konto usunięte
Temat: BMW to radość
Dorota S.:
I co-niezły ze mnie drechol nie? :D
A spotkałaś kiedy dresa, który mówi o sobie per "jestem dresem".
To są przecież "byzmememi w stroju swobodnym".
konto usunięte
Dorota S.:
I co-niezły ze mnie drechol nie? :D
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Krzysztof B.:eee,znałam takiego. Bardzo fajny człowiek był;) tylko...jeździł rozklekotaną Corollą,więc to chyba nie ten target był;P
Dorota S.:
I co-niezły ze mnie drechol nie? :D
A spotkałaś kiedy dresa, który mówi o sobie per "jestem dresem".
konto usunięte
Dorota S. UPDATE w profilu :)
konto usunięte
Beata Juszczyk:
a jesli ja mam kurtke z paskami, czarna, skorzana i jezdze bmw, to tez jestem drechem? :P
konto usunięte
Dorota S.:
nie no,ja też się trochę pogubiłam.
chodzi o to,że w chwili gdy jest wygodnie,podkreślacie wszyscy,ze chodzi właśnie o to,ze w Polsce jest zakrzywiony wizerunek marki i jej konsumenta.(CIACH)
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Radosław O.:
PLIZ! NIE CYTUJCIE CAŁYCH WYPOWIEDZI, żeby skomentować 1 linijkę, to niegrzeczne i niezgodne z netetykietą.
konto usunięte
Dorota S.:(ciach)
widzę E30stkę na gazie,z dwururką kupioną w norauto
ale po drugiej stronie człowieka w eleganckim garniaku lawirującego pomiędzy
autami po Marszałkowskiej.
I myslę,ze nie tylko ja mam takie rozdwojenie jaźni,jeśli chodzi o odbiór marki w Polsce.
tylko jak się do tego ma kampania prorodzinna? tego już nikt nie
wie;)
konto usunięte
konto usunięte
Maurycy Graszewicz:NIestety z tego posta nie zgodzę się już z żadnym stwierdzeniem.
Radosław O.:Polecam się.
wypowiedzi kolegi zainspirowały mnie, dziękuję za nie
konto usunięte
Marcin Adam Piotr:Ciach
Niestety wizerunek BMW jest jaki jest.
Najlepszy jest focus lub astra. Wszystko mające i nie wku...iające klientów.
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Radosław O.:>Więc czemu bmw to radość??
Kolejne ciekawe pytanie - czy wolałbyś robić interesy z osobą jeżdżącą:
a) Mercedesem
b) BMW
c) Audi
d) Porsche
konto usunięte
Radosław O.:Na szczęście Kolega nie musi.
NIestety z tego posta nie zgodzę się już z żadnym stwierdzeniem.
W skrócie - to, że model pochodzi z 1948 roku, nie znaczy, że stracił na aktualności, E=mc2 to też staroć :)
Gdzie odpowiedź na pytanie retoryczne... Usiadłem.
ALE to nie miejsce na taką dyskusję, rozmawiamy o BMW, ale do tego kolega się nie odniósł a szkoda.
Na post kolegi odpowiedział i subtelnie wykazał błędy logiczne oraz nadużycia semantyczne Pan Maciej Tesławski, za co dziękuję :)
konto usunięte
Dorota S.:
Widać,że kampania pogubiła się w klarownosci odbioru.
konto usunięte
Maurycy Graszewicz:
Kolega zrozumiał to tak, jak Koledze akurat odpowiada. Podobnie
jest z reklamami BMW i wszystkimi innymi. Każdy 'widzi' i 'słyszy' po swojemu.
konto usunięte
Radosław O.:
Jasne, każdy słyszy po swojemu. Ale prośba o pisanie O TEMACIE a nie O OSOBACH. Unikajmy wycieczek osobistych. Przecież możemy nie zgadzać się z czyimś zdaniem, ale nie piszmy, że kogoś przez to nie lubimy lub, że ktoś robi coś źle... Proszę!Radosław O. edytował(a) ten post dnia 05.09.09 o godzinie 16:34
konto usunięte
Maurycy Graszewicz:Wywołany do tablicy czuję się w obowiązku zabrać głos w tej "dyspucie".
Radosław O.:Na post kolegi odpowiedział i subtelnie wykazał błędy logiczne oraz nadużycia semantyczne Pan Maciej Tesławski, za co dziękuję :)
A proszę bardzo to kolejny przykład. Pan Maciej coś napisał a Kolega zrozumiał to tak, jak Koledze akurat odpowiada. Podobnie jest z reklamami BMW i wszystkimi innymi. Każdy 'widzi' i 'słyszy' po swojemu. Pytanie tylko co i komu BMW chce powiedzieć. Akurat w Polsce to ważne.Maurycy Graszewicz edytował(a) ten post dnia 05.09.09 o godzinie 16:25
Szymon Olejniczakowski:
Co sądzicie o nowej kampanii BMW ja uważam, że poszli w ciekawą stronę...
http://www.bmw.pl/pl/pl/insights/technology/joy/bmw_jo...
Enjoy
Maciej W.:
A w Radości jest Toyota ;)
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Agnieszka Furtacz:A moje pierwsze wrażenie, że to jest skrętka z dotychczasowych reklam BMW na świecie - nikt tego chyba jeszcze nie zauważył. Zadziwia więc, że tyle emocji budzić może kryzysowe zmontowanie tego, co już było!
Szymon Olejniczakowski:
Co sądzicie o nowej kampanii BMW ja uważam, że poszli w ciekawą stronę...
http://www.bmw.pl/pl/pl/insights/technology/joy/bmw_jo...
Enjoy
Pierwsze wrażenia bo obejrzeniu? ... wolność, lekkość i wiatr we włosach......
Następna dyskusja: