konto usunięte

Temat: branża przemysłowa-sposoby wykreowania wizeunku

bardzo proszę o pomoc i ukierunkowanie na wybór odpowiednich czasopism i portali dla klienta według poniższych danych:

Klient to firma, która zajmuje się produkcją półsurowców dla branży budowlanej, motoryzacyjnej, AGD, RTV. Ich wyroby są używane tez do produkcji opakowań i materiałów akustycznych.

Celem ich jest uzyskanie Statusu najbardziej znanego i cenionego dostawcy B2B w branży i pozycji nowoczesnego partnera w biznesie, a także poziomu 70% wdrożeń spośród wszystkich zapytań ofertowych składanych przez klientów; przy zachowaniu marży pow. średniej rynkowej.

Klient zajmuje się produkcją róznego rodzaju taśm stosowanych w przemyśle, profili, klinów, pianek do wygłuszeń, uszczelnień.

Aby wypromować klienta w tak specyficznej branży w kontaktach B2B, chcemy umieścić ich raklamę na portalach i w czasopismach branżowych z ww. branż ich odbiorców (budowlanej, motoryzacyjnej, AGD, RTV, produkcja opakowań i materiałów akustycznych).

Może macie propozycje takich czasopism i portali? Ewentualne propozycje innych kanałów promocji?Gabriela Woronko edytował(a) ten post dnia 14.12.07 o godzinie 10:51
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: branża przemysłowa-sposoby wykreowania wizeunku

Nie stawiałbym raczej na promocję w czasopismach ani w portalach, przynajmniej na początku. Jeżeli celem jest, jak piszesz, "uzyskanie Statusu najbardziej znanego i cenionego dostawcy B2B w branży i pozycji..." to strategia powinna być chyba trochę głębsza.

Pytanie, które się nasuwa to jaką pozycję ta firma ma teraz? Jeżeli wyniki lokują ją w czołówce, to mogłaby to być strategia komunikowania swojej wiodącej pozycji, zajęcie pozycji specjalisty w swojej dziedzinie. Do tego celu wybrałbym raczej działania takie jak np. organizowanie konferencji branżowych lub konkursu sponsorowanego przez firmę. Dobrą strategią byłoby też przedstawiania się jako "głos branży", działania bardziej PR-owe.

Z pewnością warto też zebrać opinie klientów o produktach, zakładam, że firma ma już jakieś portfolio i jest kogo pytać. Przy okazji uzyskasz wiedzę czym, w oczach klientów, ta firma różni się od konkurencji. A to już ułatwi dalsze działania i taktykę.
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: branża przemysłowa-sposoby wykreowania wizeunku

Witam Panią, jesli sprawa jest aktualna to szybko i w atrakcyjnej cenie opracowuje takie analizy i strategie.

Robiłam juz kilka rzeczy dla podobnych działalności.
Moge przesłać podobne analizy, wspolpracuje tez z serwisami i mam odpowiednie bazy, wiec łatwo bedzie mi stworzyc taką strategie dla Pani firmy.

W razie pytan prosze o kontakt na PW lub najlepiej na maila pozdrawiam, EWA

meya79(at)wp.pl
787 887 867
http://copywriting.pl.tl
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: branża przemysłowa-sposoby wykreowania wizeunku

Gabrielo a czemuz to zakladasz dwa identyczne tematy? Troche to nieeleganckie...



Wyślij zaproszenie do