Temat: dla osób o mocnych nerwach :)
Paweł Uniejewski:
Jak otworzysz piwo - ZAWSZE będzie chłodniejsze niż pucha (z fizyką nie wygrasz, choćbyś baaardzo chciała ;p)
chyba na odwrót;]
W zamrażarce???
Od tego jest dolna półka w lodówce, tylko wy ją zawsze zawalacie swoimi brokułami/kiełkami i zdrową oliwą!
hmm- jakos tak nadużywasz słowa "zawsze". Być może specy od reklamy własnie ten błąd popełniają,podczas badań nad popytem w PL...
Ja jestem akurat targetem,który woli zeżreć czerwone mięcho i od paru ostatnich lat nie jest w stanie nawet wyobrazić sobie obiadu wegetarianskiego. Za to-oliwa?? Dajcie spokój,jak mam wybierać pomiędzy 4-5litrami wachy i kujawskim,a jakimś importem zachodnim,pod Włoską nazwą,który dzięki temu dostał etykietkę "30zł",to wybieram jednak to pierwsze;)
ale to tak na marginesie...
co do idiotycznych,ciekawych produktów...:
http://www.funnyhumor.com/pictures/252.php
http://www.funnyhumor.com/pictures/244.php
http://www.funnyhumor.com/pictures/255.php ;)
Podziwiam natomiast linie marketingowa wynalazków takich jak ta cała hulajnoga z elektronicznym napędem -a raczej wycelowanie strategii,w przedziwny (jak na taki produkt) target- klasę biznesową :D
Podziwiam też speców od reklamy iPODów, WSPANIAŁA robota. Dali rade wmówić całemu światu,że jest mu potrzebny jeszcze jeden badziew,który robi wszystko,a tak na prawdę totalnie nic przydatnego. taka stuningowana mp4. Tylko jeśli,dziś za niewielkie pieniądze można mieć telefon,który funkcjonalnie daje nawet więcej niż gdyby iPOD miał funkcję dzwonienia,to po kiego kija ludzie to kupują? ach ta strategia :)
Dzięki marketingowcom dzisiejsze dzieci noszą w plecaku m3,mp4,iPODa,komórkę z aparatem i aparat fotograficzny:)))
Dorota S. edytował(a) ten post dnia 05.09.09 o godzinie 14:31