konto usunięte

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

Witaj,
proszę Was o wypełnienie poniższej ankiety. Pozwoli nam to poznać preferencje ewentualnych uczestników konferencji na temat reklamy i marketingu. Odpowiedzi na wszystkie pytania, nie powinny zająć Ci więcej niż 2-3 minuty, a wśród osób, które odpowiedzą na wszystkie pytania rozlosujemy atrakcyjne nagrody.

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHh4OU...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

Przepraszam Cię Jakubie,
Jeśli na pierwsze pytanie odpowiadam "NIE" to jakim ,do cholery ,cudem pojawia się pytanie skierowane do osób , które odpowiedziały "Tak".
Ja się tylko zastanawiam czy to głupota czy sabotaż. Czy ktoś traktuje mnie jak idiotkę ?

I MOŻE UPRZEDŹ ZANIM KOGOŚ JESZCZE WKURZYSZ, ŻE TO ANKIETA DLA STUDENTÓW.

Badania to nie jest Wasza mocna strona.

Właśnie zrobiłeś sobie (i swojej konferencji) czarny PR.
Badania to część marketingu. Jeśli najlepsi polscy trenerzy pozwalają, by tak wyglądało badanie na temat potrzeb uczestników ich konferencji to ja Wam wszystkich życzę wszystkiego najlepszego.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 24.11.10 o godzinie 22:49
Tomasz G.

Tomasz G. Dyrektor Działu
Marketingu

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

Eeee tam nie trzeba być świetnym muzykiem żeby zorganizować koncert.

Nie trzeba być świetnym marketingowcem, żeby przygotować konferencję o marketingu, jeśli nie ma się ambicji prowadzić warsztatów.Tomasz G. edytował(a) ten post dnia 25.11.10 o godzinie 06:38
Krystian Piech

Krystian Piech Student, POU

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

Kto pyta zabłądził :)
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

A ja się zgadzam z Dagmarą. Jako socjolog, bo czy to ankieta socjologiczna czy marketingowa pewne ogólne zasady są takie same. To szkolny błąd wręcz. No się na zajęciach z metod i technik chyba odsypiało.

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

Tomasz G.:
Eeee tam nie trzeba być świetnym muzykiem żeby zorganizować koncert.

Nie trzeba być świetnym marketingowcem, żeby przygotować konferencję o marketingu, jeśli nie ma się ambicji prowadzić warsztatów.Tomasz G. edytował(a) ten post dnia 25.11.10 o godzinie 06:38

Od kiedy muzyk organizuje koncert ?
Żeby przygotować badziewną konferencję można być kimkolwiek, ale jeżeli konferencja ma być dobra, to ludzie ją tworzący też powinni być dobrzy w tym co robią.
Tomasz G.

Tomasz G. Dyrektor Działu
Marketingu

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

radosław zieliński:
A ja się zgadzam z Dagmarą. Jako socjolog, bo czy to ankieta socjologiczna czy marketingowa pewne ogólne zasady są takie same. To szkolny błąd wręcz. No się na zajęciach z metod i technik chyba odsypiało.


Jakbyś tak zerknął na jego profil to byś dostrzegł, że chłopak studiuje zarządzanie od jakichś 2 miesięcy - więc może jeszcze tego nie miał zwyczajnie...

@Ireneusz - no właśnie nie organizuje, a jednak muzyka tam jest dobra. Sorry za zbyt zawiłe porównanie. Dżizas.Tomasz G. edytował(a) ten post dnia 26.11.10 o godzinie 06:53
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

Tomasz G.:

Jakbyś tak zerknął na jego profil to byś dostrzegł, że chłopak studiuje zarządzanie od jakichś 2 miesięcy - więc może jeszcze tego nie miał zwyczajnie...
No to się można spytać na forum jakich błędów przy ankiecie nie popełniać. Spytać Dagmarę, poprosić o opinię. Wygląda na bardzo sympatyczną osobę pewnie zechciałaby doradzić czego się wystrzegać.

To nie jest jakaś wielka filozofia! Bo co bo w Google nie było to znaczy, że można sobie zrobić na zasadzie "bo tak będzie fajniej"?radosław zieliński edytował(a) ten post dnia 26.11.10 o godzinie 07:28
Tomasz G.

Tomasz G. Dyrektor Działu
Marketingu

Temat: Brand It Up- Odśwież swoje spojrzenie na reklamę

Wszystko można. Można też popełniać błędy.

Następna dyskusja:

Nowe spojrzenie na reklamę?




Wyślij zaproszenie do