Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Pytanie, wiele firm organizuje konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, czy one wspierają wg. waszej opinii markę firme organizującą, czy są raczej ciekawym przerywnikiem banketingowo rozrywkowym?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

A to już zależy co orgamnizator zorganizuje, jak w stronę bankietu, czy mało komu potrzebnej konferencji, to i efekt będzie nijaki.
Karolina S.

Karolina S. "Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

i to i to, ale umiejętnie poprowadzona - tak aby wzbudziła zainteresowanie. Sama konferencja to przyczynek, natomiast ważne są zachowania "po": chodzi o to, aby ważne kontakty utrzymać.

Poza tym konferencja to jedno z działań budujących markę. Zastosowana jako jedyne narzędzie, sama w sobie staje się właśnie tylko takim przerywnikiem.Karolina A. edytował(a) ten post dnia 11.06.07 o godzinie 15:57

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Andrzej-Ludwik W.:
A to już zależy co orgamnizator zorganizuje, jak w stronę bankietu, czy mało komu potrzebnej konferencji, to i efekt będzie nijaki.

hmm sluszna uwaga, konferencje potrzebne to te efektywne, czy efektowne, oto glowne pytanie??
Karolina S.

Karolina S. "Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

efektowne - tak
efektywne - tak
:)

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Karolina A.:
efektowne - tak
efektywne - tak
:)

Prowadzenie, show, czy merytoryka, wiem ze zloty srodek jest itealnym rozwiazaniem, ale ze tak naprawde nikt nie dogodzi wszystkim wiec wybór jednego kierunku musi zaistniec... ktorego??
Karolina S.

Karolina S. "Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Musi zaistnieć, wszystko zależy od strategi Twojej firmy, wizji jaka ma być w przyszłości a także od tego, kogo zapraszasz. Jak często ludzie których zapraszasz uczestniczą w tego typu spotkaniach ( jeśli w ogóle nie - to wiedza i merytoryczne podejście będzie dla nich bardzo atrakcyjne) jeśli zapraszasz ludzi "którzy wszystko wiedzą " ( niezależnie od stanu faktycznego) to możesz bardzo ich znudzić.

Forma konferencji: kto występuje, czy ma autorytet wśród odbiorców i czy może ich zaciekawić - wtedy merytorycznie i efektywnie jeśli chodzi o wiedzę.

Efektownie, jeśli masz odbiorców, którzy potrzebują się zrelaksować, poznać coś nowego a może samemu się wykazać...- wtedy nie konferencja, a event??

naprawdę bardzo ogólne pytanie, próba jednoznacznej odpowiedzi przy tak małej ilośći info jest trochę jak wróżenie z fusów:))

edit: poprawiam błędy :))Karolina A. edytował(a) ten post dnia 11.06.07 o godzinie 16:15
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Ja uważam, że konferencje wspierają markę, ale wiele zależy od tego, co chcesz osiągnąć. Jeśli chcesz zbudować/ugruntować swoją pozycję jako eksperta w branży, wtedy merytoryka. Jesli z kolei chcesz zaprezentować np. możliwości kreowania eventów, to wtedy show :)))

Ale ja jestem nieobiektywny, sam robię konferencję ;)
Karolina S.

Karolina S. "Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Paweł, ale show to nie tylko możliwości kreowania eventów - to wzbudzanie na przykład: sympatii do produktu. Takie show bardzą często stosują : Elektrolux, Bosch - organizując "szkolenia" które w 80% są eventami, a w 20% info o produkcie.

Ale zgadzam się z tym co piszesz, to kluczowa argumentacja, czyli trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, jaka jest wizja i strategia mojej firmy.Karolina A. edytował(a) ten post dnia 11.06.07 o godzinie 16:38
Tomasz G.

Tomasz G. Analityk
marketingowy,
badacz, strateg

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Odpowiednio przemyślana konferencja wiedzowa jest wręcz potężnym narzędziem kreowania marki. W tej chwili jest to jeden z łatwiejszych sposobów pokazania się jako ekspert na rynku. Inne metody to zwykle ciężka i długotrwała praca u podstaw...

Dodatkowo lekka i przyjemna forma otwartego herbatowkego panelu dyskusyjnego fantastycznie wzmaga zaufanie do organizatora. Wśród uczestników ( zainteresowancyh tematem - często obecnych/przyszłych klientów) wrażenie bliskości i osiągalności wobec marki, a dzięki temu wpływa pozytywnie na wymierne efekty w firmie, bo kształtuje pożadany wizerunek. Czy mam rację Panie Pawle?

Dla firm o niedużym budżecie takie konferencje, są dużo bardziej efektywnym rozwiązaniem niż wysokobudżetowe "show" połączone z prezentacją produktów. Oczywiście koniec końców forma zależy od zamierzonego efektu i grupy docelowej...

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

dziekuje za informacje, a z Pawlem to sie zobacze juz za kilka dni na jego konferencji :) mam nadzieje ze to mi przyblizy tematyke ;)

a jeszcze jedno pytanie, konferencja - wiem ze zaleznie od klientow, ale tzw na luzie czy klasyka?? nawet grupa prawnikow potrzebuje sie czasem rozerwac (podobno nawet ksiegowi maja rozrywki, ktos wie jakie?? ;) )
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Krzysiek D.:
a jeszcze jedno pytanie, konferencja - wiem ze zaleznie od klientow, ale tzw na luzie czy klasyka?? nawet grupa prawnikow potrzebuje sie czasem rozerwac (podobno nawet ksiegowi maja rozrywki, ktos wie jakie?? ;) )

Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?

A co do stylu: jeśli chcesz budować prestiż, nie będziesz robił na luzie. Z drugiej strony jeśli firma jest "luźna", to oficjalna konferencja będzie sztuczna i im nie wyjdzie ;)

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Paweł T.:
Krzysiek D.:
a jeszcze jedno pytanie, konferencja - wiem ze zaleznie od klientow, ale tzw na luzie czy klasyka?? nawet grupa prawnikow potrzebuje sie czasem rozerwac (podobno nawet ksiegowi maja rozrywki, ktos wie jakie?? ;) )

Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?

A co do stylu: jeśli chcesz budować prestiż, nie będziesz robił na luzie. Z drugiej strony jeśli firma jest "luźna", to oficjalna konferencja będzie sztuczna i im nie wyjdzie ;)

nie wiedzialem ;) moze, moze... praktyczne aspekty organizowania konferencji, czyli miejsce, poza miastem czy w miescie?

konto usunięte

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Paweł T.:

Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła
gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?

Zdaje się, że tylko w Excelu 95, więc ewentualna liga jest już chyba na wymarciu :)

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Arkadiusz S.:
Paweł T.:

Nie wiem, czy wiesz, ale w Excela jest wbudowana całkiem niezła
gra (jako tzw. "easter egg"), więc może księgowi mają jakąś ligę w to?

Zdaje się, że tylko w Excelu 95, więc ewentualna liga jest już chyba na wymarciu :)

mozliwe, a i przy okazji prosze pozdrowic pania Anie ;) znamy sie, choc ona pewnie mnie juz nie pamieta :)

konto usunięte

Temat: Czy konferencje wspieraja marke?

Dziękuję, przekażę :)

Następna dyskusja:

czy na rynku jest miejsce n...




Wyślij zaproszenie do