Temat: Co można zrobić z 2 milionami odsłon miesięcznie?

Witam,

Od 2002 roku prowadzę serwis tematyczny CM Revolution - http://cmrev.com. Dorobiliśmy się renomy i marki na całym świecie jeśli chodzi o naszą tematykę - gra Football Manager - nieskromnie mówiąc, jesteśmy numerem jeden. Współpracujemy z dystrybutorem w Polsce (status strony oficjalnej), z producentami samej gry.

Serwis posiada bazę danych 26 tysięcy zarejestrowanych użytkownikow (oczywiście zgłoszona do GIODO), posiada dużo funkcji społecznościowych + w dodatku dysponujemy ogromnym zasobem informacji najwyższej jakości. Redakcja tworzy wysokiej jakości treści i materiały, jest tego kilkaset MB tekstu i kilkanaście GB downloadu.

Pozycja w Google na wszystkie kluczowa słowa ważne dla nas - jesteśmy pierwsi bądź w ścisłej czołowce. PR4, 42,5k zindeksowanych stron.

Od kilku miesięcy działa również pełna wersja angielska - http://football-manager.info, która zyskuje coraz większe grono zwolenników.

Rozwijamy projekt pod kątem innych gier o podobnej tematyce - powstał portal CyberBall.pl w skład którego
wchodzi wspomniane cmrev.com oraz bliźniacze fifarev.com i pes-rev.com, traktujące o serii gier FIFA i Pro Evolution Soccer.
Chcemy skupić całą społeczność gier piłkarskich, a jako ciekawostkę wspomnę, że wystarczy konto w jednym z serwisów by móc logować się do pozostałych.

W skrócie: kawał historii, potężna baza danych, nowoczesny design, zaawansowane oprogramowanie, wspólna pasja - to my.

I teraz dochodzimy do senda, mianowicie proste pytanie:
- co zrobić z blisko 2 mln odsłon/ 90 tys. UU miesięcznie?

Od kilku miesięcy współpracujemy z ad.netem, jednak to co ostatnio dzieje się w tym temacie jest poniżej krytyki i wypowiedzenie umowy jest już w drodze. Zastanawiam się nad innymi sieciami reklamowymi bądź sprzedażą bezpośrednią - jak sądzicie, na co mogę liczyć, i po prostu: czy uda się?Adam Włodarczak edytował(a) ten post dnia 07.05.09 o godzinie 21:46
Łukasz Rutkowski

Łukasz Rutkowski Konsultant IT/IS,
ISCG

Temat: Co można zrobić z 2 milionami odsłon miesięcznie?

Witam Cię Adamie.

Myślę, że warto zrobić własny system rotacji materiałów reklamowych - po pierwsze obniży to koszty obsługi, a po drugie - będzie wszystko w swoim zespole. Nawet jak coś przestanie działać, będzie można załatwić to szybciej aniżeli poprzez inną korporację. Na początek polecam obniżyć lekko koszty reklamy, aby stać się bardziej konkurencyjnym na rynku oraz wysłać propozycje reklamowe do wielu portali o tematyce dla Państwa grupy docelowej. Potem to już będzie kręcić się samo.

Pozdrawiam,
Łukasz Rutkowski
REM-IT



Wyślij zaproszenie do