konto usunięte
konto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Ul Piotrowski:
Nie mam czasu się drapać.
szkoda... miałem nadzieję, ze rzucisz staniczkiem o podłogę...
Michał
Pawłowski
Deputy Creative
Director, Saatchi &
Saatchi /
Interactive...
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Zapachniało wielkim światem... :DSeweryn J. Wolny człowiek
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Znowu? :Dkonto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Seweryn J.:Wielki świat jest tak blisko, niemal na wyciągnięcie ręki, że każdy podmuch wiosennego zefirka niesie ku nam jego boską woń...
Znowu? :D
konto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
to ja dziękuję za tę woń..
Michał
Pawłowski
Deputy Creative
Director, Saatchi &
Saatchi /
Interactive...
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
...i rzucane o podłogę staniczki...:)))Seweryn J. Wolny człowiek
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Mam pomysł na reklamę! Nawet wiem czego - dezodorantu!Jakaś agencja chętna? :-)Seweryn J. edytował(a) ten post dnia 04.06.08 o godzinie 14:06
konto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
I co o tym Pan sądzisz, Panie John?Ul Piotrowski ctrl+c
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
,Ul Piotrowski edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 10:15
Michał
Pawłowski
Deputy Creative
Director, Saatchi &
Saatchi /
Interactive...
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
I bardzo słusznie piszesz. Ludzie, zrozumcie, że nie po to agencje płacą petrodolary swoim etatowym pracownikom, żeby kupować potem pomysły z zewnątrz. Chcesz się przedrzeć z fajnym pomysłem, który nie daje Ci spać swoją niespożytkowaną genialnością? Znajdź pracę w agencji, a nie zapychaj im skrzynki.
Karolina
F.
Rozwój, Szkolenia,
Diagnoza Talentów,
HR
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
powiem tak, "wasze" z większości dywagacje zaczynają być jałowe i ni grama merytoryczne, niektórzy ze swoimi słowotokami pomylili forum. [W]ielkim światem zapachniało? nie, maluszkim zaleciało. Zakończę wypowiedzią mojego ulubionego, genialnego[ bez dyskusji]profesora Chłopeckiego, że "pióro nigdy nie powinno machać autorem, tylko autor piórem" i w wielu wypowiedziach, machanie przejęło stery nad myślami[ nie urażając nikogo].
życzę niektórym przejęcia sterów
konto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Oj tam dramatyzujesz.
Karolina
F.
Rozwój, Szkolenia,
Diagnoza Talentów,
HR
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Kuba Warzecha:nie sądzę:)Nie ja dra..., ja tylko z boku patrze i wnioski mi pełzną do głowy
Oj tam dramatyzujesz.
konto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Karolino, pojechali, owszem. Pochwalili się, jasne. Niektórym zapachy uraziły narządy. Ale nie wiem, czy byś się faktycznie ucieszyła, gdyby ktoś z GL ni z gruszki, ni z pietruszki zaproponował ci, powiedzmy, świetny pomysł na temat pracy magisterskiej.---
Nie lubię, gdy przychodzi do mnie ktoś ze znajomych i podrzuca pomysł na festiwal, koncert czy inny event, który w jego mniemaniu jest świetny. Boję się korzystać z takich pomysłów, jeśli nie współpracuję potem z pomysłodawcą. Nie lubię też odmawiać i tłumaczyć, że pomysł świetny, ale nie w tym miejscu i nie w tym terminie, bo będzie klapa.
Ul Piotrowski ctrl+c
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
.Ul Piotrowski edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 10:15konto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Alicja Zuzanna K.:
Karolino, pojechali, owszem.
---
Tym bardziej że głównie po sobie, co wszystkim stronom zawsze przyjemność sprawia:D
konto usunięte
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Fakt, miałam dziką radochę;)
Karolina
F.
Rozwój, Szkolenia,
Diagnoza Talentów,
HR
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Alicja Zuzanna K.:otóż to, mówisz o preferencji, lubisz czy nie lubisz. Ty nie lubisz,dzięki szczerze Ci za to- rozumiem, ale ca tacy którzy lubią:). Ale tak naprawdę nie o to w tym wszystkich chodzi, to już etap, który sama muszę przejść, czy ktoś puści mnie z gwizdkiem, ze to się nie podoba, a może się podoba tylko nie pasuje do brandu.Jasne rozumiem. Sęk w tym ze "dramat" jest gdzie indziej. Jakby niektórych kluło, bądź swędziało stwierdzenie: "ciekawy pomysł" - jak to? ciekawy, boże to JA mam ciekawe pomysły, bo jeste w branży i nie potrzebuje-My cudzych,pomysłów, a przed wszystkim od żółtodzioba". I dodatkowo miedzy wersami można wyczytać stwierdzenie kolejne; jakie to nowicjuszowskie pisać na forum o jakimś "genialnym" pomyśle, przecież nikt tak nie robi, wystarczy dziewczyno iść do firmy na praktykę itd. Niektórzy uważają to nonsensowny temat- może. Ale żeby nie uogólniać chciałam pochylić czoło:) nad wszystkim, którzy nie patrzyli na mnie jak na typowego żółtodzioba z góry. Z góry dzięki
Karolino, pojechali, owszem. Pochwalili się, jasne. Niektórym zapachy uraziły narządy. Ale nie wiem, czy byś się faktycznie ucieszyła, gdyby ktoś z GL ni z gruszki, ni z pietruszki zaproponował ci, powiedzmy, świetny pomysł na temat pracy magisterskiej.
---
Nie lubię, gdy przychodzi do mnie ktoś ze znajomych i podrzuca pomysł na festiwal, koncert czy inny event, który w jego mniemaniu jest świetny. Boję się korzystać z takich pomysłów, jeśli nie współpracuję potem z pomysłodawcą. Nie lubię też odmawiać i tłumaczyć, że pomysł świetny, ale nie w tym miejscu i nie w tym terminie, bo będzie klapa.
Radosław
Zieliński
Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING
Temat: Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłościc Ciekawy...
Do jakiej firmy lub osoby fizycznej zgłosić Ciekawy pomysł na reklamę??A nie prościej przejrzeć oferty pracy, przygotować aplikację z tymi cudnymi pomysłami...? Potem już wystarczy cierpliwie czekać, aż odpowiedzą...wszak talentów w tej branży nikt nie pozwoli sobie przegapić...
Mnie odpowiedzi zupełnie nie dziwią.
Pomysły to nie makulatura nie skupuje się ich.
Tak już zupełnie na marginesie nie trzeba siedzieć w branży, by to wiedzieć, trochę wyobraźni w niektórych sytuacjach zupełnie zastępuję niedostatki wiedzy i doświadczenia.
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Ile firmy wydają na reklamę ? -
-
Reklama, marketing, marka » Osoby do profesjonalnego PR z okolic Krakowa lub Katowic -
-
Reklama, marketing, marka » blog, czyli jak na luzie kreowac wizerunek swoj lub firmy -
-
Reklama, marketing, marka » pracownicy jakiej firmy jako pierwsi wyśpiewali życzenia? -
-
Reklama, marketing, marka » Ile firmy wydają na reklamę? -
-
Reklama, marketing, marka » jak nazywają się firmy, ktore robią reklamę? -
-
Reklama, marketing, marka » Firmy/osoby zajmujące się pozyskiwaniem klientów... -
-
Reklama, marketing, marka » Sposób na skuteczną reklamę firmy. -
-
Reklama, marketing, marka » Pomysł na reklamę - komu -
-
Reklama, marketing, marka » Ciekawy pomysł na wizytówkę-poszukuję producenta. -
Następna dyskusja: