Temat: budowanie wizerunku marki luksusowej
Piotrze, wydaje mi się, że błędnie zakładasz, że produkt luksusowy mają mieć wszyscy. Nie mają. Mają natomiast mieć mozliwość jego podziwiania. I pozwolę sobie, co moim zdaniem istotne, oddzielić podziwianie reklamy z produktem od podziwiania produktu "w akcji".
Jak wystartować z produktem? Wykonujesz jeden egzemplarz i sam używasz. Później kolejny i przekazujesz komuś z kręgu znajomych. Potem kolejny, ale już za odpłatnością, potem kolejny i następny, etc. Oczywiście cały czas mając na uwadze trudną dostepność, wysoką jakość i adekwatną do jakości cenę.
Zauważyłem też pewną prawidłowość. Ludzie posiadający dobra naprawdę luksusowe, nie polecają ich. Dlaczego tak się dzieje? Otóż dobra luksusowe poprzez swoje cechy (nie chcę ich powtarzać w nieskończoność, ale chodzi o jakość +niedostepność),
sprawiają że ludzie je posiadający czują się wyjątkowo. Chwaląc takowy produkt, ergo namawiając przez to do jego zakupu, stają się mniej wyjątkowi, a produkt, jak np. wspomniana w dyskusji marka Chanel, tracą status luksusowych, a stają się masowe.