Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Faks jako forma promocji?
W wątku o zapraszaniu ludzi na seminarium pojawił się temat poboczny – reklama przekazywana za pomocą faksu. Jak się zapatrujecie na coś takiego?Mnie osobiście reklama faksem drażni. Mamy w firmie faks, którego używamy, jeśli ktoś koniecznie chce przesłać jakiś podpisany ręcznie dokument (fakturę, cokolwiek) i nie ma dostępu do skanera. Reklamy, które przychodzą faksem uważam za marnowanie papieru – staram się nie odbierać niezamówionych faksów (często przychodzą wieczorem, kiedy maszyna jest nastawiona na automatyczny odbiór, więc wyłączyłem automatyczny odbiór). A reklamy dostarczone w ten sposób wyjątkowo mnie drażnią (bardziej, niż spam w poczcie elektronicznej).
Jakie są Wasze odczucia?