konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

z góry przepraszam za prywatę. mam nadzieje, że z uwagi na temat prywata zostanie mi wybaczona:)

Ludzie mediów, reklamy i PR to mega potencjał. Mamy wiedzę, wiemy, jak wykorzystać nowoczesne technologie i narzędzia, aby pozostawić po sobie coś więcej niż tylko kolejne hasło proszku do prania.

czy znacie skupiska ludzi mediów, reklamy i PR, którzy działają w ten sposób?
stowarzyszenie, organizacja, działania CSR, portal?

bendem wdzięczna za namiary linki i sznurki wszelakie

hołk!

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Pozwolę sobie dołączyć się do zapytania (mam nadzieję, że Autorka nie będzie miała mi za złe). Dziękuję i pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Tomasz M.:
Pozwolę sobie dołączyć się do zapytania (mam nadzieję, że Autorka nie będzie miała mi za złe). Dziękuję i pozdrawiam.

no rozumiem, że było to pytanie retoryczne, Tomku:))

a czemu chcesz się dołączyć do zapytania?

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

MALINA W.:
Tomasz M.:
Pozwolę sobie dołączyć się do zapytania (mam nadzieję, że Autorka nie będzie miała mi za złe). Dziękuję i pozdrawiam.

no rozumiem, że było to pytanie retoryczne, Tomku:))

a czemu chcesz się dołączyć do zapytania?
Jeszcze nieznam, ale tez chętnie się przyłączę do cibie?

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

fajnie, że ktoś odgrzebał ten wątek.
może tym razem więcej osób się zainteresuje i coś zaczniemy działać:)

jeden mega zdolny grafik z goldena wraz z ekipą ze swojej agencji robią czasem ku chwale ojczyzny serwisy www różnym akcjom charytatywnym.

moim zdaniem ludzie reklamy i mediów powinni swój potencjał, kreatywność, kontakty itd. wykorzystywać nie tylko do trzaskania kasiory:)

wierzę, że coś się jednak z tego wątku urodzi:))

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

MALINA W.:
fajnie, że ktoś odgrzebał ten wątek.
może tym razem więcej osób się zainteresuje i coś zaczniemy działać:)

jeden mega zdolny grafik z goldena wraz z ekipą ze swojej agencji robią czasem ku chwale ojczyzny serwisy www różnym akcjom charytatywnym.

moim zdaniem ludzie reklamy i mediów powinni swój potencjał, kreatywność, kontakty itd. wykorzystywać nie tylko do trzaskania kasiory:)

wierzę, że coś się jednak z tego wątku urodzi:))
Jestem stobą!

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Jeszcze nieznam, ale tez chętnie się przyłączę do cibie?

używaj jak możesz edycji bo to twój kolejny post z błędami ortograficznymi.
w zasadzie w prawie każdym je walisz

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Jan D.:
Jeszcze nieznam, ale tez chętnie się przyłączę do cibie?

używaj jak możesz edycji bo to twój kolejny post z błędami ortograficznymi.
w zasadzie w prawie każdym je walisz
To nie oficjalne pismo, ale jeśeli tobie to przeszkadza to bardzo przepraszam.
Krzysztof Szarski

Krzysztof Szarski Head of
eCommerce/Conversion

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Mam wrazenie ze w praktyce w więkoszości przypadków działa to następująco:

Przykładowa organizacja charytatywna zwraca się do firmy/medium z prośbą o pomoc w konkretnym temacie, ew. nagłośnienie akcji. Wtedy te firmy/media aktywizują się i w miarę swoich możliwości pomagają.

Odwrotna sytuacja, gdy to firma/medium sama kreuje kampanie społeczne, ew. niesie pomoc w okreslonej dziedzinie, uświadamia ludzi itd, jest wydaje mi się zdecydowanie rzadsza. Wynika to zapewne z faktu iż dana organizacja charytatywna działa w konkretnym środowisku z konkretnym tematem w którym jest "wyspecjalizowana", i dzieki tej specjalizacji efektywnie realizuje swoje cele. Jeśli natomiast zabierze się za akcje charytatywne ktoś/firma/medium, dla kogo jest to temat dodatkowy to po prostu by osiągnąć te same cele będzie potrzebowac znacznie większych nakładów czasu i pieniędzy.Krzysztof Szarski edytował(a) ten post dnia 08.04.09 o godzinie 15:41

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

MALINA W.:
fajnie, że ktoś odgrzebał ten wątek.
może tym razem więcej osób się zainteresuje i coś zaczniemy działać:)

jeden mega zdolny grafik z goldena wraz z ekipą ze swojej agencji robią czasem ku chwale ojczyzny serwisy www różnym akcjom charytatywnym.

moim zdaniem ludzie reklamy i mediów powinni swój potencjał, kreatywność, kontakty itd. wykorzystywać nie tylko do trzaskania kasiory:)

wierzę, że coś się jednak z tego wątku urodzi:))

Hipokryzja (od gr. hypokrisis, udawanie) – zachowanie lub sposób myślenia i działania charakteryzujący się niespójnością stosowanych zasad moralnych.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipokryzja

http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka...

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?


używaj jak możesz edycji bo to twój kolejny post z błędami ortograficznymi.
w zasadzie w prawie każdym je walisz
To nie oficjalne pismo, ale jeśeli tobie to przeszkadza to bardzo przepraszam.

nie wiem jakie ale "nieoficjalne" pisze się razem

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Jan D.:

używaj jak możesz edycji bo to twój kolejny post z błędami ortograficznymi.
w zasadzie w prawie każdym je walisz
To nie oficjalne pismo, ale jeśeli tobie to przeszkadza to bardzo przepraszam.

nie wiem jakie ale "nieoficjalne" pisze się razem
chcę porozmawiać a nie uczyć się.

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

to staraj się pisać poprawnie bo świadczy to o twojej ignorancji wobec innych.
jak zauważyłaś jest opcja edycji własnego posta,więc jej używaj.
chyba że nie potrafisz napisać nic bez błędów ortograficznych to nauka jest ci niestety potrzebna.

edit:
a twoje "dyskusje" z ciągłymi błędami są również wizytówką.Jan D. edytował(a) ten post dnia 08.04.09 o godzinie 16:14

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Małgorzata Grażyna Faszcza:
Jan D.:

używaj jak możesz edycji bo to twój kolejny post z błędami ortograficznymi.
w zasadzie w prawie każdym je walisz
To nie oficjalne pismo, ale jeśeli tobie to przeszkadza to bardzo przepraszam.

nie wiem jakie ale "nieoficjalne" pisze się razem
chcę porozmawiać a nie uczyć się.

Witki opadają. Może nie jest to grupa literacka, ale litości... Ortografii uczą już w podstawówce.

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

widocznie bez Supportu w windows office też nic nie napisze.ale na GL nie ma takiej opcji pokazywania błędów,niestety

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Jan D.:
widocznie bez Supportu w windows office też nic nie napisze.ale na GL nie ma takiej opcji pokazywania błędów,niestety

W takim wypadku, trzeba zainstalować FireFoxa ;].

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Michał Gajewski:
Jan D.:
widocznie bez Supportu w windows office też nic nie napisze.ale na GL nie ma takiej opcji pokazywania błędów,niestety

W takim wypadku, trzeba zainstalować FireFoxa
Życzę miłego dnia.
Marcin Markowski

Marcin Markowski Born to perform

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Małgorzata Grażyna Faszcza:
Michał Gajewski:
Jan D.:
widocznie bez Supportu w windows office też nic nie napisze.ale na GL nie ma takiej opcji pokazywania błędów,niestety

W takim wypadku, trzeba zainstalować FireFoxa
Życzę miłego dnia.
od razu lepiej :D

konto usunięte

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Krzysztof Szarski:
Mam wrazenie ze w praktyce w więkoszości przypadków działa to następująco:

Przykładowa organizacja charytatywna zwraca się do firmy/medium z prośbą o pomoc w konkretnym temacie, ew. nagłośnienie akcji. Wtedy te firmy/media aktywizują się i w miarę swoich możliwości pomagają.

Odwrotna sytuacja, gdy to firma/medium sama kreuje kampanie społeczne, ew. niesie pomoc w okreslonej dziedzinie, uświadamia ludzi itd, jest wydaje mi się zdecydowanie rzadsza. Wynika to zapewne z faktu iż dana organizacja charytatywna działa w konkretnym środowisku z konkretnym tematem w którym jest "wyspecjalizowana", i dzieki tej specjalizacji efektywnie realizuje swoje cele. Jeśli natomiast zabierze się za akcje charytatywne ktoś/firma/medium, dla kogo jest to temat dodatkowy to po prostu by osiągnąć te same cele będzie potrzebowac znacznie większych nakładów czasu i pieniędzy.Krzysztof Szarski edytował(a) ten post dnia 08.04.09 o godzinie 15:41
brzmi sensownie, ale... ALE.
:)

popatrz na to z drugiej strony:)

popełniając na potrzebę tej dyskusji drastycznego uproszczenia: to my mamy więcej pomysłów, niż oni, tak?
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: czy ludzie z branży mediów i reklamy działają społecznie?

Działają, działają. Było „Logo Pro Bono”, są inne akcje. Poszukujesz czegoś konkretnego?



Wyślij zaproszenie do