Olgierd Langer Dyrektor ds. rozwoju
Temat: Czemu nie ma reklam tych rzeczy?
Marcin Deręgowski:
Jerzy K.:Masz na myśli polskich czy zagranicznych producentów, bo jeżeli polskich to
Syn zastrzelił mnie przed chwila trafnym pytaniem:
Reklamuje sie maslo - czemu nie reklamuja sie PRODUCENCI komputerów?
Kasa - przeogromna.Błąd - na proszkach do prania 10 albo i 100 razy taka
Skad ta "zmowa" producentow tego sprzetuNiskie marże niska opłacalność
Siedziałem w tej branży 5 lat. Ale pwoedzmy w miesjcu, z którego dużo widać. Komputery, sklepy komputerowe itd to jeden ze słabszych pomysłów na biznes - nie oznacza, że się nie da - ale na oko 10 razy ciężej. Aha Znam inne brnaże i widze o ile jest łatwiej. Może przyczyna jest taka, że za moich czasów co drugi licealista zafascynowany komputerami kiedyś marzył, żeby mieć sklep komputerowy.
eee... kazdy twierdzi, ze w jego branzy jest najciezej i jego branza jest specyficzna ;)))
pozdrawiam
olgierd