Łukasz
S.
Innovative and
disruptive idea
operations
Temat: Fotokody - nowy sposób na marketing i dane o...
Witam,Czy szanowni grupowicze słyszeli o fotokodach? Chciałbym poznać wasze opinie.
Fotokod to mały czarno-biały obrazek z zakodowanymi informacjami. Coś w stylu połączenia dwóch kodów kreskowych - dzięki temu możemy zmieścić w nim wielokrotnie więcej informacji, np. link internetowy.
Zastosowanie fotokodów może przynieść reklamodawcom wiele istotnych korzyści. Rozwiązanie to pozwala m.in.
- rozszerzać i uzupełniać treści zawarte w reklamach (bez konieczności zwiększania objętości),
- pozyskiwać cenne informacje na temat zainteresowanych osób
- precyzować potencjał zakupowy zainteresowanych osób
Fotokody są świetnym uzupełnieniem kampanii reklamowych – w prosty sposób dostarczają potencjalnym klientom/ czytelnikom wyczerpujących informacji o reklamowanym produkcie/usłudze (których nie sposób zamieścić w kreacji), a reklamodawcy – informacje o skuteczności poszczególnych reklam.
Niedawno wsparliśmy fotokodami kampanię filmu kinowego "Co jest grane". Po odczytaniu fotokodu można obejrzeć zwiastun filmu.
link do info o akcji
Jestem ciekaw co myślicie o całym rozwiązaniu? Jakie widzicie problemy lub przeszkody w stosowaniu tej technologii w marketingu oraz jakie dodatkowe korzyści?