Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Dagmara D.:
No właśnie Michał. Czasem nie chodzi o pieniądze :):):)
w sumie zawsze np. polecam jakąś drukarnię klientowi, bo ten rynek znam lepiej... Z nikim nie mam umów, więc po prostu mówię, gdzie im to zobią dobrze i zawsze pomagam... Podobnie jest z poleceniem serwera, po rpostu wiem, kto jakie oferuje i wiem, gdzie sie nie opłaca... pozdr. mfs
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Dokładnie tak. Można człowiekowi pomóc - dlaczego nie ? Przeciez to nic nie kosztuje.

konto usunięte

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Dagmara D.:
Dokładnie tak. Można człowiekowi pomóc - dlaczego nie ? Przeciez to nic nie kosztuje.
A jak poprawia samopoczucie!!!
No i buduje poczucie zobowiązania :)Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 07.09.08 o godzinie 15:20
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Z doświadczenia wiem że większość współpracy opiera się o znajomości, potem jest jakość i szybkość usług, czasem gdzieś zapałęta się talent handlowca ...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Dokładnie tak. Można człowiekowi pomóc - dlaczego nie ? Przeciez to nic nie kosztuje.
A jak poprawia samopoczucie!!!
No i buduje poczucie zobowiązania :)Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 07.09.08 o godzinie 15:20
Z tym zobowiązaniem to jakaś lewizna jest :):)

konto usunięte

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Dokładnie tak. Można człowiekowi pomóc - dlaczego nie ? Przeciez to nic nie kosztuje.
A jak poprawia samopoczucie!!!
No i buduje poczucie zobowiązania :)
Z tym zobowiązaniem to jakaś lewizna jest :):)
Żadna lewizna. Jeśli ktoś zrobi coś dla Ciebie bezinteresownie, czujesz potrzebę odwdzięczenia się i jeśli potrzebujesz tej kategorii produktu, kupujesz właśnie u niego. To podstawa marketingu relacji :)
Michał wyratował serwis MCA po ataku w lipcu, jeśli będę miał możliwość, natychmiast KUPIĘ jego usługi. Nawet więcej, kombinuję co mógłbym u niego kupić i jak tylko wymyślę transakcja murowana:)Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 07.09.08 o godzinie 15:45
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Ja jak komuś pomagam to nie oczekuje wdzięczności. Zresztą na ogół jej nie otrzymuję :) Więc żyję zdrowiej :)

konto usunięte

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Dagmara D.:
Ja jak komuś pomagam to nie oczekuje wdzięczności. Zresztą na ogół jej nie otrzymuję :) Więc żyję zdrowiej :)
Bo to się rodzi u tego komu pomogłaś. Michał ma tak samo. Ja też, ale po drugiej stronie jest zobowiązanie.
Wolę aby ludzie czuli zobowiązanie wobec mnie niż odwrotnie ;)

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

ja tak nie mam bo uważam że wszystko mi się należy jako nagroda za ciężki los :)

konto usunięte

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Agnieszka W.:
ja tak nie mam bo uważam że wszystko mi się należy jako nagroda za ciężki los :)
Takie przypadki się zdarzają... ;)Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 07.09.08 o godzinie 15:49

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

editedMichał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 08.09.08 o godzinie 02:00
Marcin Kopczyński

Marcin Kopczyński Po prostu szczęśliwy
człowiek :)

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Piotr Lewandowski:
Z doświadczenia wiem że większość współpracy opiera się o znajomości, potem jest jakość i szybkość usług, czasem gdzieś zapałęta się talent handlowca ...

Nie demonizujmy tego tak bardzo. Bez znajomości też spokojnie może się udać - tylko potrzebny jest ten 'zapałętany' talent handlowca aby te znajomości nawiązać. Dobry handlowiec na wagę złota! :).
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Marcin Kopczyński:
Piotr Lewandowski:
Z doświadczenia wiem że większość współpracy opiera się o znajomości, potem jest jakość i szybkość usług, czasem gdzieś zapałęta się talent handlowca ...

Nie demonizujmy tego tak bardzo. Bez znajomości też spokojnie może się udać - tylko potrzebny jest ten 'zapałętany' talent handlowca aby te znajomości nawiązać. Dobry handlowiec na wagę złota! :).

Prawda, ale "zdobyć" duża firmę jest cholernie ciężko :)
Marcin Kopczyński

Marcin Kopczyński Po prostu szczęśliwy
człowiek :)

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Piotr Lewandowski:
Marcin Kopczyński:
Piotr Lewandowski:
Z doświadczenia wiem że większość współpracy opiera się o znajomości, potem jest jakość i szybkość usług, czasem gdzieś zapałęta się talent handlowca ...

Nie demonizujmy tego tak bardzo. Bez znajomości też spokojnie może się udać - tylko potrzebny jest ten 'zapałętany' talent handlowca aby te znajomości nawiązać. Dobry handlowiec na wagę złota! :).

Prawda, ale "zdobyć" duża firmę jest cholernie ciężko :)

Niech początkujący kolega najpierw znajdzie 'klienta' a potem przyjdzie czas i na 'dużych klientów' ;) A do tego już dobry handlowiec wystarczy. Napisał, że ma AŻ 2 handlowców - to sporo... i aż się dziwie, że nie dali rady nic sensownego wyłapać.
Agnieszka A.

Agnieszka A. Specjalista ds
Komunikacji
Marketingowej, VELUX
Polska Sp...

Temat: Dyskusja ogólna nad rozwojem agencji reklamowych

Witam, Bardzo zainteresowała mnie ta dyskusja. Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem. Dla Agencji jestem klientem i współpracowałam już z kilkoma, mniejszymi, wiekszymi, sieciowymi... Jak zdobyć klienta? Nie żadnymi znajomościami - przynajmniej ja tego nie praktykuję jako klient. Po pierwsze, należy wstrzelić się w odpowiedni moment - tu decyduje przypadek, nie poddawać się jeśli słyszy się odmowy ze strony potencjalnego klienta. Prawdą jest, że często zlecenia zaczynają się 100 długopisów. Po drugie według mnie bardzo ważne jest jaka osoba reprezentuje Agencję u Klienta, czy jest pewna siebie, potrafi słuchać, myśleć logicznie, argumantować...jednym słowem dobry handlowiec czy Key Account - TO JEST KLUCZ DO SUKCESU. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że często za Key Accountem idzie jego klient, jeśli ten przechodzi do innej Agencji.
...No a poza tym zasada jak wyganiają drzwiami to wchodzi się oknem jest skuteczna, no więc w myśl tego życzę wszystkim początkującym powodzenia. Choć konkurencja duża to warto powalczyć.

Następna dyskusja:

Ranking agencji reklamowych...




Wyślij zaproszenie do