Marta
Dec
fanatyczka CSR i
entuzjastka PR
Temat: budowanie marki w internecie
Zastanawia mnie jak według Was wygląda budowanie marki lub jej odświeżanie w Internecie...Co jest podstawą i na czym bazować?Według mnie każda firma w dzisiejszych (chociaż i wcześniejszych) czasach marzy by jej brand był widoczny i znany dla jak najszerszego grona odbiorców. Ale jak to zrobić? To kluczowe pytanie, na które można by pisać poematy i zapewne nikt by nie doszedł do satysfakcjonującej odpowiedzi, ale to nie o to chodzi. Bo nie ma jednej drugi, którą należy podążać… trzeba być w swoich działaniach kreatywnym. Ale może warto zacząć właśnie od stworzenia społeczności, która byłaby ich podwaliną?
Co wy na to? Czy pierwszym krokiem do budowania marki jest właśnie społeczność, czyli dobrze stargetowana grupa docelowa? Czy dzisiejszy trend jakim są portale społecznościowe, gdzie można zakładać własne konta firmowe (jak na GoldenLinie) czy jak od niedawna tworzyć Klany Produktowe na Fotce.pl i wypowiadać się na nich, zapraszać potencjalnych klientów (internetowych znajomych) do siebie, to najlepszy sposób, aby stworzyć lojalną społeczność marki? Lub, jakie też widzicie inne rozwiązania i propozycje? Czekam na konkrety…Marta Dec edytował(a) ten post dnia 29.10.09 o godzinie 13:02