konto usunięte

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

"Unikalność" nie jest tożsama z luksusem.

Za "unikalną" jest wszak np. wysadzana diamentami MACH3 Gilette za 120 tys $, sprezentowana "twarzy kampanii" Gilette Beckhamowi ale tak samo "unikalną" jest kreacja kupiona za 3$ przez moją żonę, przeszyta przez krawca i teraz skutecznie powalająca na kolana swoją wyjątkowością.

Zarówno kiecka z lumpeksu jak i Mach3 nie jest dobrem luksusowym. Ja za "luksusowy" rozumieć mógłbym produkty, marki, z którymi CHCIAŁBYM sie identyfikować. Kwestia dostępności, ceny jest tu drugorzędna. Choćby z takiego względu, że wraz ze zmianą statusu na lepszy- zmieniać sie będzie zarazem poczucie "luksusu". Nie wartościowałbym zatem ani ceną, ani "unikalnością" a raczej ładunkiem emocji, wrażeń kojarzonych z marką/produktem.

konto usunięte

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

Miałem na myśli jedynie to, że bez unikalności i indywidualizmu marka nie będzie luksusowa. To podstawowe cechy immanentnie związane z luksusem, co (podkreślam to raz jeszcze) nie oznacza, że produkt posiadający te cechy automatycznie staje się luksusowym. To one jednak definiują coś, co określę mianem filozofii marki.

Jeśli zaś chodzi o identyfikowanie się z marką, to jest to mechanizm zdecydowanie bardziej generalny. Odnosi się ogólnie do konsumpcji marek, a nie jedynie do marek luksusowych. Ten sam mechanizm identyfikacji (choć oparty na innych wartościach) decyduje o zakupie tak skrajnie różnych marek, jak np. H&M i Prada. Akceptacja wizerunku marki, czyli innymi słowy jego kompatybilność z naszym systemem wartości, decyduje o tym czy będziemy tą marką zainteresowani, czy też nie, ale nie determinuje jej luksusowego bądź masowego charakteru.

Pan Tomasz słusznie zauważył, że generalnie wizerunek marki zawiera tym większy ładunek emocji, im wyższe jest jej pozycjonowanie. Trzeba jednak zadać sobie pytanie o to co jest tu przyczyną, a co efektem. Moim zdaniem emocje wynikają z charakteru, a nie charakter z emocji.
Marek Waszczuk

Marek Waszczuk Sztorm Grupa -
Właściciel

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

Jak już uzgodniliśmy, Mercedes klasy S dobrem luksusowym nie jest, niemniej jednak jest to klasa, która w naszej poslkiej rzeczywistości splendoru dodaje. I nie tylko w naszej. Ciekawe jest, że ilekroć w amerykańskim filmie autorzy chcą podkreślić status danego bohatera, wsadzają go do niemieckiego samochodu. I tak np. Nicolas Cage w Leaving Las Vegas, Russell Crowe w Informatorze, Michael Douglas w Grze czy Jack Nicholson w Lepiej późno niź później.
Przy okazji tej dyskusji przypomniała mi się walka Mercedesa z Lexusem, który wchodząc mocno na amerykański rynek, zagroził pozycji Mercedesa. Lexus był samochodem zrobionym z podobnym rozmachem, wyposażonym często nawet lepiej od Mercedesa, a kosztował połowę. Niemiecki producent musiał podjąć decyzję - co robić, czy obniżyć cenę czy nie obniżać i pozwolić sobie odbierać udział w rynku. A Mercedes podniósł cenę o połowę do góry i dołożył hasło: Teraz Mercedes tylko dla naprawdę bogatych. Tak więc postawili na snobizm...
Jednak Lexus dał sobie chyba radę z tym i skutecznie wypiera Mercedesa ze Stanów.

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

Czy waszym zdaniem etykiety/ samoprzylepne są znaczącym narzędziem w budowaniu marki.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.03.17 o godzinie 12:19

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

Z nimi kompleksowo zadbasz o wizerunek swojej firmy i pozyskasz nowych klientów http://canteen.pl/

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

Jeżeli chodzi o wizerunek marki to najlepiej jest skorzystać z dobrej jakościowo firmy która zajmie się reklamą naszej firmy. Z własnego doświadczenia polecam https://44branddesign.com/agencja/ agencja specjalizująca się w tworzeniu wizerunku marki, posiadają spore doświadczenie polecam.

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

Faktycznie jest w tym sporo racji. Niemniej jednak jeżeli chcemy podnieść bezpieczeństwo wszelkich elementów związanych z naszą marką, należy podjąć takie kroki jak chociażby zarejestrowanie znaku towarowego. Wiele cennych informacji w zakresie tego, co może stać się jeżeli zaniechamy takich działań znajdziemy na blogu Kancelarii RPMS https://rpms.pl/ i moim zdaniem zdecydowanie warto zapoznać się z dostępnymi tam tam poradami i wskazówkami.

Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej

Wykonaliśmy bardzo dobry ruch https://plejaj.pl/pozytywny-wizerunek-firmy/ jesteśmy zadowoleni ze współpracy.



Wyślij zaproszenie do