Kamil Obrok Event n Marketing
Temat: Celebrity placement w reklamach
W moim przekonaniu wybór celebryta jest dopasowany do produktu jaki staramy sie sprzedać - a tym samym do grupy docelowej.Jeśli promujemy Bank (nie wbk's ;) ) to wybieramy Marka Konrada osobę bardzo wiarygodną i szanowaną w swoim środowisku i cieszącym sie uznaniem szerokiej grupy odbiorców. A kosumentemm Banku Ing są w pierwszej kolejności osoby z bardziej zasobnym portfelem i hm z bogatsza percepcją życia.
Jeśli ubrania młodzieżowe to Doda najbardziej rozpoznawalna osoba w kraju - z którą de facto chce sie utożsmiać niemalże każda młodzieżowa firma.
A czy ona je nosi ? w czujcie sie w schemat myślenia przebojowej 14 latki - która póki nie założy konta na goldenline będzie mysleć że je nosi
Każdy marka/ produkt jest przecież promowonay pod kontem szerokiego wachlarza zachowani socjologicznych danej grupy a tym samym ich "bohaterów"
Nasz ubogi kraj niejako jest na początku celebrity marketingu na zachodzie ten schemat działa bardziej dynamicznie.
każda większa firma posiada swojego amabasadora
Monika Toporowska:
Warto też zwrócić uwagę na to, że gwiazdy wiele ryzykują występując w reklamie: często po takiej "roli" widzowie skreślają idola, bo się splamił komercją (notowania Marka Kondrata spadły po tym jak aktor zgodził się wystąpić w reklamach banku).
hm o ile sie nie myle Marek konrad zaczął grac w reklamie po tym jak zrezygnował z aktorstwa a to jest istotna kwestia - i miedzy innymi za to jest bardzo szanowany od czasu
bez celebryta nie ma marki :)