Temat: Darmowe sposoby promocji firmy
Tu idealnym wydaje mi się polecenie książki, którą właśnie skończyłam czytać i która pokazuje oczywiste rzeczy w inny sposób. Np kto płaci za gratis, który otrzymujemy oraz jak działać za darmo by zarobić. :
Chris Anderson - "Za darmo"
Przytoczę odrobinę końcowych podziękowań, które po przeczytaniu całości prawie mnie wzruszyły:
"W ciągu półtora roku powstawania tej książki po raz piąty zostaliśmy rodzicami, ja sam walczyłem z tajemniczą chorobą, którą w końcu lekarze zdiagnozowali jako boreliozę, a potem wycofali się z jej rozpoznania. Przelatałem z wykładami ponad 250 000 mil, cały czas pracowałem jako naczelny "Wired" i nierozsądnie zaangażowałem się w kolejny prijekt biznesowy. Jednym słowem, było tego dużo - za dużo. To, że mogłem skupić się na pracy nad książką, zawdzięczam głównie mojej żonie Anne, która przez rok nie tylko była matką samotnie wychowującą piątkę dzieci, ale i czyniła to z niezwykłym wdziękiem i wielkim hartem ducha. (...) Wszystko, co mnie dobrego w życiu spotkało, nie może się równać ze szczęściem poznania tej kobiety."
Chyba wystarczy, by Was namówić do przeczytania. Pigułka wiedzy o nowym rynku, w jakim przyszło nam działać. Polecam serdecznie.