Anna Michalska

Anna Michalska Key Account Manager

konto usunięte

Temat: Consequences

Jakoś tak bez szału, mam wrażenie, że reklamy, które mają szokować już się przejadły.

konto usunięte

Temat: Consequences

Zbyt długi czas od pokazania hamburgera do "finału", chociaż tak jak p. Magdalena napisała "szału nie ma" :D
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Consequences

I to ma być szokujące? Przytulny szpitalik, współczujący pan doktor, małżonka za mało rozpaczająca, widac nie kochała mężą. A może sama mu podawała jedzonko z McDo?
Zimna ciemna kostnica z przymglonym światłem, ciało wysuwane z szuflady w ścianie, dźwięki charakterystyczne dla kostnicy, przerażenie na twarzy, a tymczasem dostajemy ciepłe kluchy. Zbyt słabe

konto usunięte

Temat: Consequences

Poza tym, że aktorka kiepska, uważam reklamę za dobrą.
Moim zdaniem nie chodzi tutaj (i nie musi chodzić) o zaszokowanie, bo hamburger pokazany jest wcześnie.

Reklamę oceniam 4/6.

jz

konto usunięte

Temat: Consequences

naciągane

Temat: Consequences

Nie działa - jadę na wieśmaca i duże frytki
Przemysław Schmelter

Przemysław Schmelter STUDIO-PRZEM /
Schmelter Fitness
Club

Temat: Consequences

a ja na Kurczakburgera
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Consequences

Co jak co, ale ta nawet całkiem niezła reklama, nigdy nie przekona mnie to powrócenia na łono wegetarianizmu. Raczej żadna mnie nie przekona :-)

Poza tym nieco za duży rozziew na końcu - "nie jedz z McD tylko zostań wege"? To nigdy nikogo nie przekona do wege, a co najwyżej do nie jedzenia w McD oraz innych fast foodach.Łukasz Kąkolecki edytował(a) ten post dnia 16.09.10 o godzinie 09:48
L K.

L K. reżyseria, montaż

Temat: Consequences

O rany, ale to było liche. I jeszcze ta zachęta do zostania oszołomem na końcu.
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska
http://achmielewska.
com

Temat: Consequences

sztuczne jakieś takie, i ta muzyka... nie podoba mi się
Dorota G.

Dorota G. e-marketing

Temat: Consequences

po Lady Gadze mało co jest w stanie szokować:),

reklama jak dla mnie jest dość kiepska....zbyt długa i monotonna
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Consequences

Kreacja nawet, nawet, ale jakieś problemy z komunikacją u twórców.

Po pierwsze - dobra, chcieli powiedzieć, że fast food zabija. Ale od fast foodu do wegetarianizmu jest bardzo daleka droga! Jak bohater by jadł chuda pierś z kurczaka, to przeciez wegetarianinem dalej by nie był...

To raczej wyglada jak atak na Mcdonalda, a nie promocja wegetarianizmu. Tym bardziej, że dobrze skomponować zdrowa diete mięsną jest dużo łatwiej, niż zdrową dietę wegetariańską.
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Consequences

Zgadzam się co do ataku na MacDo, ale mam wrażenie że bardzo nieudolnie przeprowadzonego. Nawet mnie (a jestem programową i zadeklarowaną przeciwniczką wszystkiego co jest fast foodem) nie przekonuje. A co dopiero userów MacDo i innych podobnych. Wydaje mi się (choc moge się mylić), ze potraktują to obojetnie.
Swoją drogą BOŚ rozpoczął kampanię przeciwko żywieniu dzieci fast foodem. Moim skromnym zdaniem - słuszna akcja

Następna dyskusja:

The Consequences of Vietnam




Wyślij zaproszenie do