Sebastian C. webmaster
Temat: Czy warto się chwalić sklepami stacjonarnymi w sklepie...
WitamMam klienta, który ma kilka sklepów w realu i postanowił otworzyć sklep internetowy. Wiem co i jak uruchomić z "technicznego" punktu widzenia itp.
Ale zastanawiam się nad paroma szczegółami typowo marketingowymi, które być może wpłyną na sprzedaż sklepu internetowego. Sam klient też podpytuje. A jako, że nie mam wielkiej wiedzy pod tym względem, chciałbym się poradzić.
Stąd, czy warto się chwalić własnymi sklepami stacjonarnymi, które już funkcjonują w nowo otwartym sklepie internetowym?
Czyli np: w zakładce: "O nas" napisać o tym, wspomnieć, że firma ma też sklepy stacjonarne.?
Czy może cały czas na stronie sklepu np w jakimś module z boku napisać: "Zapraszamy także do naszych sklepów stacjonarnych w..."
Co jest korzystniejsze oddzielenie działalności internetowej od tej w realu czy połączenie na zasadzie "ręka rękę myję"?