Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: FluControl

Witam,

Ja chciałbym Was zapytać o odczucia odnośnie reklamy leku na grypę FluControl. Całość reklamy zamieszczam tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=iLnrKukEDEo

Niby wszystko fajnie ładnie - firma zaryzykowała i podała nawet wadę produktu w swoim spocie (smak) ... Jednak w tv ostatnio nie leci ten 30s. spot tylko skrócona wersja :) Jest parę wycinków - następnie kończy się stwierdzeniem: "FluControl ma najgorszy smak" i KROPKA :) Nie mogłem znaleźć tego w necie więc pozostaje mi mieć nadzieję, ze ktoś potrafi to sobie wyobrazić lub może widział to w TV :)

Zastanawiam się kto normalny pozwoliłby na puszczenie takiego spotu. Ja z niego pamiętam własnie tylko to ,ze FluControl ma najgorszy smak ;) Dawno nie widziałem, żeby reklama była tak źle zrobiona (a przynajmniej ta cześć, która jest obecnie puszczana w TV :) ). Ja wiem ,ze firma chciała się jakoś wyróżnić, ale chyba to nie jest dobra droga - to tak jakby sobie świadomie strzelić w kolano - takie są przynajmniej moje odczucia - ciekaw jestem Waszej opinii :)

Pozdrawiam
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: FluControl

"...i ma najgorszy smak. Ma leczyć nie smakować ..."

powszechna opinia pewnie wyszła taka, że jak coś ma być skuteczne = być lekiem to musi być niedobre. Będę cierpiał i przełykał to świństwo ale przynajmniej mnie wyleczy.

Od strony realizacji - słabo. Wstawione na siłę, ma się nijak do reszty. Jedyne skojarzenia jakie mi przychodzą to "ustawiane" konferencje prasowe na których jeden z dziennikarzy zadaje wcześniej ustalone pytanie żeby prelegent mógł się wypowiedzieć;)
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: FluControl

Łukasz Mielnik:
"...i ma najgorszy smak. Ma leczyć nie smakować ..."


no własnie w tym spocie skróconym, który leci teraz - to po zdaniu : "FluControl ma najgorszy smak" jest kropka - koniec reklamy ;)
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: FluControl

Darek A.:
Łukasz Mielnik:
"...i ma najgorszy smak. Ma leczyć nie smakować ..."


no własnie w tym spocie skróconym, który leci teraz - to po zdaniu : "FluControl ma najgorszy smak" jest kropka - koniec reklamy ;)

?! ... a to chyba tylko klient może nas oświecić w tym temacie bo czuję że maczał w tym palce ;)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: FluControl

Jest coś takiego jak Listerine, płyn do płukania ust. I reklamowano to hasłem "the taste you hate, twice a day".
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: FluControl

Dominik Szewior:
Jest coś takiego jak Listerine, płyn do płukania ust. I reklamowano to hasłem "the taste you hate, twice a day".

i w tym przypadku [kreacji nie znam ale pewnie jest lepsza niż FluContol] jakoś bardziej mi to pasuje ..poza tym wpletli konkretną informację "twice a day" w slogan
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: FluControl

jeszcze chyba było "the taste people hate, twice a day". Czyli mimo tego, że ludzie tego nie lubią, to i tak używają. W sumie takie stwierdzenie faktu, a nie "suche" zachwalanie.

konto usunięte

Temat: FluControl

Witam.
Te zdanie to typowe zastosowanie prawa szczerości (Al Ries, Jack Trout "22 niezmienne prawa marketingu"
Prawo szczerości mówi, że "potencjalny klient uzna za zaletę otwarte przyznanie się do wady (w tym przypadku paskudny smak).
Jednak by prawo szczerości miało prawo zadziałać potrzebny niezbedny jest jeszcze jeden drobiazg - wskazanie korzyści, jakie klient odniesie z tej wady. To jest lek więc "ma leczyć, nie smakować" (wiadomo przecież, że im lekarstwo paskudniejsze tym skuteczniejsze;-).
Jeżeli w drugiej wersji (niestety nie widziałem) brakuje argumentu dotyczącego naszych korzyści to myślę, że producent trochę ryzykuje, zakładając, że dobrze pamiętamy wersję pierwszą.

Pozdrawiam
Robert

P.S. Ilustracją prawa szczerości, w książce, o której piszę, jest właśnie flaszka Listerinu :-)

konto usunięte

Temat: FluControl

Robert Szurpit:
Witam.
Te zdanie to typowe zastosowanie prawa szczerości (Al Ries, Jack Trout "22 niezmienne prawa marketingu"
Prawo szczerości mówi, że "potencjalny klient uzna za zaletę otwarte przyznanie się do wady (w tym przypadku paskudny smak).
Jednak by prawo szczerości miało prawo zadziałać potrzebny niezbedny jest jeszcze jeden drobiazg - wskazanie korzyści, jakie klient odniesie z tej wady. To jest lek więc "ma leczyć, nie smakować" (wiadomo przecież, że im lekarstwo paskudniejsze tym skuteczniejsze;-).
Jeżeli w drugiej wersji (niestety nie widziałem) brakuje argumentu dotyczącego naszych korzyści to myślę, że producent trochę ryzykuje, zakładając, że dobrze pamiętamy wersję pierwszą.

Pozdrawiam
Robert

P.S. Ilustracją prawa szczerości, w książce, o której piszę, jest właśnie flaszka Listerinu :-)
Zgadza się, ktoś czytał tę książeczkę, tylko niedokładnie. Ostatnia "klasówka" u studentów dotyczyła właśnie tego. W efekcie postanowiłem to opisać: http://teslawski.wordpress.com/2011/06/10/marketingowe...
Michał Szczotkowski

Michał Szczotkowski specjalista ds.
nieruchomości
komercyjnych

Temat: FluControl

Zgadzam się z tobą. Reklama jest beznadziejna. Jedyne co w niej zapada w pamięć to stwierdzenie "ma najgorszy smak..." Nie wiem czy mnie to zachęci do zakupienia tego leku...
Darek A.:
Witam,

Ja chciałbym Was zapytać o odczucia odnośnie reklamy leku na grypę FluControl. Całość reklamy zamieszczam tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=iLnrKukEDEo

Niby wszystko fajnie ładnie - firma zaryzykowała i podała nawet wadę produktu w swoim spocie (smak) ... Jednak w tv ostatnio nie leci ten 30s. spot tylko skrócona wersja :) Jest parę wycinków - następnie kończy się stwierdzeniem: "FluControl ma najgorszy smak" i KROPKA :) Nie mogłem znaleźć tego w necie więc pozostaje mi mieć nadzieję, ze ktoś potrafi to sobie wyobrazić lub może widział to w TV :)

Zastanawiam się kto normalny pozwoliłby na puszczenie takiego spotu. Ja z niego pamiętam własnie tylko to ,ze FluControl ma najgorszy smak ;) Dawno nie widziałem, żeby reklama była tak źle zrobiona (a przynajmniej ta cześć, która jest obecnie puszczana w TV :) ). Ja wiem ,ze firma chciała się jakoś wyróżnić, ale chyba to nie jest dobra droga - to tak jakby sobie świadomie strzelić w kolano - takie są przynajmniej moje odczucia - ciekaw jestem Waszej opinii :)

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do