konto usunięte
- 1
- 2
konto usunięte
Temat: duże firmy jak się przebić ?
Robert Piątek:
a o co chodzi w pierwszym kontakcie jak nie o złapanie klienta, zdaje sobie sprawę Pani ile osoba w dziale marketingu dużej firmy (grubej ryby) odbiera dziennie takich telefonów? tyle ze sekretera kę wysyłają na kurs zaawansowanej asertywności biznesowej by wszystkich potencjalnych oferentów odsyłać na maila. Wspomniana wyżej osoba, dostaje problemów żołądkowych jak słyszy, ze ktoś ma dla niej super ofertę. Stosuje kilka technik NLP z dużą skutecznością przy pierwszym kontakcie, potem linie frontu wysuwam moje doświadczenie, poziom obsługi i jakość produktów/usług, a NLP spad na dalszy plan. Pyzatym podstawowa zasada stosowania NLP to relacja win-win, o czym można bardziej poczytać na innych grupach GL. Czyli ja mam coś rewelacyjnego dla klienta, który również skorzysta na tym,że zainteresuje sie moja propozycja. Pani słowa,ze NLP to tylko manipulacja wynika (wnioskuje) z bycia "ofiara" takiej manipulacji, kupiła Pani kiedyś coś, czego wcale nie potrzebowała i jeszcze w cenie nie do zaakceptowania przy analizowaniu tego "na zimno"
nie poczuwam się do bycia ofiarą niczego. Mam spore doświadczenie w sprzedaży i szkoleniu oraz prowadzeniu zespołu sprzedażowego. I nigdy nie otarliśmy się nawet o NLP - nie ma takiej potrzeby.
Oczywiście osoba w marketingu odbiera tysiąc telefonów na takie tematy - to jest mój problem żeby mój telefon nie był jednym z wielu. Ale nie muszę manipulować. Muszę pomyśleć co faktycznie dla tego klienta jest interesujące i muszę też tego klienta posłuchać. To co Pan proponuje to jest fajne w telemarketingu ale nie w normalnych relacjach z klientem. Nie chodzi o sztuczki tylko o podanie siebie jako rzetelnego fachowca i to na prawdę wystarczy.
Piotr J. Account Manager
Temat: duże firmy jak się przebić ?
To różnie bywa z tymi technikami. Większość osób z firm jest nauczona odsyłaniem na e-maila to fakt.Techniki sprzedaży (te telemarketingowe) można użyć na osobach indywidualnych (sprzedaż fmcg, komórek, pożyczek, kart itp.) jednak w biznesie liczy się partnerstwo. Dlatego nie ma co używać ich w kontaktach z firmami.
Oczywiście pewne elementy należy zachować:
-pewność siebie
-pewność oferty
-konkrety a nie bajeczki
-uśmiech
-zaangażowanie
W większości krajów zachodnich, odchodzi się od technik manipulacji (przecież kryzys zaufania został tym spowodowany - nakręcanie nie realnej sprzedaży).
Oferta powinna być dopasowana do konkretnych firm, więc tak jak jedna z poprzednich osób stwierdziła, należy czytać na temat firmy, znaleźć kontakt (goldenline, linkedid itp) i wtedy uderzać.
Nie ma jednak reguły. Czasami efekt skali. Im więcej ofert, tym większe prawdopodobieństwo.
Pozdrawiam,
PJ
konto usunięte
Temat: duże firmy jak się przebić ?
Piotr Jurkiewicz:
To różnie bywa z tymi technikami. Większość osób z firm jest nauczona odsyłaniem na e-maila to fakt.
Techniki sprzedaży (te telemarketingowe) można użyć na osobach indywidualnych (sprzedaż fmcg, komórek, pożyczek, kart itp.) jednak w biznesie liczy się partnerstwo. Dlatego nie ma co używać ich w kontaktach z firmami.
Oczywiście pewne elementy należy zachować:
-pewność siebie
-pewność oferty
-konkrety a nie bajeczki
-uśmiech
-zaangażowanie
W większości krajów zachodnich, odchodzi się od technik manipulacji (przecież kryzys zaufania został tym spowodowany - nakręcanie nie realnej sprzedaży).
Oferta powinna być dopasowana do konkretnych firm, więc tak jak jedna z poprzednich osób stwierdziła, należy czytać na temat firmy, znaleźć kontakt (goldenline, linkedid itp) i wtedy uderzać.
Nie ma jednak reguły. Czasami efekt skali. Im więcej ofert, tym większe prawdopodobieństwo.
Pozdrawiam,
PJ
święte słowa :)
nie ma co sprzedawać na emocjach - taki klient mało kiedy się utrzyma przy nas na dłużej.
Robert P. MULTIAGENT
Temat: duże firmy jak się przebić ?
Katarzyna C.:
Robert Piątek:
a o co chodzi w pierwszym kontakcie jak nie o złapanie klienta, zdaje sobie sprawę Pani ile osoba w dziale marketingu dużej firmy (grubej ryby) odbiera dziennie takich telefonów? tyle ze sekretera kę wysyłają na kurs zaawansowanej asertywności biznesowej by wszystkich potencjalnych oferentów odsyłać na maila. Wspomniana wyżej osoba, dostaje problemów żołądkowych jak słyszy, ze ktoś ma dla niej super ofertę. Stosuje kilka technik NLP z dużą skutecznością przy pierwszym kontakcie, potem linie frontu wysuwam moje doświadczenie, poziom obsługi i jakość produktów/usług, a NLP spad na dalszy plan. Pyzatym podstawowa zasada stosowania NLP to relacja win-win, o czym można bardziej poczytać na innych grupach GL. Czyli ja mam coś rewelacyjnego dla klienta, który również skorzysta na tym,że zainteresuje sie moja propozycja. Pani słowa,ze NLP to tylko manipulacja wynika (wnioskuje) z bycia "ofiara" takiej manipulacji, kupiła Pani kiedyś coś, czego wcale nie potrzebowała i jeszcze w cenie nie do zaakceptowania przy analizowaniu tego "na zimno"
nie poczuwam się do bycia ofiarą niczego. Mam spore doświadczenie w sprzedaży i szkoleniu oraz prowadzeniu zespołu sprzedażowego. I nigdy nie otarliśmy się nawet o NLP - nie ma takiej potrzeby.
Oczywiście osoba w marketingu odbiera tysiąc telefonów na takie tematy - to jest mój problem żeby mój telefon nie był jednym z wielu. Ale nie muszę manipulować. Muszę pomyśleć co faktycznie dla tego klienta jest interesujące i muszę też tego klienta posłuchać. To co Pan proponuje to jest fajne w telemarketingu ale nie w normalnych relacjach z klientem. Nie chodzi o sztuczki tylko o podanie siebie jako rzetelnego fachowca i to na prawdę wystarczy.
jak wspomniałem kończę moja dyskusje w tym temacie, skoro Pani mówi wciąż o ogółach (a to temat rzeka)a ja o konkretnym przypadku. POWODZENIA
konto usunięte
Temat: duże firmy jak się przebić ?
Jan D.:w końcu mnie ktoś rozumie
Pani Małgosia się uczy dopiero więc proszę o wyrozumiałość
pozdrawiam
miłego dnia
konto usunięte
Temat: duże firmy jak się przebić ?
Małgorzata Grażyna Faszcza:do jutra
Jan D.:w końcu mnie ktoś rozumie
Pani Małgosia się uczy dopiero więc proszę o wyrozumiałość
pozdrawiam
miłego dnia
konto usunięte
konto usunięte
Temat: duże firmy jak się przebić ?
a co ma byc słychać.sezon w pełni,robota na 3 zmiany,kryzysu nie widać,nie wiadomo w co ręce włożyć,kolejki,zapisy,talony,duże firmy zabiegają o spotkania.
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » jak nazywają się firmy, ktore robią reklamę? -
-
Reklama, marketing, marka » Jak się badań NIE robi. -
-
Reklama, marketing, marka » Jak często pojawiają się nowe kampanie społeczne w Polsce? -
-
Reklama, marketing, marka » jak nazywa się pisanie artykułów do gazet, które mają na... -
-
Reklama, marketing, marka » Tworzenie marki, nazwanie firmy, znajdywanie domeny - jak... -
-
Reklama, marketing, marka » Jak się kupuje fotkę... -
-
Reklama, marketing, marka » Jak daleko można się posunąć w reklamie ? -
-
Reklama, marketing, marka » Jak to się nazywa ?? Prośba o pomoc!! -
-
Reklama, marketing, marka » Jak zachęcić ludzi do umawiania się na jazdy testowe... -
-
Reklama, marketing, marka » Kampanie reklamowe - jak sprzedać i nie dać się wyrolować? -
Następna dyskusja: