Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:

PS 4P w Biblii nie było, a i z niej wiele rzeczy już zmieniono, poczekam to się doczekam 8Z ;)andrzej-ludwik "alw" włoszczyński edytował(a) ten post dnia 17.03.10 o godzinie 23:50
Ania P.

Ania P. Web and Information
Design

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
ćwicz Aniu ćwicz nabierzesz wprawy, rozumienie też dojdzie.

staram sie jak moge, moze nawet takiej kultury jak Panska sie naucze.
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Wdech, wydech, wdech, wydech... :)

konto usunięte

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Dawid Stanisz:
Wdech, wydech, wdech, wydech... :)
Tego było trzeba!
Dzięki Dawid, nota bene masz niewłaściwe imię do tego tematu, markowe...
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

ty masz skojarzenia też markowe, świat widziany przez pryzmat marki ...
PS zręcznie uciekłeś :)andrzej-ludwik "alw" włoszczyński edytował(a) ten post dnia 18.03.10 o godzinie 00:14

konto usunięte

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
ty masz skojarzenia też markowe, świat widziany przez pryzmat marki ...
Ustalmy tak raz na jutro.
Moje skojarzenia jestem w stanie racjonalnie uzasadnić. Ty nie.

Więc nie dyskutujmy bo to niczego nie daje ani żadnemu z nas, ani żadnemu z czytających.
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Maciej Tesławski:
Dawid Stanisz:
Wdech, wydech, wdech, wydech... :)
Tego było trzeba!
Dzięki Dawid, nota bene masz niewłaściwe imię do tego tematu, markowe...

Mam zadzwonić do Mamy i zrobić awanturę? :D
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Maciej Tesławski:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
ty masz skojarzenia też markowe, świat widziany przez pryzmat marki ...
Ustalmy tak raz na jutro.
Moje skojarzenia jestem w stanie racjonalnie uzasadnić. Ty nie.
ja bym nie był taki pewien :) to ustalenie na przedwczoraj.
Więc nie dyskutujmy bo to niczego nie daje ani żadnemu z nas,
ani żadnemu z czytających.
jesteś pewien? ja nie. Mnie już dało pewien obraz niezłomnej wiary w niezmienność reguł, ale nawet biolodzy muszą modyfikować jak się wydawało pewne stałe :)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Dawid Stanisz:
Maciej Tesławski:
Dawid Stanisz:
Wdech, wydech, wdech, wydech... :)
Tego było trzeba!
Dzięki Dawid, nota bene masz niewłaściwe imię do tego tematu, markowe...

Mam zadzwonić do Mamy i zrobić awanturę? :D
możesz, ale z pasją :)
Michał Parchimowicz

Michał Parchimowicz Grafika/Marketing

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Maciej Tesławski:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
ty masz skojarzenia też markowe, świat widziany przez pryzmat marki ...
Ustalmy tak raz na jutro.
Moje skojarzenia jestem w stanie racjonalnie uzasadnić. Ty nie.

Więc nie dyskutujmy bo to niczego nie daje ani żadnemu z nas, ani żadnemu z czytających.


poraza mnie jak tacy pseudo filozofowie roszcza sobie prawo do mowienia co jest prawdziwe a co nie i o czym mozna rozmawiac a o czym nie. ...ze jakis tok rozumowania nie jest ich godzien (a nie dostrzegaja ze ta mala prowokacja daje tak wiele) ...to nie jest cecha filozofa tylko ignoranta ...ale tu juz dalem upust emocjom bo jak czytam jakś ty dumny z tego ze przerobiles pare teorii to az mi sie gymba cieszy... dodatkowo za kazdym postem lekcewazysz (lub nie doceniasz rozmowcy) sam majac koncepcje tak sztywna jak rura odplywowa...

konto usunięte

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Michał Parchimowicz:

poraza mnie jak tacy pseudo filozofowie roszcza sobie prawo do mowienia co jest prawdziwe a co nie i o czym mozna rozmawiac a o czym nie. ...ze jakis tok rozumowania nie jest ich godzien (a nie dostrzegaja ze ta mala prowokacja daje tak wiele) ...to nie jest cecha filozofa tylko ignoranta ...ale tu juz dalem upust emocjom bo jak czytam jakś ty dumny z tego ze przerobiles pare teorii to az mi sie gymba cieszy... dodatkowo za kazdym postem lekcewazysz (lub nie doceniasz rozmowcy) sam majac koncepcje tak sztywna jak rura odplywowa...
To tylko ku potomnym... chłopczyku.
Upewniłem się, że to grupa dla pyskaczy niedorosłych do rozmowy.
Michał Parchimowicz

Michał Parchimowicz Grafika/Marketing

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Michał Parchimowicz:
Katarzyna Nowakowska:
Smakujesz, kupujesz i któregoś dnia wracasz po kolejny słoik - jak odnajdziesz tę właściwą musztardę? po składzie?;)


czlowiek nie jest taki zeby sie nie przystosowac ;] ...najprosciej po zapachu ;] jak nie to kazdy sposob dobry ktory doprowadzi do celu ;p
To jest pytanie, Pani Kasi, że każdy jest smakoszem ekstra musztardy, ja nie, więc biorę jak leci :) trochę lepsza, trochę gorsza co za różnica, a i samoczynnie życie smakowe się samo urozmaica.


to oznacza ze nie we wszystkim jednak tak skrupulatnie pozycjonujemy co w sumie w jakis sposob podwaza potrzebe marki ;]
Michał Parchimowicz

Michał Parchimowicz Grafika/Marketing

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Maciej Tesławski:
Michał Parchimowicz:

poraza mnie jak tacy pseudo filozofowie roszcza sobie prawo do mowienia co jest prawdziwe a co nie i o czym mozna rozmawiac a o czym nie. ...ze jakis tok rozumowania nie jest ich godzien (a nie dostrzegaja ze ta mala prowokacja daje tak wiele) ...to nie jest cecha filozofa tylko ignoranta ...ale tu juz dalem upust emocjom bo jak czytam jakś ty dumny z tego ze przerobiles pare teorii to az mi sie gymba cieszy... dodatkowo za kazdym postem lekcewazysz (lub nie doceniasz rozmowcy) sam majac koncepcje tak sztywna jak rura odplywowa...

To tylko ku potomnym... chłopczyku.

kupo tomnym - moze napisz mi odrazu jakie to zbitki slowne wedlug twojej uniwersalnej prawdy...
Upewniłem się, że to grupa dla pyskaczy niedorosłych do rozmowy.

...co dlugo ci zajmuje upewnianie sie jakies 15 postow i coraz bardziej zacieta walka o swoja wyzszosc ;p

jak dla mnie "mosci filozofie" najmadrzejszy i najbardziej pyskaty jestes wlasnie ty... nikt ci nie kazal zabierac glosu w tej dyskusji a jak zabierasz to szanuj innych...
...i nie na wszystkich robia wrazenie madre slowka za ktorymi sie tak ladnie chowasz ;]]]
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Maciej Tesławski:
Michał Parchimowicz:
To tylko ku potomnym... chłopczyku.
no toś się wypozycjonował Macieju. Super "marka". Gratuluje :(
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Michał Parchimowicz:
to oznacza ze nie we wszystkim jednak tak skrupulatnie pozycjonujemy co w sumie w jakis sposob podwaza potrzebe marki ;]
ano właśnie.

konto usunięte

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Michał Parchimowicz:

jak dla mnie "mosci filozofie" najmadrzejszy i najbardziej pyskaty jestes wlasnie ty... nikt ci nie kazal zabierac glosu w tej dyskusji a jak zabierasz to szanuj innych...
...i nie na wszystkich robia wrazenie madre slowka za ktorymi sie tak ladnie chowasz ;]]]
I wszystkiego najlepszego i dużo szczęścia.
Żegnam po raz wtóry.
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Michał Parchimowicz:

Gratuluję dobrego wychowania.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Dawid Stanisz:
Michał Parchimowicz:

Gratuluję dobrego wychowania.
Ja tobie pasji... w punktowaniu.
Michał Parchimowicz

Michał Parchimowicz Grafika/Marketing

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

Dawid Stanisz:
Michał Parchimowicz:

Gratuluję dobrego wychowania.


przyznaje sie bez bicia ...dalem upust swoim emocjom - ale chamstwa nie zniese... czy w eleganckiej, zawoalowanej formie czy w prostackiej ...taki juz jestem... jak dyskutujemy to dyskutujmy a nie oceniamy kogos z gory za jego tok rozumowania...

Temat: Do czego potrzebujemy marki?

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Katarzyna Nowakowska:
No właśnie - pisałam o tym wcześniej. To nie jest tak, że bezkarnie można składać obietnice - zawsze ewentualną ceną, którą firma musi zapłacić jest utrata reputacji.
wcale nie jestem taki przekonany, w skrajnym przypadku odium społecznego, zmieni się markę :)
kupujesz na przykład kawę marki x skuszony reklamą, stwierdzasz że jest niedobra, to następnym razem kupisz inną. a gdyby marek wcale nie było, to raz byś trafił na dobrą, a raz na niedobrą :)

należy uzupelnic jeszcze, że istnieje także postrzeganie jakości poprzez markę - na przykład to co droższe, smakuje nam lepiej, choćby było identyczne.

Następna dyskusja:

"z szuflady" .... czego to ...




Wyślij zaproszenie do