Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę

1) samsung
http://youtu.be/AFJlIVSARsE

2) KIA
http://youtu.be/XxxAO9RcLtE

Bardzo miłe zaskoczenie + idealnie wykorzystany momenent szału związanego z wejściem dubstepu do masowych mediów. Samsung ostro zawojował tym spotem YouTube, KIA zaprasza do zabawy - najlepsi i tak potraktują to jako wyzwanie i będą mieli w nosie nagrodę :P

Kojarzycie może inne reklamy wykorzystujące chwilę sławy muzyki/mody/czegokolwiek, takiej jak ma to miejsce w przypadku dubstepu?


Rok 2008 był pierwszym wielkim boom na Dubstep – głównie dzięki promocji tej muzyki przez DJ Mary Anne Hobbs z BBC Radio 1, dzięki której wydano album zawierający największe hity tego gatunku. Od tego czasu nocne kluby zapełniły się fanami tego jakże świeżego brzmienia. Przez 3lata, do końcówki roku 2011 gatunek ten po szybkim rozroście – stabilizował się, a na koniec roku aż zawrzał z ilości fanów, gdyż wszystkie gwiazdy prawie każdej sceny muzycznej – zaczęły nagrywać lub maja w planach nagrać utwory brzmiące niczym Dubstep. Spowodowało to, że wiele osób dopiero dowiedziało się o takowym gatunku, a to już nie przez Skream’a, Benga’e, Digital Mystikz i innych, a głównie dzięki takim wykonawcom jak Skrillex (współpraca z gwiazdą muzyki nu metalowej – Korn‘em) czy Britney Spears, która użyła dźwięków muzyki Dubstep, za co mocno została skrytykowana przez odbiorców.

http://dubstep24.com/artykuly-dubstep/co-to-jest-dubstep/

konto usunięte

Temat: Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę

No tak, tylko że dubstep był modny 12-5 lat temu, a to jest już efekt tzw. późnej większości.
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę

Czyli wg tej definicji najmodniejsze jest coś, o czym wie tylkomgarstka ludzi?
Ciekawa definicja mody.

A wiecie co to jest kryploch? To nowa moda. Na razie tylko,ja o niej wiem, wiec to wyznacza szczyt tej mody. Jak tylko Wam opowiem co to jest - kryploch automatycznie będziemw fazie "early majority" czyli obciachowej, a następnie "late majority" czyli "jest jużmwmreklamie biedronki".

A tak serio. Czym innym jest moda jeśli nie czymś compodłapujemwiększa grupa ludzi?
Nie kupuję argumentu że moda na dubstep (nadal średnio kumam co to) była kiedy nikt omnim nie wiedział.
Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę

Teraźniejszy dubstep to takie "wub-wub" - tweekowanie i squelchowanie lini basowej ile tylko wlezie...dla mnie to jest nudne jak flaki z olejem. Za parę miesięcy nikt nie będzie tego słuchał albo pozostanie przy tym garstka maniaków - to samo stało się w połowie lat '90 z happy hardcorem i techno-ravem z krajów Beneluksu. Jeśli gatunek muzyczny nie przeskoczy poza własne ramy, zaczyna w pewnym momencie zjadać własny ogon, po czym umiera śmiercią naturalną. Dla mnie dubstep kończy się i zaczyna na "Untrue" Buriala. Tyle Offtopu.

Kiedy zjawisko clubbingu trafiło pod strzechy na przełomie wieków, w każdym bloku reklamowym pojawiały się dwa-trzy spoty z obecnością dj-a, który obowiązkowo skreczował. A pamiętacie w ilu reklamówkach wykorzystano utwory Moby'ego i Fatboy Slima jakieś 5-7 lat temu? I pytanie retoryczne - czy miało to związek z tym, że ich muzyka była przełomowa czy też dlatego, że święciła tryumfy, sprzedając się w iluś-tam bańkach singli i albumów na całym świecie?

Wesoły Świat Reklamy zawsze będzie wykorzystywał to co jest na czasie i co cieszy się największa popularnością, bo tak w prosty sposób można spozycjonować markę/produkt jako nowoczesny i adresowany do względnie młodej TG. Czy to przypadek, że coca-colowy Burn wszedł we współpracę z Davidem Guettą? Albo, że w nowej kampanii ATLowej Lecha jako tło można usłyszeć M83? Nie, tu nic nie dzieje się przypadkiem. Z tego samego powodu Samsung i KIA podpierają się dubstepem.

A swoją drogą to nikt nie będzie gibał się lepiej do dubstepu niż Jean Claude Van-Damme:

http://www.youtube.com/watch?v=gUYhWnTv2CU
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę

Stanisław Grabowski:
Czyli wg tej definicji najmodniejsze jest coś, o czym wie tylkomgarstka ludzi?
Ciekawa definicja mody.

Spacja Ci się zepsuła, bo "m" wciskasz zamiast niej:)

I tu się mylisz. Wcale nie taka garstka. Popularność tego całego dub stepu obija się szerokim echem po sieci. Jednym się podoba ten gatunek innym nie, ale nie zmienia to faktu że mocno się go komentuje. Powstało od cholery filmików o dub stepie (chocby ten z van damme od Marcelego - rewelacja notabene :) Są dubstepujące indyki, babcia, goła laska, setki filmów o tancerzach. Uwierz mi, że jest tego w cholerę.
A to, że Ty nie wiesz co to jest, nie oznacza wcale że taki Samsung ma nie reagować na to co się dzieje na rynku:) Tym bardziej, że targetem S II są w dużej mierze młodzi ludzie, interesujący się muzyką :) Więc jest to jak najbardziej ok wg mnie.

Kia słabo się w to wpisuje.
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę

@ wszyscy: wybaczcie "m". Wirtualna klawiatura ssie.

@ Mariuszu: chyba mnie nie zrozumiałeś :) ale to może być wina "m"... ;)



Wyślij zaproszenie do