Marek
Z.
Organizator,
MniamMniam.pl
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Temat: Czy warto?
Marku, czy wprost wskazywałeś swojego konkurenta?W temacie reklamy porównawczej powiem szczerze, że im bardziej subtelna i im mniej rzeczy dotyka, tym lepiej. Lepsze subtelne, mimochodem niby porównanie naszych korzyści i wad konkurencji, niż wyliczanie punkt po punkcie, dlaczego tu warto a tam nie.
Pozdrowienia
Karolina A
Krawczyk
Referent ds.
handlowych. BIG FLAG
Temat: Czy warto?
A co myślicie o ostatniej reklamie Renault? Gdzie powołując się na testy bezpieczeństwa przejechali się po wszystkich właściwie markach samochodów... To chyba pierwsza tak dobitnie porównawcza reklama, jaką widziałam, a jednocześnie sprzedaje nie tyle produkt, co wartość - bezpieczeństwo. Dla mnie mistrzostwo.Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Czy warto się chwalić sklepami stacjonarnymi w sklepie... -
-
Reklama, marketing, marka » Kłamstwo w artykule sponsorowanym, czy warto się sądzić? -
-
Reklama, marketing, marka » Yahoo! Directory US$299.00 / czy warto? -
-
Reklama, marketing, marka » Doradźcie czy warto? - szkolenie -
-
Reklama, marketing, marka » Tradycyjny mailing pocztowy w dobie internetu - czy warto? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy warto stworzyc własna marke ?? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy warto ufać jedynie największym wyszukiwarkom... -
-
Reklama, marketing, marka » Czy warto zastrzec markę - znak handlowy? -
-
Reklama, marketing, marka » Wysyłka SMS - serwer czy aplikacja -
-
Reklama, marketing, marka » cold calling - sprawdza się czy nie? -
Następna dyskusja: