konto usunięte

Temat: dobre!

http://www.youtube.com/watch?v=V8osgBBlm1s

-ja Cię chciałem...
-nie masz mnie za co przepraszać, znalazłem lepsze ubezpieczenie


ha!
szapoba!! :):)

konto usunięte

Temat: dobre!

ale lipa.
kupił heroes of might and magic i ścigać się chce?Krzysztof S. edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 19:34
Agnieszka Sienicka

Agnieszka Sienicka Projektant
Publikacji Cyfrowych
// online

Temat: dobre!

mam nadzieję, że to była Twoja ironia (?)

EDIT: dotyczy "szapoba" dla tej reklamyAgnieszka Sienicka edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 19:36
Ewelina Bukowska

Ewelina Bukowska MSI Brand Manager

Temat: dobre!

Że niby to tak w odniesieniu do ostatniej kampanii PZU, co różni dziwni ludzie się nawzajem przepraszali, bo to niby złe ubezpieczenie sobie podoradzali?

Nie podoba mi się:/

konto usunięte

Temat: dobre!

Krzysztof S.:
ale lipa.
kupił heroes of might and magic i ścigać się chce?Krzysztof S. edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 19:34

a żeś wypatrzył - ale rzeczywiście cos takiego dodatkowo wali fuszerą reklamy, i to jeszcze IV część z serii extra klasyka, żeby chociaż III była to co innego.

konto usunięte

Temat: dobre!

coz .. kolejny swietny specjalista robil reklame ..
za wpadke z herosami pala z przygotowania merytorycznego.

konto usunięte

Temat: dobre!

Tomasz Barszcz:
a żeś wypatrzył - ale rzeczywiście cos takiego dodatkowo wali fuszerą reklamy, i to jeszcze IV część z serii extra klasyka, żeby chociaż III była to co innego.
nie wypatrzyłem, tylko czcionka rzuciła mi się w oczy jak pokazał pudełko :D
Bartosz Garczyński

Bartosz Garczyński Dziennikarz radiowy

Temat: dobre!

hmmm... 3 razy obejrzałem tą reklamę i nie wiem gdzie są ci "hirołsi" Na pudełku jest raczej napis Yellow :) albo coś w ten deseń.
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: dobre!

Tak samo jest wersja z eklerkami...
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: dobre!

to ma być chyba odpowiedź na tą reklamę ? ale suchar

http://www.youtube.com/watch?v=KEchiA5kEUU&feature=rel...

konto usunięte

Temat: dobre!

Rzeczywiście nie ma tam żadnych Heroesów :D

konto usunięte

Temat: dobre!

aż screenshota wrzuciłem do PS i na powiększeniu rzeczywiście nie ma Heroesa, biję się w pierś i zwracam honor twórcom reklamy, dopiero teraz zauważyłem że to aviva a nie pzu - biorąc to pod uwagę reklama nosi znamiona sensu:D
Bartosz Garczyński

Bartosz Garczyński Dziennikarz radiowy

Temat: dobre!

Chyba dyskusja zeszła na boczny tor a imho reklama jest nawet fajna bo jest nawiązaniem do spotu PZU. Ciekawi mnie tylko czy PZU przygotuje jakąś ripostę ^^.
PS: tak swoją drogą ta reklama jest o niebo lepsza od żałosnego pana Pikusia ...

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: dobre!

Piotr F.:
coz .. kolejny swietny specjalista robil reklame ..
za wpadke z herosami pala z przygotowania merytorycznego.


a sprawdziłeś, czy tam heros jest napisane?

bo ja tak... widnieje tam napis "Yellow" (przed chwilą leciała reklama w TV i wypatrzyłem to)

google milczy na temat takiej gry z takim opakowaniem.

Więc specjalista od reklamy raczej zrobił wszystko jak powinno być...
Ewelina Bukowska

Ewelina Bukowska MSI Brand Manager

Temat: dobre!

Wg mnie raczej trzyma poziom Pana Pikusia ;)

konto usunięte

Temat: dobre!

Bartosz Garczyński:
Chyba dyskusja zeszła na boczny tor a imho reklama jest nawet fajna bo jest nawiązaniem do spotu PZU. Ciekawi mnie tylko czy PZU przygotuje jakąś ripostę ^^.
PS: tak swoją drogą ta reklama jest o niebo lepsza od żałosnego pana Pikusia ...

Pozdrawiam

Pan pikuś to było dno, nie wiadomo co miał autor na myśli... dodatkowo wkurzając nienaturalny głos modulowany na "wow"
Wit Nirski

Wit Nirski Trudny w obsłudze

Temat: dobre!

Ewelina Bukowska:
Wg mnie raczej trzyma poziom Pana Pikusia ;)

Dokładnie.. Jeśli miało obśmiać konkurencję, to raczej nieudolnie. Reklama PZU - żenująca, więc po co było na nią odpowiadać?
Bartosz Garczyński

Bartosz Garczyński Dziennikarz radiowy

Temat: dobre!

Ewelina Bukowska:
Wg mnie raczej trzyma poziom Pana Pikusia ;)

Nie przesadzaj ;) Pan Pikuś to jakiś dziwny twór używek copywritera, a ta reklama ma przynajmniej sens ^^ Trzeba przyznać, że wykorzystali spot konkurencji w pomysłowy sposób. Samo wykonanie może już nie najlepsze no ale cóż - nikt nie jest idealny ^^ :)
Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak CEO, Strategy
Manager CodeScalpel

Temat: dobre!

Bartosz Garczyński:
Ewelina Bukowska:
Wg mnie raczej trzyma poziom Pana Pikusia ;)

Nie przesadzaj ;) Pan Pikuś to jakiś dziwny twór używek copywritera, a ta reklama ma przynajmniej sens ^^ Trzeba przyznać, że wykorzystali spot konkurencji w pomysłowy sposób. Samo wykonanie może już nie najlepsze no ale cóż - nikt nie jest idealny ^^ :)

Założę się, że słowo Pikuś jest specjalnie użyte...na pewno zostały zrobione badania, które potwierdzają, że to słowo jest powszechnie używane i ma pozytywny oddźwięk. To jest zapewne element strategii rebrandingu CU w Aviva.

Marka była kodowana w świadomości konsumentów, a teraz przechodzą do ofensywy i po kolei komunikują poszczególne produkty. Słowo pikuś ma się pewnie kojarzyć z Aviva i być utożsamiane z wszystkimi produktami, musi być jakaś spójność. Reklama może się nie podoba, ale jest skuteczna, bo zostaje zapamiętana.
Ewelina Bukowska

Ewelina Bukowska MSI Brand Manager

Temat: dobre!

Bartosz Garczyński:

Nie przesadzaj ;) Pan Pikuś to jakiś dziwny twór używek copywritera,

dokładnie ;)
>Trzeba
przyznać, że wykorzystali spot konkurencji w pomysłowy sposób.

Ja bym raczej powiedziała, że chcieli wykorzystać reklamę konkurencji w pomysłowy sposób. Miało być śmiesznie, może nawet troszkę kontrowersyjnie (mmmmrrrraaaau, ach ten dreszcz emocji przeszywający copywritera, gdy doszło do niego, że oto wszyscy teraz będą mieć na ustach jego słowa, JEGO ripostę, że słowo to pójdzie w świat i niczym wirus rozniesie się, zarażając umysły milionów Polaków, którzy od tej chwili aż po wsze czasy będą wspominać jego dzieło) a wyszło jak zwykle ;)
Samo wykonanie może już nie najlepsze no ale cóż - nikt nie jest idealny ^^ :)

Następna dyskusja:

Dobre logotypy?




Wyślij zaproszenie do