Aleksander
Bąk
aleksanderbak.pl —
projektuję, bo
lubię.
Temat: Burza w tubce z kremem?
Wizerunkiem marki Dove „wstrzasnęły” rewelacje The NewYorker, ogłaszającego wszem i wobec, że kampania Prawdziwe Piękno nie była wcale taka prawdziwa.— Czy wiesz, ile w tym retuszu? — miały brzmieć słowa mistrza obróbki cyfrowej Pascala Dangina.
Stąd już prosta droga do postawienia zarzutu o hipokryzję, w kontekście prowadzonej wcześniej przez Dove kampanii „Evolution”, mającej na celu ujawnienie całej prawdy o pięknie w reklamie kosmetyków.
Dangin odcina się jednak od sugestii artykułu, wyjaśniając, że obróbka dotyczyła oczyszczania samego materiału fotograficznego i jego retuszu w warstwie kolorystycznej, a nie ingerencji w rzeczywisty wygląd modelek.
Czy rzeczywiście kobiety z kampanii Prawdziwe Piękno wyglądają na wyretuszowane i utraciły coś z naturalnego piękna?
:)
A~
--
PS Beauty is in the eye of the beholderAleksander Bąk edytował(a) ten post dnia 10.05.08 o godzinie 13:51