konto usunięte
Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej
"Unikalność" nie jest tożsama z luksusem.Za "unikalną" jest wszak np. wysadzana diamentami MACH3 Gilette za 120 tys $, sprezentowana "twarzy kampanii" Gilette Beckhamowi ale tak samo "unikalną" jest kreacja kupiona za 3$ przez moją żonę, przeszyta przez krawca i teraz skutecznie powalająca na kolana swoją wyjątkowością.
Zarówno kiecka z lumpeksu jak i Mach3 nie jest dobrem luksusowym. Ja za "luksusowy" rozumieć mógłbym produkty, marki, z którymi CHCIAŁBYM sie identyfikować. Kwestia dostępności, ceny jest tu drugorzędna. Choćby z takiego względu, że wraz ze zmianą statusu na lepszy- zmieniać sie będzie zarazem poczucie "luksusu". Nie wartościowałbym zatem ani ceną, ani "unikalnością" a raczej ładunkiem emocji, wrażeń kojarzonych z marką/produktem.