Magdalena Wymazała

Magdalena Wymazała mały, szalony,
zakręcony PR'owiec

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Zapewne wielu z was widziało już ostatnie poczynania marki Kupiec i ich owsianki...

Ciekawa jestem waszego zdania na temat "robienia sobie dobrze w 3 minuty".

Czy będzie z tego kryzys? Czy powinni zmienić agencję, która ich obsługuje?

Do poczytania case study: http://studiumprzypadku.com/porno-owsianka-marki-kupie...
Sebastian Szymczak

Sebastian Szymczak freelancer - grafik,
rysownik, satyryk,
aktor, copywriter...

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Generalnie narażą się na ostrzał i reprymendę rady etyki w końcu, ale raczej w ostatecznym rozrachunku dużo na tym nie stracą, tym bardziej że ich target oscyluje w granicach 18 / 30 lat widzę - a na tym polu Benneton już pokazał że można sobie radzić nawet seksistowską reklamą.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Wyrzyg. To chyba cały komentarz. Mam na szczęście wybór - tak jak wielu innych klientów. NIe muszę sięgać po tę markę. I nie będę. Bo nie zamierzam finansować poronionych pomysłów pseudo-marketingowych.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.07.12 o godzinie 14:36
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

skoro już o "porno-jedzeniu" rozmawiamy, to przypomniała mi się kampania pewnych noodli:

http://www.youtube.com/watch?v=L_6GGDhHzKI

i może to była inspiracja dla rodzinnych tfurcuf?

Tyle, że w fajnej zagranicznej reklamie produkt pasuje do klimatu... bo jest "ostry i szybki", natomiast nasza krajowa produkcja .... "jestem gotowa w 3 minuty" - rozumiem, że benefitem miała być szybkość i łatwość przygotowania... i niby teoretycznie wszystko gra tylko błagam nie do owsianki;)))

W przeciwieństwie do niezdrowego z założenia noodla (skojarzenia z czymś niedobrym i zakazanym) takie porno klimaty nie przeszkadzają to jednak owsianka należy do "zdrowego świata". Jeżeli już zależało autorom na komunikowaniu szybkosci i łatwości przygotowania to poooojechali z doborem środków wyrazu jak nic.

Może równolegle do hasła "jestem gotowa w 3 minuty" powinni używać hasła "jestem szybka i łatwa" ?

ps: ja jestem ugotowany w 3 minuty po obejrzeniuŁukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 06.07.12 o godzinie 21:02
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Zlecili to jakiemuś stażyście, agencji szukał w Googlach, przez pomyłkę zlecił kreację agencji towarzyskiej a nie reklamowej, przygotował im to jakiś burdel i tyle... Innego wyjaśnienia nie znajduję :)

konto usunięte

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

No niestety, grupa docelowa jest wyraźnie poniżej "dopuszczalnego" wieku dla takiego czegoś. Jestem przekonany, że nikt kto słyszał o marketingu choć raz w życiu do tego ręki nie przyłożył.
Czekam na śmierć marki po 25 latach.

Obrazek

Sebastian Szymczak:
Generalnie narażą się na ostrzał i reprymendę rady etyki w końcu, ale raczej w ostatecznym rozrachunku dużo na tym nie stracą, tym bardziej że ich target oscyluje w granicach 18 / 30 lat widzę - a na tym polu Benneton już pokazał że można sobie radzić nawet seksistowską reklamą.

konto usunięte

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

"szanowna" pani kaszko KRUPIEC.
jak widać po ostatnich wydarzeniach z udziałem pseudobohatera Kupy Wojewódzkiego - my, konsumenci coraz sprawniej tworzymy rynek.
Nie wy.
MY!! KONSUMENCI!!

Życzę Wam, żeby powstała na fejsie grupa 'NIE KUPUJĘ SPERMY KRUPIEC"
takich konotacji z Waszą marką chcecie????????????? ;-))))))))))))

;-)
miłego weekendu, dziale marketingu marki KRUPIEC i agencyjko odpowiedzialna za tą "kreację"

:)

konto usunięte

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Powstała już strona
https://www.facebook.com/pages/Nie-kupuj%C4%99-spermy-K...
Nie wiem kto ją założył, ale życzę powodzenia.

[edit]
Już zniknęła, ale mam nadzieję, że się "odrodzi"
Malina Wąsowska:
"szanowna" pani kaszko KRUPIEC.
jak widać po ostatnich wydarzeniach z udziałem pseudobohatera Kupy Wojewódzkiego - my, konsumenci coraz sprawniej tworzymy rynek.
Nie wy.
MY!! KONSUMENCI!!

Życzę Wam, żeby powstała na fejsie grupa 'NIE KUPUJĘ SPERMY KRUPIEC"
takich konotacji z Waszą marką chcecie????????????? ;-))))))))))))

;-)
miłego weekendu, dziale marketingu marki KRUPIEC i agencyjko odpowiedzialna za tą "kreację"

:)Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 06.07.12 o godzinie 00:43

konto usunięte

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Magdalena Wymazała:
Do poczytania case study: http://studiumprzypadku.com/porno-owsianka-marki-kupie...

Nie wiem co jest słabsze, akcja Kupca czy ten tekst.
Sebastian Szymczak

Sebastian Szymczak freelancer - grafik,
rysownik, satyryk,
aktor, copywriter...

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

No tak , przestrzelenie z grupą docelową na FB , tym niemniej założenia są słuszne z osobistych bowiem doświadczeń nie znam nikogo kto w wieku 17 lat i nieco powyżej kto by jadł owsiankę w ogóle. W U.K na ten przykład większość konsumentów owsianki to osoby powyżej 26 roku życia które albo wychowano tradycyjnie, albo chcą być zdrowo.
Maciej Tesławski:
No niestety, grupa docelowa jest wyraźnie poniżej "dopuszczalnego" wieku dla takiego czegoś. Jestem przekonany, że nikt kto słyszał o marketingu choć raz w życiu do tego ręki nie przyłożył.
Czekam na śmierć marki po 25 latach.

Obrazek

Sebastian Szymczak:
Generalnie narażą się na ostrzał i reprymendę rady etyki w końcu, ale raczej w ostatecznym rozrachunku dużo na tym nie stracą, tym bardziej że ich target oscyluje w granicach 18 / 30 lat widzę - a na tym polu Benneton już pokazał że można sobie radzić nawet seksistowską reklamą.
Sebastian Szymczak

Sebastian Szymczak freelancer - grafik,
rysownik, satyryk,
aktor, copywriter...

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Nie byłbym pewien czy FB większość osób od 17 roku to według nawet Kanadyjskiego i Amerykańskiego prawa gdzie seksism jest wykroczeniem , nie jest na granicy na granicy tego prawa. Ponadto wymagałoby to wglądu co do faktycznych założeń docelowych Kupca , inaczej fakt że większość odwiedzających profil na FB to osoby niepełnoletnie w 100 % nie jest rozstrzygający.

Wszak prezerwatywa, gadzie i nieco lipsticku nie są zdrożne, ale znając purytańkich amerykanów i radę etyki mediów. Tym niemniej wciąż uważam ze marka nie tylko że sobie poradzi, ale wyjdzie na tej kampanii niezgorzej, chociaż jest ona raczej w złym guście. To kwestia gustu, a te są albo ich nie ma.
Maciej Tesławski:
No niestety, grupa docelowa jest wyraźnie poniżej "dopuszczalnego" wieku dla takiego czegoś. Jestem przekonany, że nikt kto słyszał o marketingu choć raz w życiu do tego ręki nie przyłożył.
Czekam na śmierć marki po 25 latach.

Obrazek

Sebastian Szymczak:
Generalnie narażą się na ostrzał i reprymendę rady etyki w końcu, ale raczej w ostatecznym rozrachunku dużo na tym nie stracą, tym bardziej że ich target oscyluje w granicach 18 / 30 lat widzę - a na tym polu Benneton już pokazał że można sobie radzić nawet seksistowską reklamą.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Podobno tfurcą jest agencja Płodni.com.
W moim mniemaniu - dramatycznie bezpłodni.

Zamysł można mieć genialny - stymulacja genitaliów za pomocą owsianki. Jednak wykonanie, czyli moce realizacyjne bez udziału plemników ani iskry bożej (ni krztyny iskry), może zawalić cały potencjał idei.
Jeśli widzę: majtki, kondom i opakowanie owsianki na obrazku wrzuconym na profil, rozpięte na sznurku do suszenia prania, to jestem pewien, że coś jest nie tak. Bo znając medium w którym robi się tę kampanię (responsywne, reakcyjne, interaktywne, kreatywne), to widzę jak powstaje przepis na owsiankę marki K.: wrzuć majtki, zużytego kondoma i owsiankę, zalej spermą, wymieszaj, podaj ukochanej. To jest mechanizm reakcyjny, generyczny dla FB.
Jeśli ktoś nie przewiduje reakcji internautów przy planowaniu ewolucji kampanii na FB, jest przykładem kogoś, kto próbuje na chama wyciągnąć kasę od klienta.

Wystarczy dopieścić każdy szczegół i sprzedaż owsianki za pomocą seksualnych konotacji będzie rozkoszą dla oka, a nie moździerzem wymierzonym w markę i jej wizerunek.
Istnieje bodajże kampania jakiegoś producenta mleka, gdzie zrobiono ładne zdjęcia modelkom oblanym mlekiem, czy ciągnącym mleko bezpośrednio z koziego cycka.

Skojarzenia negatywne mogą zabić każdą kampanię w odpowiednim stężeniu - tej świadomości zabrakło agencji. Można jeszcze wszystko skasować i zrobić od nowa. Ale z inną agencją.

konto usunięte

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Mnie się po prostu zrobiło niedobrze.

Na samą myśl, że mogłabym przez pomyłkę zjeść tę owsiankę.

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Sugestia do dyrektor marketingu z kupca. Sex shopy jako nowy kanał dystrybucji. Warto też zmienić półkę w marketach - owsianka obok prezerwatyw i środków na wzwód [producenci "suplementów diety" znajdą się w niezłych opałach;)].

Co do zdjęcia z kampanii, to mam głupie pytanie (zdaję sobie sprawę z tego, że niesmaczne, ale cały temat jest w takiej konwencji) - 5 tys fanów czy może fanek wie jak zrobić sobie dobrze (na zdjęciu jest o fanach)? Pytam bo może zdjęcie połowicznie dopasowane do targetu i warto dodatkowo jakieś męskie usta pokazać?

PozdrawiamPiotr B. edytował(a) ten post dnia 06.07.12 o godzinie 17:11

konto usunięte

Temat: Coś na ząb - strzał w kolano czy super rozgłos?

Rozgłos na pewno, strzał w kolano pewnie też. Mnie osobiście bardziej zdziwiło połączenie bielizny, prezerwatywy i kaszy w 3 minuty na sznurku :]
W temacie dających rozgłos:

Obrazek

Puma!
Nie wiem na ile to prawdzie jest, ale w sieci znalazłem to jakoś w okolicach 2007 roku i teraz też budzi lekkie zdziwienie u co niektórych :)



Wyślij zaproszenie do