Radosław
Zieliński
Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING
Temat: Bo każdy rolnik to spec od marketingu! ;)
Piotr F.:I dlatego zleca się działania z dużym wyprzedzeniem. Wszystko co napisałeś można poznać, dowiedzieć się. Gustu do wina to nie zmieni, ale świadomość produktu już tak.
podejmiesz sie zakladajac ze nie odrozniasz caberneta od merlota, nie masz pojecia o maceracji, mieszance bordoskiej i nie rozroznisz aromatow z debu amerykankiego od tych z debu francuskiego?
mozesz wykorzystac wszystkie narzedzia marketingowe jakie sobie wymyslisz.
Bez przesady wszystkiego można się nauczyć. Nie trzeba być programistą by rozumieć sens i pożytek posiadania komputera.
Zresztą wiedza, która podałeś a propos win dla specjalisty jest oczywista, więc tym mu nie sprzedaż tego wina, a laikowi wystarczy info o tym, że kupienie sobie takiej butli to super na święta, bo to właśnie takie coś odświętne.
Maksymalnie duże uproszczenie, ale tylko po to by pokazać, że "czucie" produktu nie oznacza bycia od razu autorytetem w danej dziedzinie. Bo tak to agencje do każdego zlecenia powinny powoływać biegłych.radosław zieliński edytował(a) ten post dnia 30.11.10 o godzinie 14:11