Monika M.

Monika M. Koordynator ds.
Marketingu, Tarkett
Wykładziny Sp. z o.
o

Temat: Czy nagrody są skuteczne?

Tegoroczna, XII już edycja konkursu „ Budowa na Medal Pomorza i Kujaw 2009” po raz kolejny wskazała najciekawsze projekty, największe inwestycje, a tym samym najlepsze firmy budowlane w regionie. Takie przynajmniej można mieć wrażenie patrząc na nowo wybudowany stadion żużlowy w Toruniu. Czy jednak faktycznie tego typu nagrody przyciągają inwestorów? Czy mają duże znaczenie na etapie oceny firmy?

konto usunięte

Temat: Czy nagrody są skuteczne?

znaczek "teraz Polska" zwiększał sprzedaż o ileśset procent
nie pamiętam źródła, czytałam wiele lat temu
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Czy nagrody są skuteczne?

Moim zdaniem nagród jest stanowczo za dużo Nie twierdzę, że nie pomagają w budowaniu wizerunku, ale w ostatnich latach namnożyło się ich zbyt wiele i nie wiadomo już za co są przyznawane.
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Czy nagrody są skuteczne?

Malina W.:
znaczek "teraz Polska" zwiększał sprzedaż o ileśset procent
nie pamiętam źródła, czytałam wiele lat temu

To było chyba takie pierwsze polskie "godło" jakości. Teraz tych znaczków, czasami podobnych jest pełno i w sumie znaczą chyba tle, co nic :)
Robert Gralak

Robert Gralak Brand Manager

Temat: Czy nagrody są skuteczne?

Żeby nie powielać, wklejam z innego wątku:
Robert Gralak:
Cześć Monika,

myślę sobie tak:

I. Warto chwalić się nagrodami o ile są naprawdę prestiżowe. Jak wiemy różnego rodzaju konkursów/rankingów/certyfikatów jest mnóstwo. Za niektóre trzeba słono zapłacić (oficjalnie:)) za inne nie, a nie są mniej prestiżowe. Warto zbadać kto jest patronem konkursu, kto partnerem medialnym etc. No i na koniec warto, żeby nagrody wpisywały się w rzeczywisty wizerunek firmy, CSR itd. Nie wszystko złoto co się świeci:)
II. "Stadion dla Torunia" - już wygrał? Nie wiedziałem:) Branża budowlana jest specyficzna, gdyż większość wielkich inwestycji opiera się na przetargach (kasa z Unii, kasa z budżetu państwa/samorządu), gdzie oczywiście jednym z punktów SIWZ jest know-how, certyfikaty, doświadczenie ale sprawę kończy cena - niestety.
III. Czy nagrody przyciągają inwestorów? A czy portfolio agencji reklamowej przyciąga klientów? Jasne. Zachęca przynajmniej do wysłania briefa:)

Następna dyskusja:

Czy reklamy Plusa z Mumio s...




Wyślij zaproszenie do