Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Telebim może mieć równie dużą skuteczność jak każda inna forma reklamy - czy to tradycyjny billboard, czy ad-sense czy urban eventy. Wszystko zależy od tego kto, co, gdzie i jak..
I jak każda inna forma, może tej skuteczności nie mieć..

W Polsce funkcjonuje ponad 500 nośników Led komercyjnych. Nie wszystkie z nich mają dobrą lokalizację, ale cześć (i to spora) posiada świetną lokalizację, technologię i tym samym są atrakcyjnym nośnikiem reklamy. Jaka będzie przyszłość - tego nikt nie wie, rynek wymaga pewnych zmian, konsolidacji. Generalnie patrząc na inne kraje reklama na systemach digital signage jest bardzo popularna, w Polsce hmmm - raczkujemy;-).
Poza tym kreacja spotów: bardzo mało firm zdaje sobie sprawę jakie kolory, animacje i ile plansz powinno być w ciągu 15 sekund, 10 sekund czy 5 sekund.

Nośniki ds nazywane są na świecie 5tym ekranem: po kinie, TV, tel. komórkowym i ekranie komputera.

Polecam wszystkim zainteresowanym książkę: “Unleashing the Power of Digital Signage; Content Strategies for the 5th Screen”.

Zainteresowanym mogę podesłać casy na nośnikach digital outdoor/indoor.

tyle ode mnie:-)
pozdr,
j.Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 22.09.11 o godzinie 18:29
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

nie. bo nie. i nie, nie, nie.
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Piotr Kamil W.:
nie. bo nie. i nie, nie, nie.

Przepraszam,co znaczy Pana wypowiedz?

Czy już cofnęliśmy się do wieku przedszkolnego i tuptając nóżkami mówimy: "nie. bo nie. i nie, nie, nie."
:-)Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 24.09.11 o godzinie 01:51

konto usunięte

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Joanna Pełech:
Piotr Kamil W.:
nie. bo nie. i nie, nie, nie.

Przepraszam, a co znaczy Pana wypowiedz?

Czy cofnęliśmy się do wieku przedszkolnego i tuptając nóżkami mówimy:
"nie. bo nie. i nie, nie, nie."

Znaczy pewnie to, że jak zwykle jesteśmy za tym zachodem parę lat wstecz to raz i bezkrytycznie wszystko łykamy. A dwa przyszłościowa to jest raczej reklama spersonalizowana i behawioralna, a nie jakieś migające tablice, które tak jak obecnie bliboardy będą w większości przepadać niezauważone, a nawet wręcz wkurzać :).

Jest natomiast pewne dość szerokie pole do utylizacji ledów jako ciekawego nośnika reklamowego, choć bardziej tutaj by się nadawały projektory 3D. Ciekawi mnie kto pierwszy w Polsce pójdzie w tym kierunku :). Bo jak na razie to jest łopatologia. Wiesza się LED-a jak bilboard i hop na krowę. Znaczy na reklamodawców. :D

Oczywiście mogę się też mylić i forma ta pobije wszelkie rekordy popularności :).

Mnie osobiście LEDy wkurzają. Są niebezpieczene, dużo bardziej uwagę rozpraszają jeżeli przy drodze stoją (a głównie tam stoją).
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Mnie osobiście LEDy wkurzają. Są niebezpieczene, dużo bardziej uwagę rozpraszają jeżeli przy drodze stoją (a głównie tam stoją).

A czy reklamy w TV pana nie irytują? A wie Pan, że 70 % społeczeństwa przełącza kanał jak lecą reklamy w TV? W internecie nie denerwują Pana reklamy na całej stronie pojawiające się i znikające?

i też Pan myśli, że to zniknie?:-)Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 24.09.11 o godzinie 02:21

konto usunięte

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Joanna Pełech:
Mnie osobiście LEDy wkurzają. Są niebezpieczene, dużo bardziej uwagę rozpraszają jeżeli przy drodze stoją (a głównie tam stoją).

A czy reklamy w TV pana nie irytują? A wie Pan, że 70 % społeczeństwa przełącza kanał jak lecą reklamy w TV? W internecie nie denerwują Pana reklamy na całej stronie pojawiające się i znikające?

i też Pan myśli, że to zniknie?

Pudło. Nie oglądam TV. Bo generalnie nie ma czego oglądać w naszej rodzimej TV. Natomiast nie rozmywaj proszę sensu wypowiedzi. Reklama LED jest dla mnie wkurzająca, bo rozprasza uwagę prowadzącego pojazd i w tym sensie jest niebezpieczna. Na chwilę obecną nie jest to problem, bo LEDów jest mało. Ale może być problemem jak ich będzie dużo i każdy z luminacją podkręconą na maksa.

Jakbym miał jeszcze o innych wadach LEDów w moim odczuciu pisać, to nie wiem czy np. 8 ledów na 50 metrów bieżących ściany, z których każdy wyświetla coś innego to będzie skuteczny przekaz, poza impresjonistycznym motion picture. Pomijam degradację estetyczną otoczenia, ale to też jest istotne.

Ale tak jak pisałem, alfą i omega nie jestem i mogę się mylić, a prezentowane przekonania są jedynie subiektywnymi odczuciami autora :). O innych zaś formach reklamy nie rozmawiamy, ale tak na marginesie, to nie wiem czy znasz różne bijące rekordy popularności programy typu ad-block. Pozostaje tylko odpowiedzieć sobie na pytanie, czemu są tak popularne :).

konto usunięte

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

[niezamierzony efekt mulenia gl]Dariusz G. edytował(a) ten post dnia 24.09.11 o godzinie 02:43
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Pudło. Nie oglądam TV. Bo generalnie nie ma czego oglądać w naszej rodzimej TV.

A mnie cieszy fakt, że zwróciłeś uwagę na te nośniki, bo to tylko znaczy, że stają się one coraz to bardziej popularne, czy je kochamy czy nie. Budzą kontrowersję, ciekawią, denerwują, cieszą oko....widzisz, tak jak z innymi mediami reklamowymi nie musimy je lubić, ale funkcjonują i skutecznie odgrywają swoja rolę...

pozdr,
J,Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 24.09.11 o godzinie 02:58

konto usunięte

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Joanna Pełech:
Pudło. Nie oglądam TV. Bo generalnie nie ma czego oglądać w naszej rodzimej TV.

A mnie cieszy fakt, że zwróciłeś uwagę na te nośniki, bo to tylko znaczy, że stają się one coraz to bardziej popularne, czy je kochamy czy nie. Budzą kontrowersję, ciekawią, denerwują, cieszą oko....widzisz, tak jak z innymi mediami reklamowymi nie musimy je lubić, ale funkcjonują i skutecznie odgrywają swoja rolę...

pozdr,
J,

Interpretujesz sobie, tak jak Tobie wygodnie :). No ale masz do tego prawo, choć można się na takich interpretacjach przejechać :).

konto usunięte

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

uważam, że agnostycyzm to przyszłość
ewentualnie ekumenizm
uważam, że e-demokracja to przyszłość
i źródła odnawialne

ale dynamiczna reklama na telebimach?
czy to przyszłość?
nie, zdecydowanie nie:-)

konto usunięte

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Malina Wąsowska:
uważam, że agnostycyzm to przyszłość
ewentualnie ekumenizm
uważam, że e-demokracja to przyszłość
i źródła odnawialne

ale dynamiczna reklama na telebimach?
czy to przyszłość?
nie, zdecydowanie nie:-)

hm, a popatrz na NY. Telebimów tam tyle, że w nocy jest jasno jak w dzień. To samo dotyczy innych miast zagranicznych nie koniecznie na dalekim zachodzi, ale i wschodzie ;-)
myślę, że każda reklama jak wspomniała Joanna ma swoja rolę do odegrania wszystko zależy od celu i budżetu.
Nie każdego stać na telebim i też nie każdemu potrzebny, ale jest dość prestiżowy w odróżnieniu od słabej reklamy telewizyjnej ;-) (patrz. Muller) ;-)

konto usunięte

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Karol Z.:
Malina Wąsowska:
uważam, że agnostycyzm to przyszłość
ewentualnie ekumenizm
uważam, że e-demokracja to przyszłość
i źródła odnawialne

ale dynamiczna reklama na telebimach?
czy to przyszłość?
nie, zdecydowanie nie:-)

hm, a popatrz na NY. Telebimów tam tyle, że...

wybacz, ale chyba nie zrozumiałeś tonu mojej wypowiedzi;-)
nieco szyderczego tonu:-)Malina Wąsowska edytował(a) ten post dnia 24.09.11 o godzinie 16:48
Przmyslaw Stasila

Przmyslaw Stasila Prezes Fundacji.
Vloger, vloger, i
kombinator. Właśnie
ko...

Temat: Czy uważacie ze dynamiczna reklama na telebimach to...

Jeździłem z serwisu z meblami, i wieczorem mijałem kilka takich ustawionych koło dk-1. I po prostu za tym była czarna ściana a przez 30-40 sekund po odjeździe z pod tej reklamy widziałem, ze nie widzę. A wieli kierowców na to zwracało uwagę.

Następna dyskusja:

reklama czy spam




Wyślij zaproszenie do