Piotr Boguta

Piotr Boguta Moja pasja to
reklama, a mój cel
to pracować z pasją

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Paweł Romański:
Właśnie dlatego nie chcemy tylko dawać możliwości korzystania z tych mniejszych agencji, mamy zamiar udostępnić wszystkie nośniki firm, które będą chciały z nami współpracować tak aby możliwe było przeprowadzenie ogólnopolskich kampanii.

Jeśli uda nam się stworzyć sporą bazę mniejszych firm łatwiej będzie nam przekonać większych graczy. Nie chcemy tworzyć konkurencji chcemy stworzyć zoptymalizowany rynek nie tylko taki z podziałem na drogie i tanie powierzchnie.

Co więcej firmy z wielkiej czwórki mogą umieszczać u nas na przykład oferty last minute co może pomóc im w wynajęciu swoich nośników a firmom przeprowadzającym kampanie zapewni w dalszym ciągu niższe ceny.

Nikt z wielkiej czwórki się na to nie zgodzi.

konto usunięte

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Piotr Boguta:
Nikt z wielkiej czwórki się na to nie zgodzi.

Dokładnie o tym samym pisałem kilka postów wyżej.
Paweł Romański

Paweł Romański
www.znajdzreklame.pl

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Piotr Boguta:
Nikt z wielkiej czwórki się na to nie zgodzi.

A czy mógłby Pan rozwinąć dlaczego jest Pan pewien, że się nie zgodzą myślę, że mogła to by być dla nas cenna informacja.
Piotr Boguta

Piotr Boguta Moja pasja to
reklama, a mój cel
to pracować z pasją

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Wystarczy Piotrek :)

Mój imiennik sporo Ci już w tym temacie napisał. Dość krytycznie ale słusznie. Dziwi mnie trochę Wasza tajemniczość w niektórych kwestiach i brak wiedzy. To nie wzbudza zaufania. Nie widzę opcji, żeby któraś z firm dała Wam dostęp do bazy swoich nośników, nawet lastów. To zmienia się tak szybko, że wasze oferty byłyby co chwilę niealtualne.

Paweł Romański:
Piotr Boguta:
Nikt z wielkiej czwórki się na to nie zgodzi.

A czy mógłby Pan rozwinąć dlaczego jest Pan pewien, że się nie zgodzą myślę, że mogła to by być dla nas cenna informacja.
Paweł Romański

Paweł Romański
www.znajdzreklame.pl

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Tajemniczość wynika ze złej woli tylko z tego, że jest to startup i ciągle rozmawiamy z ludźmi z branży i staramy się dopracować model jak najbardziej dlatego nie mówimy wszystkiego żeby nie musieć potem odkręcać :) Każda firma w jakiś sposób prowadzi ewidencję swoich nośników rozmawialiśmy z kilkunastoma agencjami posiadającymi nośniki i myślimy, że jesteśmy w stanie zintegrować i tak przygotować system, że uzupełnianie terminów nie będzie stanowiło takiego problemu. Brak naszej wiedzy dotyczy dużych graczy, do których ciężko tak się dostać stąd też ten temat i te rozmowy, w których bardzo nam pomagacie :)
Mariusz L.

Mariusz L. Doświadczony Manager
ds. Sprzedaży,
Markeitngu i Rozwoju
...

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

No i znowu wszystko wiecie lepiej... Chcecie aby firmy outdoorowe, zrezygnowały z wypracowanych kontaktów biznesowych, żeby oddały wam lata pracy z klientami, tak zwyczajnie żeby zrzekły się ich na wasz koszt, najlepiej niech zwolnią pracowników z działów sprzedaży, rozwoju biznesu czy administracji.

Panowie mamy wolny rynek, a wasza idea trąci Stalinizmem. A już porównanie Gatesa i Jobsa było słabe...

Przemyślcie raz jeszcze ten startup (zawsze wydawało mi się że startup ma rozwiązywać potrzeby rynku, a nie na siłę próbować dostosować rynek do siebie...)
Paweł Romański

Paweł Romański
www.znajdzreklame.pl

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Nie wydaje mi się, żebym dał do zrozumienia, że wiemy coś lepiej ciągle powtarzam że ta rozmowa jest po to abyśmy mogli się czegoś dowiedzieć, nauczyć.

Panie Mariuszu myślę, że po prostu źle się zrozumieliśmy, nie chcemy żeby ktokolwiek z czegokolwiek rezygnował tym bardziej kogoś zwalniał. Chcemy dać dodatkowy kanał pozyskiwania klientów. Zebrać małe agencje rozproszone po całym kraju i dać możliwość wykorzystywania ich w kampaniach. Naprawdę nie wiem gdzie tutaj Stalinizm, ale dziękujemy za krytykę.

Biorąc pod uwagę, że sami pracujemy w małych agencjach reklamowych i utrzymujemy kontakty z kilkoma/kilkunastoma innymi więc ta potrzeba nie wydaje nam się wyssana z palca. Oczywiście dotyczy to tak jak powiedziałem małych agencji. Jeśli tak jak mówicie z dużymi firmami nie mamy szans współpracować zostaniemy po prostu przy pierwszym założeniu będąc dopełnieniem do tworzenia ogólnopolskich kampanii lub reklamowania się przez sektor MŚP w tańszy sposób.
Piotr Boguta

Piotr Boguta Moja pasja to
reklama, a mój cel
to pracować z pasją

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Czyli będziecie standardową brokerką na rynku OOH, a dorabianie do tego jakiejś idei nie ma sensu. Postawcie sprawę jasno bo jak wspomniał Mariusz- jest wolny rynek, jeśli ktoś będzie chciał skorzystać z Waszych usług to skorzysta :)

Powodzenia.
Marian Krótki

Marian Krótki Z-ca Kierownika w
Dziale Innowacji,
A-Z Management

Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.

Mariusz L.:
No i znowu wszystko wiecie lepiej... Chcecie aby firmy outdoorowe, zrezygnowały z wypracowanych kontaktów biznesowych, żeby oddały wam lata pracy z klientami, tak zwyczajnie żeby zrzekły się ich na wasz koszt, najlepiej niech zwolnią pracowników z działów sprzedaży, rozwoju biznesu czy administracji.

Panowie mamy wolny rynek, a wasza idea trąci Stalinizmem. A już porównanie Gatesa i Jobsa było słabe...

Przemyślcie raz jeszcze ten startup (zawsze wydawało mi się że startup ma rozwiązywać potrzeby rynku, a nie na siłę próbować dostosować rynek do siebie...)


Boooooo!!!



Wyślij zaproszenie do