Stanisław Pamuła

Stanisław Pamuła grafika komputerowa,
montaż video, strony
internetowe, pr...

Temat: CO Z TĄ REKLAMĄ

Czy nie odnosicie wrażenia, że spoty reklamowe w TV-reklama ogólnie, mają mało wspólnego z mentalnością ludzi tej części Europy.
To co oglądamy, z tandetnym dabingiem w wielu wypadkach ubliża konsumentowi. Takie traktowanie mnie jako odbiorcy reklamy budzi moje subiektywne najgorsze inkstynkty.
Nie jestem związany umowami o pracę, ze zleceniodawcami realizuję każdą głupotę. Ale patrząc na krótkomordyzm decyzyjny dziwię się jak ludzie ze świata reklamy wymyślajątakie debline zdarzenia mentalne.
Prezentowany tu pogląd nie jest poglądem odosobnionym, moi przyjaciele w agencjach sieciowych, mają ten sam problem, narzucanie przez korporacje ram kreacji, robi z nich marionetki.
Strach przed utratą stanowiska pracy w agencji z powodu własnego poglądu zabija.
MAM PROPOZYCJE!
STWÓRZMY INSTYTUT PRZYJAZNEJ REKLAMY. TAKI TWÓR BĘDZIE w MEDIUM PUBLICZNIE OCENIAŁ MARKĘ ZA CAŁOŚĆ. TAKI CERTYFIKAT MARKI wg ODBIORU SPOŁECZNEGO. wskażnik debilności,wskaźnik inteligencji,wskaźnik ciepla spolecznego,współczynnik agresji.Lub inne kryteria.
Jeśli się ze mną zgadzcie, wyznaczmy kryteria a gazeta czy portal lub tv się znajdzie do publikacji wyników.