Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Dlaczego właściciel marki ma gdzieś markę właściciela?

Paweł W.:

nie wiem czy zaufałbym firmie ( gdybym chciał wyjśc z nałogu ) o nazwie :

,,Terapia wychodzenia z uzależnień - Stefan Nawalony"

nie wiem czy budzi zaufanie firma udzielajaca kredytów :

,,Kredyty w15 minut - Kazimierz Przekrętas"

Pominę takie nazwiska które budzą różne uczucia i skojarzenia oprócz zaufania np Piździwuj
czy klasyczne juz Piskuta.

Więc nie genaralizujmy ze to zawsze równa się zaufaniu

Najmocniej przepraszam, ja myślałem, że dyskutujemy na poważnie.

konto usunięte

Temat: Dlaczego właściciel marki ma gdzieś markę właściciela?

Jarosław K.:
Najmocniej przepraszam, ja myślałem, że dyskutujemy na poważnie.

No nie do końca
Ty przedstawiasz swój punkt widzenia który nie podlega dyskusji.

To że argument przedstawiony jest w formie żartobliwej to nie oznacza że jest niepowazny.

Tak samo by było gdyby firmę nazywać zgodnie z twoją nieprawdziwą teorią od nazwiska powiedzmy :

Jan Kowalski - usługi księgowe
Czy Stanisław Nowak - usługi malarskie

jaka solidność i gwarancja związana jest z nazwiskiem które nosi 50 % polaków ?

( nie pomyslałem że może być ktoś kto lubi dYsykutować tylko na SMUTNE ARGUMENTY ( jak TW BOLEK )
-:)
BEZ URAZY

poza tym przypomnę Ci że dyskusja polega na przedstawianiu swoich punktów widzenia a nie bezkrytyczne przyjmowanie tez nieprawdziwych
Andrzej P.

Andrzej P. Consulting dla
biznesu

Temat: Dlaczego właściciel marki ma gdzieś markę właściciela?

Jarosław K.:
Dlatego mało kto buduje wielkie marki. Większość "byznesmenów" kończy na zarządzaniu dziesięcioma pracownikami, którzy oczywiście muszą być jak najtańsi, gdyż prezes nie umie sprzedać niczego innego niż najtańszy chiński towar.

Za to umie kręcić wałki na fakturach, brać dotacje UE na nieprzydatne badziewia (pod ugranie kasy) oraz wprowadzać temu podobne, "innowacyjne" metody zarabiania. Polscy przedsiębiorcy w dużej części to właśnie tacy kombinatorzy, więc nie ma się co dziwić, że budowanie dużych brandów ich nie interesuje. Wiele przykładów mam na to z mojego bliskiego otoczenia, niestety.
Andrzej P.

Andrzej P. Consulting dla
biznesu

Temat: Dlaczego właściciel marki ma gdzieś markę właściciela?

Michał B.:
Ale jest jeszcze spory rynek usług, w dodatku każdy usługodawca chciałby zapewnić, że to jego usługi różnią się od konkurencji - tu może to mieć znaczenie jako jeden z wielu elementów...

Owszem, są i takie branże. Przykładowo mój znajomy zajmuje się produkcją motocykli pod zamówienie - taka działalność idealnie nadaje się pod storytelling. Z kolei inny znajomy sprowadza z Chin AGD, dodaje swoje logo i puszcza na rynek. Konia z rzędem temu, kto przedstawi fascynująca historię na temat takiej działalności. Różnica jest poza tym taka, że prawdziwy biznes robi ten drugi, a ten drugi jak na razie jest bardziej samo zatrudniony.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Dlaczego właściciel marki ma gdzieś markę właściciela?

Andrzej P.:
Michał B.:
Ale jest jeszcze spory rynek usług, w dodatku każdy usługodawca chciałby zapewnić, że to jego usługi różnią się od konkurencji - tu może to mieć znaczenie jako jeden z wielu elementów...

Owszem, są i takie branże. Przykładowo mój znajomy zajmuje się produkcją motocykli pod zamówienie - taka działalność idealnie nadaje się pod storytelling. Z kolei inny znajomy sprowadza z Chin AGD, dodaje swoje logo i puszcza na rynek. Konia z rzędem temu, kto przedstawi fascynująca historię na temat takiej działalności. Różnica jest poza tym taka, że prawdziwy biznes robi ten drugi, a ten drugi jak na razie jest bardziej samo zatrudniony.

Poproszę więc zlecenie, a potem i konia, i rząd :-)



Wyślij zaproszenie do