konto usunięte

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Krzysztof B.:
Dariusz Kula:
przecież to tylko guzik...

Proszę zatem poszukać kogoś, kto podobnie jak Pan guziki, ceni swoją wiedzę.
bardzo słusznie,niepotrzebnie pytałem:)
muszę pamiętać żeby na przeszłość unikać takich sytuacji,mam tylko nadzieję że idąc kiedyś przez miasto nie zapytam się grupy producentów map o drogę ...
temat do zamknięcia:)
p.s.Myślę że ilość energii jaką niektórzy włożyli w dyskusję "dlaczego nie pomożemy" spokojnie by wystarczyła do przekonania mnie(i nie tylko mnie:) ze warto zapłacić za ich usługi:)Dariusz Kula edytował(a) ten post dnia 02.11.12 o godzinie 13:21
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Myślę, że wśród ludzi pokutuje takie dziwne przekonanie, że jak usługa/produkt jest "niematerialna" to od razu za darmo jest łatwiej bo przecież myślenie i analiza nic nie kosztują (tym bardziej wiedza i lata praktyki)....
To jest ciężka bariera do przeskoczenia i o ile łatwo jest pomóc odpowiadając na pytanie "która godzina" czy "jak dojechać do miejsca a" to problemy ze zrozumieniem pojawiają się jak ktoś chce darmowego doradztwa w sprawach specjalistycznych... Które to doradztwo ma na celu przecież przynieść w efekcie wymierne korzyści finansowe...Krzysztof Z. edytował(a) ten post dnia 02.11.12 o godzinie 13:33

konto usunięte

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Dariusz Kula:
mam tylko nadzieję że idąc kiedyś przez miasto nie zapytam się grupy producentów map o drogę...

Kilka osób wcześniej wskazało Panu drogę, ale, świadomie bądź nie, zignorował Pan te wskazówki.
p.s.Myślę że ilość energii jaką niektórzy włożyli w dyskusję "dlaczego nie pomożemy" spokojnie by wystarczyła do przekonania mnie(i nie tylko mnie:) ze warto zapłacić za ich usługi:)

Sądzę, że wątpię.
Ktoś, kto zaczyna od szukania za darmo, wie doskonale, że nie zapłaci za usługi, bo traktuje cudzą wiedzę, doświadczenie i czas, jak Pan guziki, z lekceważeniem.

Nie spotkałem się jeszcze z kimś, kto potrzebując spodni, zacząłby od szukania darmowych w internecie. Przecież ludzie wiedzą, że spodnie trzeba kupić. Można dobre i drogie, można tanie i kiepskiej jakości, ale trzeba zań zapłacić.

Proszę się jednak nie martwić, przed Panem było tu w tym samym celu, lekko licząc, kilkaset osób. Po Panu zapewne też przyjdą kolejni.

Ażeby jednak zmieścić się w adremie - porada na poważnie.
Niech Pan znajdzie i zatrudni specjalistę. Może być umowa o dzieło, kontrakt, umowa o pracę.

konto usunięte

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Mamy "tylko" do czynienia z problematyką wlasności intelektualnej i jej wartości. Koncepcja własności intelektualnej powinna być szerzej propagowana w społeczeństwie...

konto usunięte

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

widzę że niechcący rozpocząłem dyskusję na temat własności intelektualnej-a moim zamiarem było jedynie uzyskanie kilku adresów,linków, ewentualnie kilku słów w co powinienem jednak zainwestować,(o czym już tak naprawdę kilka razy w różnych wypowiedział wspominałem-mniej lub bardziej otwarcie)

Rozumiem że Panowie życzą sobie za taką wiedzę opłat(tak,to wiedza na zdobycie której poświęcić trzeba lata doświadczeń i nauki)
Budzi to we mnie mieszane uczucia...
Dziękuję za wszystkie wpisy na temat:)
Panowie,nie spinajcie się tak ,nie wiem dlaczego tak rzadko prowadzi się szkolenia sprzedażowe dla działu marketingu-do mnie nagminnie przychodzą osoby z pierwszym pytaniem -"co mogę u Pana dostać za darmo?"najczęściej potem zostają bardzo dobrymi moimi klientami...
Z chęcią ,całkowicie za darmo ,podzielę się wiedzą na temat sprzedaży detalicznej odzieży,rynku odzieżowego w Polsce,rynku outletowego w Europie,przekażę listę najlepszych hurtowni i adresy importerów odzieży,itd,itd:)
Wiedza zdobyta przez kilka lat(praktyka i teoria),moja własność intelektualna.
Pozdrawiam i życzę miłego sobotniego popołudnia.Dariusz Kula edytował(a) ten post dnia 02.11.12 o godzinie 14:37

konto usunięte

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

...Paweł Jędrzejewski edytował(a) ten post dnia 04.02.13 o godzinie 14:19

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Sprecyzuję:
Problemem w tym przypadku jest poczucie "prawa do darmowości" obiektów własności intelektualnej
oraz sekretów branżowych.
Dopiero znając znaczenie wartości własności intelektualnej mozna w pelni docenic sytuację, w ktorej
ktos udostepnia np. na swoim blogu cenne informacje dotyczące działań marketingowych.Łukasz Hein edytował(a) ten post dnia 02.11.12 o godzinie 14:37

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Pięta

Paulina Pięta "Człowiek powinien
sięgać po to, co
przewyższa jego
możli...

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Ależ oczywiście, że książka jest do przeczytania elektronicznie. Poza tym autor nie zmienia rzeczywistości, tylko uświadamia o niej, więc nie widzę sensu zdania. Właśnie dlatego, by wiedzieć na co uważać i być świadomym na czym niektórzy zarabiają warto ją przeczytać.
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Proponuję tu - http://www.goldenline.pl/forum/oddam-gratis/
czekać, aż ktoś wrzuci coś w stylu "oddam całą swoją wiedzę na promocję firmy za free"

Jak sarkazm to sarkazm.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Spalił się dom mojej znajomej. Chętnie przyjmę za darmo trochę nowej, wysokiej jakości odzieży dla rodziny z dwójką dzieci. Za darmo. Nie proponuję nic w zamian.
P.s. najlepiej z transportem.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 03.11.12 o godzinie 12:41

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Witam

Nie odkrywam nic nowego i nie trzeba płacić za to co napiszę, ponieważ wiedza- informacja jest ogólnie dostępna i nie ma złotego środka na nagłe zwiększenie sprzedaży. Wszystko zależy od tego, jak taką wiedzę się wykorzysta.

Warto rozpocząć od stworzenia profilu na FB, gdzie codziennie będziesz wrzucał jakiegoś ciekawego niusa związanego z promocjami prowadzonego sklepu. Nie zapominaj, że jeżeli chcesz aby klient powrócił do Twojej strony wrzucaj różne treści (zabawne, straszne, ciekawe) ale mimo wszystko związane z zakresem działalności. Pokaż backstage pracy, jakość, coś co Ciebie wyróżnia na tle konkurencji.

W dalszej perspektywie pomyśl o allegro, sklepie intrenetowym (www podstawa). Pamiętaj o referencjach od zadowolonych klientów, którzy już zakupili towar. Chwal się tym. Promuj się buduj sieć zadowolonych klientów.

Zainwestuj w słowa kluczowe, aby łatwiej było zlokalizować Twoją firmę na rynku.

Opcja rozdawania rzeczy też jest ciekawa, może nawet wyniesie Cię taniej niż standardowa forma reklamy. Pomyśl jakie rzeczy mógłbyś rozdawać aby wabić klientów. (może są takie, które nić Cię nie kosztują lub kosztują niewiele)

Trzymam kciuki. Rozwój własnego biznesu uczy przedsiębiorczości a doświadczenie na pewno się przyda w przyszłości.

Pozdrawiam

Rafał
Urszula U.

Urszula U. CEO - właściciel -
Management
Consultant

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Panowie,nie spinajcie się tak ,nie wiem dlaczego tak rzadko prowadzi się szkolenia sprzedażowe dla działu marketingu-do mnie nagminnie przychodzą osoby z pierwszym pytaniem -"co mogę u Pana dostać za darmo?"najczęściej potem zostają bardzo dobrymi moimi klientami...
Ale tutaj Pan nie zwrocil sie z pytaniem do spolecznosci, czy wybranych Panow, aby stać się klientem.
W usługach biznesowych jest taki problem, że wiedza sie dezaktualizuje po kilku miesiącach , latach, ciągle coś nowego powstaje, nowe koncepcje, nowe reguly gry, ale baza jest ta sama.
Small business ma mozliwosc właśnie stworzenia takich "out of the box" rozwiązań za niewielkie pieniądze, a skutecznie. Warto znaleźć niszę, a sami klienci przyjdą.
Czy za darmo ? Nie ma nic za darmo - zawsze ktoś ponosi koszty.
Nawet darmowy e-book - to jest koszt czasu autora, ktory liczy, że klienci zwrócą się do niego po poradę, usługę...a wtedy on sobie odbije te godziny spędzone na pisanie e-booka i utrzymania sklepu/hostingu na ten e-book.

Temat: Darmowe sposoby promocji firmy

Dariusz Kula:
Krzysztof B.:
Dariusz Kula:
A wystarczy odrobina chęci(to przecież nic nie kosztuje) a na pewno sąsiad przy poważniejszej awarii zwróci się do Pana i da Panu zarobić:)

Darmowa porada marketingowa na bazie powyższej analogii.

Dać 10 przypadkowym osobom ciuch z kolekcji w prezencie. Obdarowane osoby na pewno nie omieszkają się pochwalić znajomym, także w mediach społecznościowych, że dostały, że za darmo, że skąd, etc.

Zachwycone darmowymi ciuchami, na pewno przy poważnych zakupach zwrócą się do Pana i dadzą Panu zarobić, nie wspominając o ich znajomych, którzy także tłumnie przybędą.

Dla niekumatych, powyższe ma charakter sarkastyczno-ironiczny z sardonicznym zabarwieniem, wątki z prośbami o darmową pomoc zawsze tak na mnie działają.

Aż dziw bierze, że w sklepie wszyscy grzecznie przy kasie wyjmują portfele i płacą bez gadania, a przecież mogliby, a nawet powinni żądać darmowych zakupów tak jak to czynią na forach, żądając darmowej pomocy, która, ponoć, nic nie kosztuje...
Chwileczkę,coś mi w tym rozumowaniu nie pasuje:)
Może to że nie liczyłem na równie cenną i efektywną poradę na forum jak tą którą mógłbym uzyskać podpisując umowę z agencją reklamową itp?
Bi idąc tropem Pana rozumowania taką właśnie by była:)
dla niekumatych-powyższe dotyczy oceny wartości:)
to już poprawniej byłoby użyć porównania: przychodzi klient do sklepu i pyta czy nie mam takiego guzika który by mu do kurtki pasował...jeśli mam akurat jakiś wolny guzik( a tak się składa że działam w branży gdzie jest wysokie prawdopodobieństwo że mam) i pasuje on do jego kurtki to dlaczego mam mu go nie przekazać?przecież to tylko guzik...
a skoro już jest w moim sklepie , jest nastawiony pozytywnie bo otrzymał to czego szukał ...więc czyż nie prawdopodobnym jest że znajdzie coś dla siebie za co zapłaci bo wie że zapłacić za to musi?:)
Jeśli to nie jest zrozumiałe to już nie wiem...prościej się nie da:)
Witam

W Polsce przyjęła się dziwna zasada że wiedza nic nie kosztuje , a jednak na całym Świecie bez wiedzy nie da się funkcjonować , pewnie można robić drobne przysługi podpowiadać jakich rozwiązań nie należy stosować etc. jednak to tak jakby szewc chciał nas uczyć jak się naprawia buty , zamiast je nam naprawić , owszem dobry szewc może nam podpowiedzieć jak o nie zadbać by dłużej nam służyły , jednak są tematy w których ludzie się specjaliuzują kupują i używają do tego celu drogich narządzi , są specjaliści od pisania ofert , są od pozycjonowania , oraz od budowania relacji z klientem czy zdobywaniem nowych klientów , Ci i wielu innych fachowców musi używać swojej wiedzy która ich kosztowała nie raz duże pieniądze , a także narzędzi które nie są tanie , lub korzystają z narzędzi Google , Facebook oraz róznych aplikacji na darmowym można poznać tylko fragment walorów tych narzędzi nie da się jednak skutecznie ich wykorzystać , dlatego szewc powinien zająć się butami , szklarz szybami hydraulik czy budowlaniec tym w czy jest dobry , za pozostałe usługi powinien dla dobra też swojego biznesu płacić w ten prosty sposób będziemy więcej kupować lepiej pracować i mniej się angażować w dyskusje które tego kraju nie popchną w właściwą stronę

Następna dyskusja:

Darmowe sposoby skutecznej ...




Wyślij zaproszenie do