Ewa Szymańska

Ewa Szymańska grafik komputerowy

Temat: dobra książka na TEN temat ?......

Jaką pozycję polecacie, która traktuje o marce, o jej tworzeniu, wymogach i najważniejszych aspektach ?
Chętnie poczytałam bym na ten temat ale mam słabe rozeznanie, co warto przeczytać.
Any ideas....?

konto usunięte

Temat: dobra książka na TEN temat ?......

Michael Fleischer "Corporate IDentity"

Chernatony "Marka"

Hellen Edwards "Tworzenie marek z pasją"

Ewa Pluta coś o PR ale zapomniałem tytułu :)

Taka podstawa. Warto przelecieć Avenariusa, HErbsta etc...

konto usunięte

Temat: dobra książka na TEN temat ?......

22 niezmienne prawa marketingu!!!!
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: dobra książka na TEN temat ?......

Fleischer nie jest o marce, tylko o corporate identity. To dwie różne sprawy.

Jeśli chodzi o markę, proponuję zacząć od jej „ojca”, czyli Davida Aakera. Niestety, nie wiem, jakie książki ukazały się w Polsce, ale możesz poszukać:
• „Building Stong Brands”
• „Brand Portfolio Strategy” (pokrywa się z pozostałymi dwiema w pewnej części, ale wnosi też coś nowego)
• „Brand Leadership”

Z lżejszych pozycji polecam:
• „The Brand Gap”
• „Harvard Business Review on Brand Management”

Książka Ewy Pluty nazywa się „PR. Metoda czy konieczność. Teoria i praktyka”

Aha, odnosząc się do tego, co napisał Maciej Tesławski: także „Positioning” (Al Ries i Jack Trout)Paweł Tkaczyk edytował(a) ten post dnia 23.07.08 o godzinie 08:59
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: dobra książka na TEN temat ?......

Paweł Tkaczyk:
Fleischer nie jest o marce, tylko o corporate identity. To dwie różne sprawy.

Jeśli chodzi o markę, proponuję zacząć od jej „ojca”, czyli Davida Aakera. Niestety, nie wiem, jakie książki ukazały się w Polsce, ale możesz poszukać:
• „Building Stong Brands”
• „Brand Portfolio Strategy” (pokrywa się z pozostałymi dwiema w pewnej części, ale wnosi też coś nowego)
• „Brand Leadership”

Z lżejszych pozycji polecam:
• „The Brand Gap”
• „Harvard Business Review on Brand Management”

Książka Ewy Pluty nazywa się „PR. Metoda czy konieczność. Teoria i praktyka”

Aha, odnosząc się do tego, co napisał Maciej Tesławski: także „Positioning” (Al Ries i Jack Trout)Paweł Tkaczyk edytował(a) ten post dnia 23.07.08 o godzinie 08:59

Amen ;)

konto usunięte

Temat: dobra książka na TEN temat ?......

Paweł Tkaczyk:
Fleischer nie jest o marce, tylko o corporate identity. To dwie różne sprawy.


o matko...

i to by byl;o na tyle?Mariusz Wszołek edytował(a) ten post dnia 29.07.08 o godzinie 02:15

Temat: dobra książka na TEN temat ?......

trochę obok tematu ale świetna jest "Estetyka w marketingu", Schmitt, Simonson
jak estetyka/ grafika kreuje markę - ciekawe



Wyślij zaproszenie do