Temat: czarny Polak i hoop cola
Geez, jakie pitu-pitu...że niby reklama wywołuje kontrowersje, że namawia do społeczeństwa multi-kulti. LMAO!
Tak się co po niektórzy skupili na odcieniach pigmentu i kwestiach rasowych, że pominęli komunikat zawarty w spocie (spotach) Hoop-Coli, a ten IMO jest jeszcze bardziej kontrowersyjny, niż osoby, w których usta go włożono. Bo jest to absolutne zaprzeczenie "polskiej duszy", którą tak doskonale ujął Koterski w "Dniu Świra", zwłaszcza w scenie poniżej i poniekąd podjazd na to jacy jesteśmy jako Naród (choć jest to też dosyć stereotypowe ujęcie Polaka frustrata i narzekacza):
http://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4
Spot świetny, dzięki niemu brand pozycjonuje się nie tylko jako "polski" ( w duchu "dobre, bo polskie"), ale i (przede wszystkim) jako nowoczesny.
A czy pociągnie sprzedaż? Hmmm - zapewne tylko nie dla mnie Hoop Cola tworzy w głowie obraz "podróby", więc mając do wyboru CC Lub Pepsi i Hoop, zawsze sięgnę po któreś z tych pierwszych.