Grzegorz
S.
redaktor naczelny,
wortal relacji
inwestorskich
Temat: Budowanie marki wortalu internetowego
Witam wszystkich.W marcu br. uruchomiliśmy branżowy wortal, przeznaczony dla praktyków relacji inwestorskich (investor relations - IR). To branżowa platformowa internetowa dla osób zajmujących się relacjami inwestorskimi (praktyków i teoretyków), spółek giełdowych oraz wszystkich zainteresowanych polskim rynkiem kapitałowym, rozwojem i perspektywami IR-u
Z uwagi na ograniczoną dostępność środków finansowych, nasze kanały reklamowe ograniczone są aktualnie do mailingu, promocji poprzez social media (fan - page na FB,Twitter) oraz marketing szeptany. Zależy nam na zbudowaniu silnej i rozpoznawalnej marki naszego projektu. Może nasuwają się Wam jakieś dodatkowe pomysły :)? Chętnie podyskutuję na ten temat,
pozdrawiam serdecznie
link do wortalu:
http://relacjeinwestorskie.org.pl