Temat: EKO marketing
Moje doświadczenie jest podobne. Papka, pełna fałszowanych, często z premedytacją danych wypromowała standard ECO.Z punktu widzenia sprzedaży - temat mocno chwyta i naprawdę idzie na tym zarobić DUŻE PIENIĄDZE.
Z punktu widzenia naszej planety to MASAKRA - super eco hybrydowa toyota ze względu na użyte technologi i materiały "kosztuje" naszą planetę o wiele więcej zasobów niż zwykłe nie-Eco Auto.
Wiatraki stawiane gdzie popadnie często zużywają więcej Energi niż potrafią dostarczyć: produkcja, serwis, naprawa, a całośc się opłaca bo unia dopłaca.
Ludzie kupują jajka z 0 1 2 3 - które określają rodzaj chowu a nie co jadły kury (a przecież od tego naprawdę zależy ich jakość).
przykłady można mnożyć - tylko po co? Eco dobrze się sprzedaje i myślę, że na tej fali można Jeszce pociągnąć parę ładnych lat.
P.S. Dla mnie eko - to zabranie sąsiada jednym samochodem do pracy. Noszenie skórzanych butów przez kilka lat.
A na marginesie ekologia - to nauka o środowisku a nie ochrona środowska.