Krzysiek Dolinny fotograf/ik
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
A to już zależy co orgamnizator zorganizuje, jak w stronę bankietu, czy mało komu potrzebnej konferencji, to i efekt będzie nijaki.
Karolina
S.
"Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
i to i to, ale umiejętnie poprowadzona - tak aby wzbudziła zainteresowanie. Sama konferencja to przyczynek, natomiast ważne są zachowania "po": chodzi o to, aby ważne kontakty utrzymać.Poza tym konferencja to jedno z działań budujących markę. Zastosowana jako jedyne narzędzie, sama w sobie staje się właśnie tylko takim przerywnikiem.Karolina A. edytował(a) ten post dnia 11.06.07 o godzinie 15:57
Krzysiek Dolinny fotograf/ik
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Andrzej-Ludwik W.:
A to już zależy co orgamnizator zorganizuje, jak w stronę bankietu, czy mało komu potrzebnej konferencji, to i efekt będzie nijaki.
hmm sluszna uwaga, konferencje potrzebne to te efektywne, czy efektowne, oto glowne pytanie??
Karolina
S.
"Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...
Krzysiek Dolinny fotograf/ik
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Karolina A.:
efektowne - tak
efektywne - tak
:)
Prowadzenie, show, czy merytoryka, wiem ze zloty srodek jest itealnym rozwiazaniem, ale ze tak naprawde nikt nie dogodzi wszystkim wiec wybór jednego kierunku musi zaistniec... ktorego??
Karolina
S.
"Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Musi zaistnieć, wszystko zależy od strategi Twojej firmy, wizji jaka ma być w przyszłości a także od tego, kogo zapraszasz. Jak często ludzie których zapraszasz uczestniczą w tego typu spotkaniach ( jeśli w ogóle nie - to wiedza i merytoryczne podejście będzie dla nich bardzo atrakcyjne) jeśli zapraszasz ludzi "którzy wszystko wiedzą " ( niezależnie od stanu faktycznego) to możesz bardzo ich znudzić.Forma konferencji: kto występuje, czy ma autorytet wśród odbiorców i czy może ich zaciekawić - wtedy merytorycznie i efektywnie jeśli chodzi o wiedzę.
Efektownie, jeśli masz odbiorców, którzy potrzebują się zrelaksować, poznać coś nowego a może samemu się wykazać...- wtedy nie konferencja, a event??
naprawdę bardzo ogólne pytanie, próba jednoznacznej odpowiedzi przy tak małej ilośći info jest trochę jak wróżenie z fusów:))
edit: poprawiam błędy :))Karolina A. edytował(a) ten post dnia 11.06.07 o godzinie 16:15
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Ja uważam, że konferencje wspierają markę, ale wiele zależy od tego, co chcesz osiągnąć. Jeśli chcesz zbudować/ugruntować swoją pozycję jako eksperta w branży, wtedy merytoryka. Jesli z kolei chcesz zaprezentować np. możliwości kreowania eventów, to wtedy show :)))Ale ja jestem nieobiektywny, sam robię konferencję ;)
Karolina
S.
"Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Paweł, ale show to nie tylko możliwości kreowania eventów - to wzbudzanie na przykład: sympatii do produktu. Takie show bardzą często stosują : Elektrolux, Bosch - organizując "szkolenia" które w 80% są eventami, a w 20% info o produkcie.Ale zgadzam się z tym co piszesz, to kluczowa argumentacja, czyli trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, jaka jest wizja i strategia mojej firmy.Karolina A. edytował(a) ten post dnia 11.06.07 o godzinie 16:38
Tomasz
G.
Analityk
marketingowy,
badacz, strateg
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Odpowiednio przemyślana konferencja wiedzowa jest wręcz potężnym narzędziem kreowania marki. W tej chwili jest to jeden z łatwiejszych sposobów pokazania się jako ekspert na rynku. Inne metody to zwykle ciężka i długotrwała praca u podstaw...Dodatkowo lekka i przyjemna forma otwartego herbatowkego panelu dyskusyjnego fantastycznie wzmaga zaufanie do organizatora. Wśród uczestników ( zainteresowancyh tematem - często obecnych/przyszłych klientów) wrażenie bliskości i osiągalności wobec marki, a dzięki temu wpływa pozytywnie na wymierne efekty w firmie, bo kształtuje pożadany wizerunek. Czy mam rację Panie Pawle?
Dla firm o niedużym budżecie takie konferencje, są dużo bardziej efektywnym rozwiązaniem niż wysokobudżetowe "show" połączone z prezentacją produktów. Oczywiście koniec końców forma zależy od zamierzonego efektu i grupy docelowej...
Krzysiek Dolinny fotograf/ik
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
dziekuje za informacje, a z Pawlem to sie zobacze juz za kilka dni na jego konferencji :) mam nadzieje ze to mi przyblizy tematyke ;)a jeszcze jedno pytanie, konferencja - wiem ze zaleznie od klientow, ale tzw na luzie czy klasyka?? nawet grupa prawnikow potrzebuje sie czasem rozerwac (podobno nawet ksiegowi maja rozrywki, ktos wie jakie?? ;) )
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Krzysiek D.:
a jeszcze jedno pytanie, konferencja - wiem ze zaleznie od klientow, ale tzw na luzie czy klasyka?? nawet grupa prawnikow potrzebuje sie czasem rozerwac (podobno nawet ksiegowi maja rozrywki, ktos wie jakie?? ;) )
Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?
A co do stylu: jeśli chcesz budować prestiż, nie będziesz robił na luzie. Z drugiej strony jeśli firma jest "luźna", to oficjalna konferencja będzie sztuczna i im nie wyjdzie ;)
Krzysiek Dolinny fotograf/ik
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Paweł T.:
Krzysiek D.:
a jeszcze jedno pytanie, konferencja - wiem ze zaleznie od klientow, ale tzw na luzie czy klasyka?? nawet grupa prawnikow potrzebuje sie czasem rozerwac (podobno nawet ksiegowi maja rozrywki, ktos wie jakie?? ;) )
Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?
A co do stylu: jeśli chcesz budować prestiż, nie będziesz robił na luzie. Z drugiej strony jeśli firma jest "luźna", to oficjalna konferencja będzie sztuczna i im nie wyjdzie ;)
nie wiedzialem ;) moze, moze... praktyczne aspekty organizowania konferencji, czyli miejsce, poza miastem czy w miescie?
konto usunięte
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Paweł T.:
Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła
gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?
Zdaje się, że tylko w Excelu 95, więc ewentualna liga jest już chyba na wymarciu :)
Krzysiek Dolinny fotograf/ik
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Arkadiusz S.:
Paweł T.:
Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła
gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?
Zdaje się, że tylko w Excelu 95, więc ewentualna liga jest już chyba na wymarciu :)
mozliwe, a i przy okazji prosze pozdrowic pania Anie ;) znamy sie, choc ona pewnie mnie juz nie pamieta :)
konto usunięte
Temat: Czy konferencje wspieraja marke?
Dziękuję, przekażę :)Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » czy na rynku jest miejsce na kolejna marke herbacianą? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy warto stworzyc własna marke ?? -
-
Reklama, marketing, marka » Zarządzenia i Marketing - Specjalizacja i praca czy... -
-
Reklama, marketing, marka » 5% czy 500 pln? -
-
Reklama, marketing, marka » Logo Akademii Sztuki w Szczecinie - HIT czy KIT? -
-
Reklama, marketing, marka » [podyskutujmy] Marka korporacyjna, czy produktowa? -
-
Reklama, marketing, marka » Rozwijać się, czy zwijać? /pączkujący foto-reklamo-blog/ -
-
Reklama, marketing, marka » Konkurs czy reklama w radio? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy to jest KONKURS? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy Karolak w reklamie Hyundaja to dobry pomysł? (dyskusja) -
Następna dyskusja: