konto usunięte
Temat: Czy tego typu akcja by miała szansę na powodzenie?
Witajcie :)Z racji spędzania masy czasu nad systemowym rozwojem
sprzedaży Klientów, często mam luźne ciekawe pomysły mogące innym się przydać.
Co powiecie na coś takiego:
a) opis sytuacji:
- idą święta i średnia klasa zacznie jak zwykle wymieniać swój sprzęt RTV/AGD (wiem, że nie tylko średnia ale tutaj ta nas interesuje).
- jako, że jest to klasa średnia w większości jest to sprzęt dobrej klasy zmieniany na lepszy
- prawo zabrania wyrzucania na śmietnik i trzeba sprzęt oddawać do sprzedawcy
- konsumenci często mają w tym miejscu problem: skoro 4 lata temu dałem 10 000 zł na plazmę, to dlaczego mam ją za darmo oddawać by mieć full hd
b) co robimy:
- wprowadzamy akcję promocyjną typu: zmień dobre, na lepsze i pomóż światu
- kupując najnowszej generacji sprzęt RTV/AGD a oddając sprawny dobry sprzedający dokonuje selekcji i dostarcza ten sprzęt w prezencie gwiazdkowym dla terenów dotkniętym powodzią, gdzie dobra luksusowe są ostatnią rzeczą o której poszkodowani myślą z braku zasobów
c) korzyści:
- rozwój sprzedaży wśród grupy posiadającej zasoby, ale z oporami do wydania
- :) dla kupujących
- :) dla otrzymujących
- pozytywny PR organizatora.
Ja pomysłu wykorzystać nie mam zbytnio gdzie wśród Klientów (dlatego robie coś na święta innego), ale może ktoś to wykorzysta u siebie.
Pozdrawiam!
MarekMarek Mrowiec edytował(a) ten post dnia 19.09.10 o godzinie 17:10