Piotr
Boguta
Moja pasja to
reklama, a mój cel
to pracować z pasją
Temat: Funkcjonowanie outdooru w Polsce. Kampanie reklamowe.
Paweł Romański:
Właśnie dlatego nie chcemy tylko dawać możliwości korzystania z tych mniejszych agencji, mamy zamiar udostępnić wszystkie nośniki firm, które będą chciały z nami współpracować tak aby możliwe było przeprowadzenie ogólnopolskich kampanii.
Jeśli uda nam się stworzyć sporą bazę mniejszych firm łatwiej będzie nam przekonać większych graczy. Nie chcemy tworzyć konkurencji chcemy stworzyć zoptymalizowany rynek nie tylko taki z podziałem na drogie i tanie powierzchnie.
Co więcej firmy z wielkiej czwórki mogą umieszczać u nas na przykład oferty last minute co może pomóc im w wynajęciu swoich nośników a firmom przeprowadzającym kampanie zapewni w dalszym ciągu niższe ceny.
Nikt z wielkiej czwórki się na to nie zgodzi.