Piotr L. • Weź Mnie •
Temat: Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę
1) samsunghttp://youtu.be/AFJlIVSARsE
2) KIA
http://youtu.be/XxxAO9RcLtE
Bardzo miłe zaskoczenie + idealnie wykorzystany momenent szału związanego z wejściem dubstepu do masowych mediów. Samsung ostro zawojował tym spotem YouTube, KIA zaprasza do zabawy - najlepsi i tak potraktują to jako wyzwanie i będą mieli w nosie nagrodę :P
Kojarzycie może inne reklamy wykorzystujące chwilę sławy muzyki/mody/czegokolwiek, takiej jak ma to miejsce w przypadku dubstepu?
Rok 2008 był pierwszym wielkim boom na Dubstep – głównie dzięki promocji tej muzyki przez DJ Mary Anne Hobbs z BBC Radio 1, dzięki której wydano album zawierający największe hity tego gatunku. Od tego czasu nocne kluby zapełniły się fanami tego jakże świeżego brzmienia. Przez 3lata, do końcówki roku 2011 gatunek ten po szybkim rozroście – stabilizował się, a na koniec roku aż zawrzał z ilości fanów, gdyż wszystkie gwiazdy prawie każdej sceny muzycznej – zaczęły nagrywać lub maja w planach nagrać utwory brzmiące niczym Dubstep. Spowodowało to, że wiele osób dopiero dowiedziało się o takowym gatunku, a to już nie przez Skream’a, Benga’e, Digital Mystikz i innych, a głównie dzięki takim wykonawcom jak Skrillex (współpraca z gwiazdą muzyki nu metalowej – Korn‘em) czy Britney Spears, która użyła dźwięków muzyki Dubstep, za co mocno została skrytykowana przez odbiorców.
http://dubstep24.com/artykuly-dubstep/co-to-jest-dubstep/