Marek Z.

Marek Z. Organizator,
MniamMniam.pl

Temat: Czy warto?

Przyznam się, że wczoraj puściliśmy w mailingu reklamę porównawczą. Co prawda nie podkreślaliśmy wad ale odnieśliśmy się do wartości, jaką jest cena. I zrobiliśmy wyliczankę, czysta matematyka, zero emocji. Grzecznie i miło. Sam jestem ciekawy jakie to da rezultaty :) Generalne reklama porównawcza jak najbardziej oby tylko nie była brutalna, wredna i nastawiona na złe emocje.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Czy warto?

Marku, czy wprost wskazywałeś swojego konkurenta?

W temacie reklamy porównawczej powiem szczerze, że im bardziej subtelna i im mniej rzeczy dotyka, tym lepiej. Lepsze subtelne, mimochodem niby porównanie naszych korzyści i wad konkurencji, niż wyliczanie punkt po punkcie, dlaczego tu warto a tam nie.
Pozdrowienia
Karolina A Krawczyk

Karolina A Krawczyk Referent ds.
handlowych. BIG FLAG

Temat: Czy warto?

A co myślicie o ostatniej reklamie Renault? Gdzie powołując się na testy bezpieczeństwa przejechali się po wszystkich właściwie markach samochodów... To chyba pierwsza tak dobitnie porównawcza reklama, jaką widziałam, a jednocześnie sprzedaje nie tyle produkt, co wartość - bezpieczeństwo. Dla mnie mistrzostwo.



Wyślij zaproszenie do