Adam W. Md
Temat: Co można zrobić z 2 milionami odsłon miesięcznie?
Witam,Od 2002 roku prowadzę serwis tematyczny CM Revolution - http://cmrev.com. Dorobiliśmy się renomy i marki na całym świecie jeśli chodzi o naszą tematykę - gra Football Manager - nieskromnie mówiąc, jesteśmy numerem jeden. Współpracujemy z dystrybutorem w Polsce (status strony oficjalnej), z producentami samej gry.
Serwis posiada bazę danych 26 tysięcy zarejestrowanych użytkownikow (oczywiście zgłoszona do GIODO), posiada dużo funkcji społecznościowych + w dodatku dysponujemy ogromnym zasobem informacji najwyższej jakości. Redakcja tworzy wysokiej jakości treści i materiały, jest tego kilkaset MB tekstu i kilkanaście GB downloadu.
Pozycja w Google na wszystkie kluczowa słowa ważne dla nas - jesteśmy pierwsi bądź w ścisłej czołowce. PR4, 42,5k zindeksowanych stron.
Od kilku miesięcy działa również pełna wersja angielska - http://football-manager.info, która zyskuje coraz większe grono zwolenników.
Rozwijamy projekt pod kątem innych gier o podobnej tematyce - powstał portal CyberBall.pl w skład którego
wchodzi wspomniane cmrev.com oraz bliźniacze fifarev.com i pes-rev.com, traktujące o serii gier FIFA i Pro Evolution Soccer.
Chcemy skupić całą społeczność gier piłkarskich, a jako ciekawostkę wspomnę, że wystarczy konto w jednym z serwisów by móc logować się do pozostałych.
W skrócie: kawał historii, potężna baza danych, nowoczesny design, zaawansowane oprogramowanie, wspólna pasja - to my.
I teraz dochodzimy do senda, mianowicie proste pytanie:
- co zrobić z blisko 2 mln odsłon/ 90 tys. UU miesięcznie?
Od kilku miesięcy współpracujemy z ad.netem, jednak to co ostatnio dzieje się w tym temacie jest poniżej krytyki i wypowiedzenie umowy jest już w drodze. Zastanawiam się nad innymi sieciami reklamowymi bądź sprzedażą bezpośrednią - jak sądzicie, na co mogę liczyć, i po prostu: czy uda się?Adam Włodarczak edytował(a) ten post dnia 07.05.09 o godzinie 21:46