Joanna
Pełech- Mikulska
BE Media - digital
OOH
Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...
Telebim może mieć równie dużą skuteczność jak każda inna forma reklamy - czy to tradycyjny billboard, czy ad-sense czy urban eventy. Wszystko zależy od tego kto, co, gdzie i jak..
I jak każda inna forma, może tej skuteczności nie mieć..
W Polsce funkcjonuje ponad 500 nośników Led komercyjnych. Nie wszystkie z nich mają dobrą lokalizację, ale cześć (i to spora) posiada świetną lokalizację, technologię i tym samym są atrakcyjnym nośnikiem reklamy. Jaka będzie przyszłość - tego nikt nie wie, rynek wymaga pewnych zmian, konsolidacji. Generalnie patrząc na inne kraje reklama na systemach digital signage jest bardzo popularna, w Polsce hmmm - raczkujemy;-).
Poza tym kreacja spotów: bardzo mało firm zdaje sobie sprawę jakie kolory, animacje i ile plansz powinno być w ciągu 15 sekund, 10 sekund czy 5 sekund.
Nośniki ds nazywane są na świecie 5tym ekranem: po kinie, TV, tel. komórkowym i ekranie komputera.
Polecam wszystkim zainteresowanym książkę: “Unleashing the Power of Digital Signage; Content Strategies for the 5th Screen”.
Zainteresowanym mogę podesłać casy na nośnikach digital outdoor/indoor.
tyle ode mnie:-)
pozdr,
j.Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 22.09.11 o godzinie 18:29