konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Witam,

Potrzebuje tekstu który zwiększy sprzedaż usług.
Jaki jest przedział cenowy takich tekstów ?.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Nie podam Panu przedziału cenowego, ale mogę zarekomendować dobrą osobę :)
Autor hasła "Prawie robi wielką różnicę":

http://www.goldenline.pl/261511
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Trzeba skonkretyzować formę komunikacji marketingowej:
- mailing?
- tekst perswazyjny na microsite?
- tekst pro-sellingowy, docelowo na stronę firmy?
- forma wywiadu - właśnie, gdzie zamieszczona?
itd.

Przedziały są takie:

- najtańszy przedział - siedzą tam bardzo kiepscy tekściarze, można się naciąć
- średni przedział - ciut lepsze teksty, pewnie po kilkadziesiąt złotych do stówy, 150 zł max. Pewnie poniżej normy "dobrego tekstu".
- wysoki przedział - siedzą tu copywriterzy, którzy myślą, pytają, szukają - kilka stów do tysiąca i wzwyż (np. tysiąc pincet).
- doskonały przedział - najwięcej tam senior copywriterów - kilka tysi (podobno).Patryk R. edytował(a) ten post dnia 21.03.12 o godzinie 12:26

konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Tekst na stronę www, tekst do mailingu, tekst do katalogu drukowanego opisującego usługę w poszczególnych sektorach przemysłu.

A np. kwota 300 zł/1 800 znaków plasuje się w jakim przedziale ?.

Pozdrawiam
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Zapewnie już się zgłosili mistrzowie, którzy mogą taniej :)
Moim skromnym zdaniem, to są 3 teksty (kwestia redakcji, modelowania obszaru tekstu) – na oko tysiąc netto, może z kilka stów więcej.

300 zł za trzy kanały komunikacji to raczej tak między pierwszy, a drugim przedziałem. Czyli tak na serio – na zewnątrz pociągu.

konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Krzysztof Kibler:
Witam,

Potrzebuje tekstu który zwiększy sprzedaż usług.

Wisienka na torcie ma znikomy wpływ na smak samego tortu, choć w pewnym sensie może go upiększyć. ;-)Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 22.03.12 o godzinie 09:19

konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Hmm, w takim razie jakie powinny być ceny za jedną stronę tekstu A4 ?.

Będę wdzięczny za takie informacje ponieważ wtedy będę mniej więcej mógł odróżnić cenowo tych dobrych od tych złych.

Pozdrawiam
Darek Puzyrkiewicz

Darek Puzyrkiewicz Direct Response
Copywriter, twórca i
właściciel serwisu
w...

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Ja napiszę może Ci ze swojej perspektywy - freelancera, który nie ma nic wspólnego z wielkim światem agencji (jak moi szanowni koledzy) i od kilku lat pisze niezbyt wyrafinowane intelektualnie teksty, które według moich klientów po prostu sprzedają.

Według mnie dobry tekst podobnej długości zaczyna się od 1000 zł w górę. Co gorsza, im krótszy, tym powinien być droższy, bo trudniej jest na jednej stronie zawrzeć to co najważniejsze z perspektywy klienta, niż na kilku lub kilkunastu porządnego tekstu oferty sprzedażowej.

Według niektórych to za drogo, bo to tylko kilkaset wyrazów. Inni zaś płacą tyle bez szemrania i proszą o więcej :)

Zanim copywriter napisze te słowa (i ich nie wykazuje po chwili by zastąpić lepszymi), to musi włożyć sporo pracy w research, by trafiały w klienta.

Pozdrawiam!

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Paweł L.:
"Jesteśmy "elastyczną" firmą która dostosowuje się do klienta, jesteśmy w każdym miejscu w kraju - dzięki temu oferujemy usługi Najwyższej Jakości i korzystnej cenie."

Moja wycena za całość to 1.000 pln za całość

"Elastyczna firma" straszy wszędzie :)
Upiór masowego rażenia.
A jak już obieramy go śmiechem, to firma która dopasowuje się do klienta jest jak prezerwatywa, tudzież wagina, bo ta przecież elastyczna. :)
Paweł Budrewicz

Paweł Budrewicz wizja + działanie

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Patryk R.:
"Elastyczna firma" straszy wszędzie :)
Upiór masowego rażenia.
A jak już obieramy go śmiechem, to firma która dopasowuje się do klienta jest jak prezerwatywa, tudzież wagina, bo ta przecież elastyczna. :)
Lepsza wagina niż kondom - szanse, że coś urodzi, są jednak większe.

konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Waszym zdaniem teksty na naszej stronie należy napisać od podstaw czy może je odpowiednio zredagować ?.

Pozdrawiam
Paweł Budrewicz

Paweł Budrewicz wizja + działanie

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Krzysztof Kibler:
Waszym zdaniem teksty na naszej stronie należy napisać od podstaw czy może je odpowiednio zredagować ?.

Pozdrawiam
Nie znam się ani na pisaniu copy, ani na wilgoci i grzybach, więc czytam Twoją stronę ("o firmie") jak leci, tzn. jako zwykły zjadacz chleba (któremu jednak temat wilgoci w domu wolnostojącym nie jest zupełnie obcy).

1. Nie wiem, dlaczego profesjonalne usługi itd. piszesz dużą literą. Ale to pikuś. Nie wiem, po co w ogóle o tym piszesz. Mam grzyba w domu i chcę, żeby ktoś go usunął. I tyle.
Hasło o wspólnym szczęściu w domu jest długie i śmieszne - trudno skupić na nim uwagę. Hasła powinny być krótkie typu "masz dom - nie masz grzyba", a nie jakieś ple-ple o szczęściu.

Myślę, że powinieneś wyeksponować to, że umiesz usunąć grzyb i wilgoć. Jak kogoś to nie dotyczy, to i tak się nie zainteresuje. A jak ktoś grzyba ma, to nie trzeba go przekonywać, że grzyb jest "be, fuj i bzidal". Trzeba go przekonać, że to Ty mu tego grzyba usuniesz.

Skróć to do np. "Osuszamy i odgrzybiamy domy - skutecznie i ekspresowo".

2. Drugiego przekazu (dot. firm) nie zrozumiałem. Mam własną firmę, więc chyba jestem adresatem tego komunikatu. A mam problem z drukarką (zawiesza się) - czy masz dla mnie jakąś ofertę?

3. Z listy "podnoszaczy" kompetencji nic nie zostaje w pamięci, bo to wszystko jest ogólne bla-bla-bla. Równie dobrze możesz sobie tę część darować. Ale może masz jakiś certyfikat? Jeśli tak, napisz - "Wieloletni wysiłek i ponadstandardowy poziom usług sprawiły, że renomowana [nazwa organizacji] przyznała nam certyfikat Zabójca Grzyba 2011r. Nasi klienci mogą być pewni, że dba o nich firma o najwyższych kompetencjach."

4. Hasła.
Zaufanie - poprzyj np. certyfikatem. W końcu ktoś Wam go przyznał, więc chyba warto Wam ufać.
Odwaga - trochę zabawne. Raczej "pomysłowość" albo "zaangażowanie" - może jakaś historyjka pana Romana z Pcimia Dolnego, któremu garaż zalało?
Uczciwość - fajnie, ale z tego naprawdę nic nie wynika. To, że jesteś uczciwy, nie znaczy, że czegoś nie spieprzysz (pardon my French). I co mi wtedy po Twojej uczciwości? Chyba że oddajesz kasę... Jeśli tak, napisz to wprost.
Szacunek - też fajnie, ale mi tak naprawdę chodzi o usunięcie grzyba z piwnicy. Nie musisz mnie szanować, po prostu usuń to paskudztwo. "Szacunek" do wywalenia.
Innowacyjność - przykład/dowód! I najlepiej zrozumiałym językiem, np. używamy"Używamy unikalnej na skalę światową autorskiej metody "Grzyb Dead Forever". Zmodyfikowaliśmy powszechnie stosowane narzędzia i obecnie możemy dać gwarancję na 25 lat! Nikt nie ma takich wyników!"

5. Kalendarium - coś konkretnego ma wynikać z tych zdarzeń?

UWAGA - tak jak pisałem, jestem amatorem, więc potraktuj to jako głos człowieka z ulicy, a do zmian tekstów na stronie poszukaj dobrego copywritera.Paweł Budrewicz edytował(a) ten post dnia 03.04.12 o godzinie 17:34

konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Paweł Budrewicz:
Krzysztof Kibler:
Waszym zdaniem teksty na naszej stronie należy napisać od podstaw czy może je odpowiednio zredagować ?.

Pozdrawiam
Nie znam się ani na pisaniu copy, ani na wilgoci i grzybach, więc czytam Twoją stronę ("o firmie") jak leci, tzn. jako zwykły zjadacz chleba (któremu jednak temat wilgoci w domu wolnostojącym nie jest zupełnie obcy).

1. Nie wiem, dlaczego profesjonalne usługi itd. piszesz dużą literą. Ale to pikuś. Nie wiem, po co w ogóle o tym piszesz. Mam grzyba w domu i chcę, żeby ktoś go usunął. I tyle.
Hasło o wspólnym szczęściu w domu jest długie i śmieszne - trudno skupić na nim uwagę. Hasła powinny być krótkie typu "masz dom - nie masz grzyba", a nie jakieś ple-ple o szczęściu.

Myślę, że powinieneś wyeksponować to, że umiesz usunąć grzyb i wilgoć. Jak kogoś to nie dotyczy, to i tak się nie zainteresuje. A jak ktoś grzyba ma, to nie trzeba go przekonywać, że grzyb jest "be, fuj i bzidal". Trzeba go przekonać, że to Ty mu tego grzyba usuniesz.

Skróć to do np. "Osuszamy i odgrzybiamy domy - skutecznie i ekspresowo".

2. Drugiego przekazu (dot. firm) nie zrozumiałem. Mam własną firmę, więc chyba jestem adresatem tego komunikatu. A mam problem z drukarką (zawiesza się) - czy masz dla mnie jakąś ofertę?

3. Z listy "podnoszaczy" kompetencji nic nie zostaje w pamięci, bo to wszystko jest ogólne bla-bla-bla. Równie dobrze możesz sobie tę część darować. Ale może masz jakiś certyfikat? Jeśli tak, napisz - "Wieloletni wysiłek i ponadstandardowy poziom usług sprawiły, że renomowana [nazwa organizacji] przyznała nam certyfikat Zabójca Grzyba 2011r. Nasi klienci mogą być pewni, że dba o nich firma o najwyższych kompetencjach."

4. Hasła.
Zaufanie - poprzyj np. certyfikatem. W końcu ktoś Wam go przyznał, więc chyba warto Wam ufać.
Odwaga - trochę zabawne. Raczej "pomysłowość" albo "zaangażowanie" - może jakaś historyjka pana Romana z Pcimia Dolnego, któremu garaż zalało?
Uczciwość - fajnie, ale z tego naprawdę nic nie wynika. To, że jesteś uczciwy, nie znaczy, że czegoś nie spieprzysz (pardon my French). I co mi wtedy po Twojej uczciwości? Chyba że oddajesz kasę... Jeśli tak, napisz to wprost.
Szacunek - też fajnie, ale mi tak naprawdę chodzi o usunięcie grzyba z piwnicy. Nie musisz mnie szanować, po prostu usuń to paskudztwo. "Szacunek" do wywalenia.
Innowacyjność - przykład/dowód! I najlepiej zrozumiałym językiem, np. używamy"Używamy unikalnej na skalę światową autorskiej metody "Grzyb Dead Forever". Zmodyfikowaliśmy powszechnie stosowane narzędzia i obecnie możemy dać gwarancję na 25 lat! Nikt nie ma takich wyników!"

5. Kalendarium - coś konkretnego ma wynikać z tych zdarzeń?

UWAGA - tak jak pisałem, jestem amatorem, więc potraktuj to jako głos człowieka z ulicy, a do zmian tekstów na stronie poszukaj dobrego copywritera.


Dziękuję za wartościową wypowiedź.

Pozdrawiam

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

Proponuje zacząć od zera, wyjdzie to tylko na dobre stronie i firmie ;)

konto usunięte

Temat: Copywriter - ten odpowiedni ?.

A może pytanie powinno być: "Gdzie znaleźć dobrego copywritera z dziedziny mody?" Ostatnio dostaję ciekawe oferty, ale proponowane formy zapłaty świadczą ewidentnie o wyłudzeniu...

Ania
http://753.pl

Następna dyskusja:

COPYWRITER....




Wyślij zaproszenie do