Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Brandjacking na świecie i... w Polsce :)

Brandjacking to termin, który określa „przejmowanie komunikacji marki” przez bardziej zaangażowanych konsumentów. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, zrobiłem małe opracowanie (z obrazkami!) ;-))
http://tnij.org/brandjack
Krystian L.

Krystian L. www.lekomaniak.pl

Temat: Brandjacking na świecie i... w Polsce :)

Ciekawe,
A jeżeli kogoś temat zainteresował bardziej to ja ze swojej strony polecę książkę Alexa Wipperfurta "Brand Hijack czyli marketing bez marketingu".
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Brandjacking na świecie i... w Polsce :)

Krystian L.:
Ciekawe,
A jeżeli kogoś temat zainteresował bardziej to ja ze swojej strony polecę książkę Alexa Wipperfurta "Brand Hijack czyli marketing bez marketingu".

Dzięki za rekomendcje :) Stoi na półce w kolejce do przeczytania...
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Brandjacking na świecie i... w Polsce :)

"shiti bank"... :D

konto usunięte

Temat: Brandjacking na świecie i... w Polsce :)

Dominik Szewior:
"shiti bank"... :D
Najsilniejsze marki wzbudzają takież emocje...
Jest taka grupa Ad Busters która "popełnia" parodie reklam zawodowo...

Obrazek



Wyślij zaproszenie do