradztwa, ba, większość ma dobrze prosperujące firmy w tej branży. Jak rozumiem mają oni mieć chwilę słabości i za darmo w ramach promocji wykonać usługę?
Zauważyłem również, że staje się takie postępowanie niejako standardem. Coś jak konkursik z których tak często się wyśmiewamy ale nieumiejętnie ukryty pod płaszczykiem prośby o pomoc.
Tyle mojego.

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Zgadzam się z p.Alicją, że "gadżety z wyposażenia domu są zwykle mało przydatne. Bo albo tandetne, albo nie pasują do wystroju."

Chwilę myślałam nad tym co mogłoby być własciwe w tej sytuacji. może przycisk do papieru, ciężki, szklany sześcian z wtopionym, bądz laserwowo wykonanym logiem wewnątrz.Nawet jeśli nie będzie wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem, to dobrze wykonany, bedzie stanowił ładny element dekoracyjny, prawie neutralny.:-)
W takim przycisku można również zrobić niewielki otwór na ołówe czy długopis i będzie już wtedy spełniał dwie funkcje.

konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Magdalena P.:
W takim przycisku można również zrobić niewielki otwór na ołówe czy długopis i będzie już wtedy spełniał dwie funkcje.

A jak się w kogoś nielubianego rzuci.. to dojdzie trzecia funkcja.

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

>" A jak się w kogoś nielubianego rzuci.. to dojdzie trzecia
funkcja."

Brawo.Coż za pomysłowość.

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Krzysztof B.:
Znaczy co? Szukasz frajerów co dadzą pomysł za friko, czy jak?
Chyba nieco opacznie niektórzy rozumieją sens istnienia grupy.
A może to ja opacznie go rozumiem....

Musze sie podpisac, poza tym pytajaca pani jest (w kazdym razie dla mnie) "anonimowa". Tak jak troche te branze znam, zadanie za, ktore klient placi to przede wszystkim "wymyslenie" tego oryginalnego gadzetu. Za wymyslenie nazwy "Kelts" (piwo bezalkoholowe) zaplacil niemiecki browar chyba cos ok. 200.000 Euro o ile pamietam. Moze i bylo 5 minut myslenia;)

konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Magdalena P.:

>" A jak się w kogoś nielubianego rzuci.. to dojdzie trzecia
funkcja."

Brawo.Coż za pomysłowość.

Biorę zaledwie 5 % od korzyści osiągniętych za pomocą tego rozwiązania (including awanse i podwyżki).
Myślę że uczciwa oferta.

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Andrzej P.:

Musze sie podpisac, poza tym pytajaca pani jest (w kazdym razie dla mnie) "anonimowa". Tak jak troche te branze znam, zadanie za, ktore klient placi to przede wszystkim "wymyslenie" tego oryginalnego gadzetu. Za wymyslenie nazwy "Kelts" (piwo bezalkoholowe) zaplacil niemiecki browar chyba cos ok. 200.000 Euro o ile pamietam. Moze i bylo 5 minut myslenia;)

Rozumiem, że pieniądze są wazne, ale przecież nie najważniejsze.
Dajemy pomysł na gadget, a nie ogólnoświatową koncepcję ratowania świata!

konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Jak dla dziennikaryz do 50 zl to ja bym proponowala butelke whisky :P zapewniam ze nie yrzuca do kosza, przynajmniej ci, ktorych znam :P

A powazniej - pendrive sie chyba jakis zmiesci w tej cene?
Marcin S.

Marcin S. Business Development
Director / Owner at
SALES HR

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

PenDrive swietna sprawa z logiem firmy, do 50zł to mozna spokojnie kupić 1GB :)

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Magdalena P.:
Dajemy pomysł na gadget, a nie ogólnoświatową koncepcję ratowania świata!

To mamy za darmo;)

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

:-)
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Anna S.:
(ciach ciach ciach)
Przepraszam ze znowu sie rozgadałam,
dlatego pozdrawiam serdecznie, a sama wracam do kubków - też związanych z pomysłem na gadzet i kampanię :)))
- a zaangażowanym życze wielu ciekawych i skutecznych pomysłów
<z tytułowym "ruszaniem główką" - włącznie ;) > :)Anna Szulwińska edytował(a) ten post dnia 29.03.07 o godzinie 14:30

Troche podobnie do mojego imiennika "pociągne" bo dużo w tym jest racji i to nie na zasadzie nie bo nie , lub czegoś tam brutalnego.

Jeżeli ktoś podpisuje się jako specjalista od reklamy i w temacie swojej specjalizacji szuka pomysłu/natchnienia to ...... zostawie to bez komentarza.

Natomiast jak ktoś ma w podpisie a co za tym idzie jest z branży np "kręcenia pizzy" i szuka pomysłów na rekalame to dla mnie jest zupełnie normalne.

Na całym świecie nalepiej gratyfikowane są dwie rzeczy
1. informacja
2. pomysł

P.S.
to tak jakby do mnie zgłosił się kolega po fachu i poprosił o pomysł na to jak wypozycjonować witryne, po prostu bym go wyśmiał.
Co innego jakby mnie poprosił o pomoc w pozycjonowaniu.
Taka mała różnica niby a jednak dla mnie wielka.

konto usunięte

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Dobre Krzyśku;] Zgadzam się;]
Anna Szulwińska

Anna Szulwińska Konsultant i
Specjalista Ds.
Marketingu i PR,
Project & B...

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Krzysztof Z.:
Anna S.:
(ciach ciach ciach)
Przepraszam ze znowu sie rozgadałam,
dlatego pozdrawiam serdecznie, a sama wracam do kubków - też związanych z pomysłem na gadzet i kampanię :)))
- a zaangażowanym życze wielu ciekawych i skutecznych pomysłów
<z tytułowym "ruszaniem główką" - włącznie ;) > :)

Troche podobnie do mojego imiennika "pociągne" bo dużo w tym jest racji i to nie na zasadzie nie bo nie , lub czegoś tam brutalnego.

Jeżeli ktoś podpisuje się jako specjalista od reklamy i w temacie swojej specjalizacji szuka pomysłu/natchnienia to ...... zostawie to bez komentarza.

Natomiast jak ktoś ma w podpisie a co za tym idzie jest z branży np "kręcenia pizzy" i szuka pomysłów na rekalame to dla mnie jest zupełnie normalne.

Na całym świecie nalepiej gratyfikowane są dwie rzeczy
1. informacja
2. pomysł

P.S.
to tak jakby do mnie zgłosił się kolega po fachu i poprosił o pomysł na to jak wypozycjonować witryne, po prostu bym go wyśmiał.
Co innego jakby mnie poprosił o pomoc w pozycjonowaniu.
Taka mała różnica niby a jednak dla mnie wielka.

Panie Krzysztofie - zapytam dla pewności - bo ostatnio też Pan nie przeczytał a sie wypowiadał :) wiec pozwoli Pan że dla pewności to zrobię.

Czy dobrze rozumiem, że Pan sie ze mną zgadza - bo ja wyjaśniłam dlaczego również zgadzam sie z Panem Krzysztofem Bochnackim? :)
- bo jakoś dziwnie to cytowanie mnie Panu wyszło :) i nie bardzo rozumiem jak to sie ma do mojej wypowiedzi i Pańskiego potwierdzenia? :)

To nie ja szukałam tu pomysłu, bo nigdy nie mam z nimi problemów - wiec jesli pomylił Pan Autorke wątku ze mną (która też sie tytułuje wspominanym przez Pana "Specjalistą") - to ja sobie to zestawianie wypraszam... :)

Chyba że zacytowanie mnie miało podkreslic ze w tej czesci zgadza sie Pan z Panem Bochnackim i ze mną ? :)Anna Szulwińska edytował(a) ten post dnia 29.03.07 o godzinie 17:02
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Problem w tym ze Pani Anna Sz. długo i namiętnie epistołowała za a nawet przeciw o pomocy ... ale sama nie podpowiedziała, namawiając innych.

Rację mają Krzysztofowie. R A C J Ę. doradzać za friko można zaczynąjacemu biznes kowalowi ale spec od reklamy powinien wiedzieć że pomysł kosztuje.
Anna Szulwińska

Anna Szulwińska Konsultant i
Specjalista Ds.
Marketingu i PR,
Project & B...

Temat: gadżet dla prasy-ruszamy główką :)

Alicja Zuzanna K.:
Słowa i słowa.... i żadnych propozycji:)
Pani Alicjo, jako copywriter zna Pani pewnie wagę owych słów - zwłaszcza tych niedopowiedzianych, czy po prostu dobrze zrozumianych... ;)

Jak doczyta Pani moją wypowiedź - to odpowiedź tez Pani znajdzie,
chociaż fakt, może to nie być taka propozycja - jakiej oczekiwałaby Pani czy Autorka watku :)

Dlaczego? - też można znależć w mojej wypowiedzi.

pozdrawiam

Następna dyskusja:

Marketing dla najlepszych firm




Wyślij zaproszenie do