Andrzej
Banachowicz
Earth without art is
just Eh
Temat: budowa wizerunku marki w 120tysięcznym mieście
WitamDostałem ciekawą propozycję współpracy od 1 firmy i mam w związku z tym dylemat.
Jednym z zadań byłoby wprowadzenie tej firmy na rynek mojego miasta. Włocławek jest miastem dość specyficznym - ludzie generalnie cisi, zamknięci w sobie, "wszechwiedzący" itp. Czasami mam wrażenie, że to jest wieśsławek...
Nie mam dostępu do badań, jakie formy reklamy i budowania wizerunku nowej marki w takich miastach skutkują najlepiej.
Media włocławskie to TV Kujawy, 2 gazety płatne, 1 czy 2 gazety darmowe, 2 stacje radiowe, z 2 serwisy internetowe.
Myślałem nad jakimś wywiadem sponsorowanym w gazecie bądź radiu oraz w popularniejszym serwisie internetowym, do tego boxy reklamowe w gazecie oraz akcja ulotkowa i może w późniejszym czasie baner reklamowy na necie. TV póki co się nie chcę tykać z uwagi na koszty.
Czy taki plan działań ma szansę powodzenia? Ew. co powinienem zmienić dla polepszenia efektu?
Firma, którą mam wprowadzić na rynek włocławski to jedna z firm ubezpieczeniowych, charakteryzująca się dobrymi cenami ubezpieczeń majątkowych - myślę, że oferta cenowa przyjmie się w mieście, gdyż włocławek nie należy do najbogatszych miast. Ale właśnie jak dotrzeć do ludzi w wieku 35-60 lat.
Czy ma szansę wypalić to o czym myślę?
Pozdrawiam